AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hei. Jeg er en 17 år gammel jente som hadde sex for første gang på torsdag, og hadde det 2 ganger på fredag. Merka i går kveld at det svidde litt i fitta, men tenkte ikke noe mer over det. Det svidde/klødde litt mer i dag på skolen, men ikke noe sånn uutholdelig. Nå svir og klør det mye mer, og det gjør vondt å tisse. Er det pga. at jeg hadde sex? Noen som vet hvordan det går bort? Eller har det noe med tampongene jeg bruker? Mvh. Marianne
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg må alltid vaske meg godt etter sex, hvis ikke så blir det litt kløe. Om ikke begge var nydusjet før sex. Det går nok over, men det er fordi en annens underlivsbakterier mikses med dine, noe som skaper ubalanse. vask deg med underlivssåpe, går det ikke over prøv "lactal" (?)for å gjenopprette, eller canesten hvis det er sopp
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Takk for svar. Men er det ikke rart å få det flere dager senere? Merka jo ikke noe før i går kveld.. hmm :o
mariesj Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Takk for svar. Men er det ikke rart å få det flere dager senere? Merka jo ikke noe før i går kveld.. hmm :o Hvis det gjør vondt å tisse, burde du ta en klamydia-test. Bare dra til helsestasjonen eller legen. Drar du til legen får du resultatet og behandling med én gang, hos helsestasjonen må du nok vente litt lenger.
smilo Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Eller sjekk for UVI. Ikke uvanlig å få det etter sex for første gang.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Om du var jomfru/er vldig trang, så er det relativt vanlig.. Pass på å vaske etter sex, og ha sex ofte, så slipper du at problemene kommer tilbake... Jeg er veldig trang, og får de samme problemene hver gang det har blitt en stund siden sist.. Det går over etter ett par dager...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå