Gå til innhold

hvilke mellommåltider anbefaler du?


cha

Anbefalte innlegg

Trenger litt tips. Har en jobb uten matpause, kan bare spise da det er tid. Får alltids ned noen brødskiver, men trenger noe mellommåltider eller noe. Noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Banan syns jeg er bra magefyll om jeg egentlig er litt sulten, men av ulike grunner ikke kan spise der og da. Smaker godt, og er heller ikke syrlig.

Valnøtter som nevnt, cottage cheese, yoghurt, eggerøre laget på forhånd, baby bel ost, Rugkjeks++

Det er mye som kan spises, men om du ikke har muligheter til å tilberede eller bruke lang tid er de nevnte alternativene gode. Jeg antar det ikke skal være alt for usunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid en skyr yoghurt tilgjengelig som mellommåltid. Jeg har som deg en jobb uten pause, og må bare hive innpå når det er tid. og da er skyr veldig godt å ha! mye proteiner og metter lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke skyr eller yoghurt.

Jeg tenker meg noe som er lett å spise selv om man jobber. Frukt, gjerne banan. Valnøtter. Lag muslibar og ta med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bær er jo kjempe sunt! lag deg en blanding av jordbær, bringebær og blåbær og tilsett mager Kesam med Vanilje smak oppå. Det er kjempe sunt! Eller som sagt skyr er et bra mellommåltid. Du kan og lage en liten fruktsalat, men du bør være obs på hva slags frukt du har oppi (spesielt hvis du er på slankekur)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...