Gå til innhold

Gavekort på MAXI... Lang irritasjonstråd


Væren

Anbefalte innlegg

Irriter dere heller over de som har lært opp de ansatte, det er deres feil!

Det var faktisk derfor jeg ringte og snakket med en av sjefene i butikken etterpå, tuji! :wink:

Men når den som sitter i kassen ikke hører etter når jeg høflig prøver å forklare henne det en annen ansatt ba meg huske til neste gang (da jeg var i butikken dagen før), overhodet ikke har blikkontakt med kunden, og bare trekker på skuldrene og svarer et likegyldig "Nei, jeg vet ingenting, jeg!!!" når jeg spør om hva jeg egentlig skriver under på - og lurer på om jeg faktisk har blitt dobbelt belastet (både gavekort og bankkort) - da mener jeg at det i rettferdighetens navn må være lov for kunden å si fra, uansett om den ansatte er 18 eller 48!

Og at MAXI er en kjempeflott matvareforretning er hevet over enhver tvil, Miriam! Jeg kommer også til å bruke MAXI i framtiden. Men nå handler faktisk ikke denne diskusjonen om hvorvidt MAXI er en bra butikk eller ikke, den handler om en helt konkret svikt i MAXI sin personalopplæring og ikke minst kundebehandling! :wink:

Jeg synes heller ikke det går an å unnskylde det med at gavekortene kom som julaften på kjerringa, når de gavekortene som ble solgt før jul ikke kan benyttes i butikken 10. januar. Da har de hatt god tid på seg til å forberede det sjokket som disse gavekortene tydeligvis innebar...

Og han jeg snakket med pr. telefon på MAXI innrømmet jo selv at de ansatte ikke hadde fått tilstrekkelig opplæring, og at det var altfor dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...