Gå til innhold

Klage på lege - hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor rette instans for å klage på en lege er? Er det fylkeslegen eller pasientombudet?

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Gjest Kjell
Skrevet

Er det noen som vet hvor rette instans for å klage på en lege er? Er det fylkeslegen eller pasientombudet?

Jeg har prøvd i mange mange år :NORGE ER ET GRUSOMT KORRUPT LAND !!!!!!Md E SIER DET ER ET AV VERDENS BESTE LAND OG BO I MEN JEG TROR DET MÅ VÆRE ET AV VERDENS VÆRSTE LAND OG BO I !! ???

ELLER HVA ?

Jeg har prøv klage på fastlegen min . Men ALT ER KORRUPT !!! FØRST TIL KOMMUNE LEGE SÅ TIL FYLKESLEGE SÅ TIL FYLKESKOMMUNEN SÅ TIL HELSE DEPARTEMENTET OG SÅ TIL DEN ØVERSTE INORGE LARSEN OG SÅ TIL hUN KJERRINGA HELSE MINISTEREREN.MEN HAR NOE SKJEDD , NEI.. ALT LIKE KORRUPT !

Kjell toten

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kunne forklart situasjonen, i stedet for å hyle ut anklager som ingen andre forstår noe av?

Anonym poster: 56e1f0954ec961797edbed0ac92d53f3

Gjest Gjest
Skrevet

Har samme erfaring som Kjell

Vil ikke gå inn på hva sakn gjelder siden den ennå er under behandling for endte året. :sjenert:

For meg virker det mer som en stor vits. Leger verger leger og kommer med den mest utrolige argumentasjon for å beskytte en annen. Selv om det i utgangspunktet burde vært en rimelig klar og tydelig sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...