AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Jeg bestilt oppbevaring av post, men jeg skjønner ikke hvordan dette fungerer. Må jeg på posten og spørre om å sjekke om det er noe post til meg? Var masse post i postkassa mi da jeg kom hjem fra ferie.
kissi Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Du skrev sikkert hvor lenge du ville ha posten oppbevart, og når den datoen er forbi vil du få den oppbevarte posten i postkassa di. 1
Ananas. Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 De oppbevarer posten på terminalen, og når oppbevaringsperioden er over blir alt sammen levert i postkassen din. Så hvis du har bestilt fra 3-13. februar f.eks så vil all posten fra den perioden leveres i postkassen din den 14. eventuelt 14+15 hvis alt ikke får plass på en gang 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Du skrev sikkert hvor lenge du ville ha posten oppbevart, og når den datoen er forbi vil du få den oppbevarte posten i postkassa di. Ja, jeg skrev til 13. februar. Så all posten som lå der etter det er vel fra de. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå