Gå til innhold

erfaringer med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med tolvon og sobril?

Har nettopp fått av legen min mot angst og depresjoner, hadde vært greit å høre andres erfaringer om noen har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun erfaring med diazepam, som ligner på sobril. Jeg tar en tablett når jeg absolutt må, men liker ikke å ta disse. Men de tar liksom "edgen" av nervene dine, slik at man får slappet av. Regner med at legen din har sendt henvisning til psykolog? For man kan bli avhengig av begge disse legemidlene. Jeg får heller ikke gjort skolearbeid hvis jeg tar diazepam, for man blir så sløv og trøtt.

Skrevet

Jeg går egentlig til psykolog fra før, men hun var jo selvfølgelig ikke tilgjengelig i dag. tar det som foreskrevet frem til jeg får snakka med psykologen min igjen hvertfall.

Angsten tok litt av i dag, så jeg måtte snakke med noen, og få noe hjelp.

Er litt redd for å bli sløv og rar når jeg tar sobril jeg, er det noe jeg trenger å tenke på når jeg tar første tabletten? fikk på 10mg, og skal ikke ha mer enn en når angsten blir for ille.

Skrevet

Jeg går egentlig til psykolog fra før, men hun var jo selvfølgelig ikke tilgjengelig i dag. tar det som foreskrevet frem til jeg får snakka med psykologen min igjen hvertfall.

Angsten tok litt av i dag, så jeg måtte snakke med noen, og få noe hjelp.

Er litt redd for å bli sløv og rar når jeg tar sobril jeg, er det noe jeg trenger å tenke på når jeg tar første tabletten? fikk på 10mg, og skal ikke ha mer enn en når angsten blir for ille.

Vær forsiktig med kjøring og maskiner, som det står i pakningsvedlegget. Ellers har jeg ingen andre råd. Jeg orker ikke gjøre så mye når jeg tar dem, blir bare slapp og søvnig av det. Jeg syntes personlig det ikke hjelper så veldig mot angst (jeg har vanskelig for å puste noen ganger, syntes ikke det hjelper så veldig mot det), men mot skjelving i nervene hvis du forstår. Det er jo vanskelig å forklare angst, siden det er irrasjonelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...