Gå til innhold

Online butikk med graviditetstester, og RASK levering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De jeg finner ser ut til å være i Sverige og Danmark. Er det noen i Norge, eventuelt hvor lang tid that det fra butikkene i utlandet? Og hva koster en test på et apotek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg finner ser ut til å være i Sverige og Danmark. Er det noen i Norge, eventuelt hvor lang tid that det fra butikkene i utlandet? Og hva koster en test på et apotek?

Du kan kjøpe fra Boots.

https://www.boots.no/butikk/s/products/search.html?q=graviditetstest&order=2

Billigste koster 99kr. Personlig pleier jeg å kjøpe digital 2pk, sånn at jeg har en "til senere". :) Men det enkleste er å rusle til apoteket, og ingen bryr seg om hva du kjøper.

Skrevet

Jeg har handlet mye fra billigetester.no

De sendes fra Danmark, men leveringen er kjapp. Har jeg bestilt f mandag morgen har jeg hatt de i posten onsdag, senest torsdag.

Skrevet

Endte opp på apoteket i nabokommunen. 179 for en topakning, men det haster såpass at det var verdt det.

Har du ikke apotek i kommunen din?

Skrevet

Har du ikke apotek i kommunen din?

Du bor ikke på et lite sted skjønner jeg....

Skrevet

Du bor ikke på et lite sted skjønner jeg....

TS her:

Er faktisk ikke et lite sted, men tok ikke sjansen på å treffe på kollegaer eller familie. Så 30 min kjøring var verdt det.

Skrevet

TS her:

Er faktisk ikke et lite sted, men tok ikke sjansen på å treffe på kollegaer eller familie. Så 30 min kjøring var verdt det.

Skjønner det. Men dette kommer til å skje MANGE ganger i løpet av livet ditt, så sikkert like greit å bare innse at det er helt ok å kjøpe test. :)

Skrevet (endret)

Skjønner det. Men dette kommer til å skje MANGE ganger i løpet av livet ditt, så sikkert like greit å bare innse at det er helt ok å kjøpe test. :)

Hvorfor kommer det til å skje MANGE ganger? :klo: Jeg har aldri hatt akutt, uplanlagt behov for å kjøpe en graviditetstest, og tror heller aldri jeg vil få det.

De gangene jeg har hatt behov for graviditetstester har vært mens jeg har prøvd å bli gravid. Og da har jeg på forhånd kjøpt inn et helt lass billigstrimler via nettet.

Endret av Klematis
Skrevet

Hvorfor kommer det til å skje MANGE ganger? :klo: Jeg har aldri hatt akutt, uplanlagt behov for å kjøpe en graviditetstest, og tror heller aldri jeg vil få det.

De gangene jeg har hatt behov for graviditetstester har vært mens jeg har prøvd å bli gravid. Og da har jeg på forhånd kjøpt inn et helt lass billigstrimler via nettet.

For de som er svært redd for å bli gravid, tror jeg det er helt vanlig. :) Særlig hvis mens uteblir pga. p-piller/minipiller og man har sex uten kondom.

Hadde jo ikke vært nazi på å sjekke hvis jeg var i en situasjon der barn var ok. Men siden jeg absolutt ikke er det, så sjekker jeg ganske kjapt hvis mensen er sen/en pille er glemt.

Skrevet

Sier som drosophilia her, hvorfor skal dette skje MANGE ganger i løpet av livet?

Det er et sted mellom fem og åtte år siden sist jeg har hatt dette behovet. Jeg er alltid SVÆRT nøye med prevensjon, og jeg pleier alltid ha en test liggende i tilfelle dette skjer. Den viste seg å være utgått på dato, derfor denne idiotiske situasjonen.

Nei, det er ikke helt ok å kjøpe en test her. Jeg er av helsemessige årsaker nødt til å ta abort om jeg blir gravid, og jeg er i en alder hvor det er forventet at jeg skal snart få barn og familie. Skulle en av de store sladrekjerringene se at jeg handler inn slikt? Jeg kan garantere deg at jeg hadde hatt forran meg et år eller mer med "hvordan går prøvingen?" og annet mas.

Heldigvis ordnet det seg, og nå det heldigvis ikke lenge til jeg skal steriliseres.

Skrevet

Nei, det er ikke helt ok å kjøpe en test her. Jeg er av helsemessige årsaker nødt til å ta abort om jeg blir gravid, og jeg er i en alder hvor det er forventet at jeg skal snart få barn og familie. Skulle en av de store sladrekjerringene se at jeg handler inn slikt? Jeg kan garantere deg at jeg hadde hatt forran meg et år eller mer med "hvordan går prøvingen?" og annet mas.

Jeg ser situasjonen din, jeg bare synes det er kjipt å skulle måtte dra til en annen kommune for å kjøpe noe fordi du er redd for at noen skal vite at du var på apoteket.

Skrevet

Jeg ser situasjonen din, jeg bare synes det er kjipt å skulle måtte dra til en annen kommune for å kjøpe noe fordi du er redd for at noen skal vite at du var på apoteket.

Ser nå jeg har klart å stokke om på hvem av dere som har sagt hva, går ut fra at det alikevel er forståelig.

Javisst er det kjipt. Men det å si at jeg kommer til å gjøre denne idiotiske tabben igjen, eller antyde at jeg er nevrotisk pga at jeg ikke ønsker å risikerer totalt uholdbare arbeidsforhold det neste året er en helt annen sak.

Uansett, det løste seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...