AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #101 Skrevet 27. februar 2012 Alt dette er bra, men jeg foretrekker likevel ei jente som forsto dette så tidlig at hun aldri har hatt noe behov for å teste ut hvordan det er å åpne seg på det mest intime for fremmede mennesker. Nei, det var nytt for meg. Kan du underbygge dette? En frøken i begynnelsen av 30åra jeg har på msn fra en type datingside du vil kalle ekkel, er den eneste gifte jeg har snakket med derfra. Vet du hva hennes historie er? Hun er gift med sin første, og etterhvert som årene har gått har nysgjerrigheten og spenningen ovenfor andre menn tatt fullstendig overhånd. Hun har vært utro flere ganger. Hun var 22 da hun ble gift og var hele ungdomstiden opptatt av å spare seg til den rette og forteller generelt mye om tidligere verdier som er svært like de du beskriver her. En venninne av meg derimot, gift med 2 barn på 12. året. Har ikke sett på en annen mann etter hun traff sin utkårede. Hennes historie? La oss bare si hun hadde det gøy i sine yngre dager 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #102 Skrevet 27. februar 2012 (TS) Edit: For regner med at du, TS, heller ikke er feilfri her i livet?Du debuterte som 22, hadde du debutert som 16-17 derimot hadde du muligens spredt bena for fremmede du også. Feilfri er jeg ikke, og jeg forventer ingen feilfri kjæreste, men enkelte ting er viktigere enn andre i et forhold. Sex er blant det aller viktigste, og jeg synes derfor at det er ekstra viktig med sammenfallende standpunkter på dette området. Jeg vil heller ha en som har hatt noen ONS og angret enn en som fortsatt ser på det som helt OK, men aller helst vil jeg ha en som i likhet med meg aldri har hatt behov for å teste det ut. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #103 Skrevet 27. februar 2012 Wow, har aldri lest en mann skrive noe sånt Så for min egen del må jeg si meg enig med TS. Ikke misforstå; jeg har ikke noe mer/mindre respekt for jenter som har ONS, det er bare ikke helt min greie. Vel, jeg er fortsatt ung og for alt jeg vet, kanskje jeg får fantastisk lyst til å ha det i fremtiden. Men slik jeg tenker nå, er det fullstendig uaktuelt. Uavhengig at jeg er i et fast forhold, kunne det ikke falt meg inn å kle meg naken og være så sårbar for en mann jeg absolutt ikke kjenner. Men for all del, dette er hver enkelts valg! Man må være to for å ha ONS. Ergo, gutter er like ille, om ikke verre. Jeg har ikke ONS og ikke vil jeg ha en type som har det heller. Men tom. jeg skjønner at gutter er myye verre en jenter når det gjelder dette temaet.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #104 Skrevet 27. februar 2012 Et spm, hvis en jente møter en kar på byen og har seg med han. Så skjer det samme, med samme karen 2 uker etterpå. Er det fortsatt en ONS? Hvor mange ganger må dette i tilfelle skje før det forlater ONS-begrepet?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #105 Skrevet 27. februar 2012 (TS) Jeg er jente og tenker det samme som deg:) Jeg klarer ikke skille sex og følelser . Jeg synest du er en flott mann som tenker som du gjør! Og det finnes sikkert mange jenter som setter pris på at det finnes menn som deg:) Det finnes nemlig ikke mange slike menn i dagens samfunn. Nå for tiden tar de fleste for lett på dette med sex. Jeg tror rett og slett ikke det er lurt å skille følelser og sex. Tror det er samfunnet som er rart/sykt og ikke du! Synes det er merkelig at det nesten har blitt tabu å innrømme at man ikke liker ONS! Takk, princessa Nei, vi er ikke så mange. Og det er ikke altfor mange av dere jenter heller. "Har du lyst har du lov" er gjeldede for begge kjønn i vår kultur, og folk flest absorberer dessverre bare normene i samfunnet uten å reflektere særlig nøye over dem.
Blod Skrevet 27. februar 2012 #106 Skrevet 27. februar 2012 Et spm, hvis en jente møter en kar på byen og har seg med han. Så skjer det samme, med samme karen 2 uker etterpå. Er det fortsatt en ONS? Hvor mange ganger må dette i tilfelle skje før det forlater ONS-begrepet? Da har man vel hatt ons 2 ganger.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #107 Skrevet 27. februar 2012 Da har man vel hatt ons 2 ganger. Shit!! Da er jeg løsere enn jeg trodde
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #108 Skrevet 27. februar 2012 Det tryggeste må vel være at kjæresten er som Barbie og Ken, helt uten reproduktive organer!?
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 27. februar 2012 #109 Skrevet 27. februar 2012 Da har man vel hatt ons 2 ganger. Enig, han er i tillegg fremmed helt til ringen er på finger'n! 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #110 Skrevet 27. februar 2012 (TS) Blir jo helt overveldet av svarene her! Fortsett å være prippen, du. Eller i hvert fall kresen Skulle fantes et sjekkested for sånne som oss Jeg tror nok at det er MANGE jenter der ute som ikke har hatt ONS og som ikke har planer om å ha det heller. Jeg har flere venninner som deler ditt syn, inkludert meg selv. Jeg vil ikke ha ONS selv om jeg ofte har anledning til det. Jeg hadde følt meg brukt om jeg hadde hatt det. Jeg møter ofte gutter på byen som er ganske frem på når det gjelder dette, men jeg syns det er direkte usjarmerende. Jeg vil ikke bruke tid\snakke med en gutt som tydeligvis bare er ute etter en ting. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #111 Skrevet 27. februar 2012 Det jeg lurer litt på er hvem i all verden disse billige gutta har ONS med hele tiden. Det kan ihvertfall ikke være jenter slik de fremstår i denne tråden
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 27. februar 2012 #112 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Er det lov å spørre hvordan man fisker ut denne verdifulle informasjonen om en date's intime trackrecord? Når er det liksom lov å begynne å grave? Jeg har ikke vært på date på en jævla mange år så jeg lurer, kan man ha det hyggelig på første date eller bærer det rett inn i Gestapoforhør fra første sekund? Endret 27. februar 2012 av MikeWaters 2.0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #113 Skrevet 27. februar 2012 (TS) TS skulle ønske jeg traff en mann med samme holdning til sex som deg (men jeg er nok i feil aldersgruppe) Slike kommentarer varmet Bare av nysgjerrighet: hvor gammel er du?
Adam- Skrevet 27. februar 2012 #114 Skrevet 27. februar 2012 (TS) Slike kommentarer varmet Bare av nysgjerrighet: hvor gammel er du? Tror du akkurat fikk svaret på spørsmålet ditt Mike
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #115 Skrevet 27. februar 2012 hvor gammel er du? 78, men urørt av menn. Treffes? 2
Gjest Skrevet 27. februar 2012 #116 Skrevet 27. februar 2012 Man må være to for å ha ONS. Ergo, gutter er like ille, om ikke verre. Jeg har ikke ONS og ikke vil jeg ha en type som har det heller. Men tom. jeg skjønner at gutter er myye verre en jenter når det gjelder dette temaet. Jeg nevnte ingenting om hvilket kjønn som var bedre/verre, gjorde jeg?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #117 Skrevet 27. februar 2012 (TS) du er en sjalu jævelen som ikke tåler tanken på at dama di har hatt seg med andre. Haha Som sagt tidligere er det ikke antallet som teller, men hvem de utkårede har vært, og under hvilke omstendigheter. Om hun har litt erfaring fra seriøse forhold så er det bare positivt, og viser at hun tar ansvar for egen lykke. Om hun har pult på Gud og hvermann, så er det negativt i mine øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #118 Skrevet 27. februar 2012 TS jeg er den AB - en over her og jeg er 41 år. Men av svarene jeg leser her, så blir jeg bare litt trist For her er det om å gjøre å latterliggjøre dem som har like holdninger som TS. Man er liksom helt på bærtur og det med sex blir så alminneliggjort at jeg nesten blir dårlig. Faktisk. Jeg kan ikke skjønne hvordan og hvorfor man absolutt skal skille følelser og sex?? Er det bare fordi det er så hipt å være seksuelt frigjort? Og hva legger man egentlig i begrepet "frigjort"? Er det nødvendigvis å være frigjort fordi man våger å ha sex med en villt fremmed bak containeren i byen? Selv er jeg aldri så frigjort som når jeg har sex med en jeg kjenner og elsker av hele mitt hjerte 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #119 Skrevet 27. februar 2012 (TS) Skulle ønske det fantes flere gutter som tenker det samme som deg, men får vel bare drømme videre, siden gutter er ti ganger løsere enn jenter. Hyggelig å høre Skal jeg dømme etter svarene i tråden så finnes det flere enn jeg trodde som tenker likt som meg. Ikke gi opp, det har i hvert fall ikke jeg tenkt til å gjøre med det første! Bare vær tydelig på hva du vil ha.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #120 Skrevet 27. februar 2012 (TS) Jeg er 16 år, og jeg kunne ALDRI hatt sex med en jeg ikke elsker. Og når jeg forteller det til folk på min alder, så tror de nesten ikke på meg. De blir ihvertfall veldig overrasket. Jeg forstår ikke det. Og det er sårende. Mange alle gutter som tror de kan få hvem de vil, har blitt avvist av meg Fortsett sånn Ikke gi etter for presset fra gutta og venninnegjengen til å ha det som for deg vil være meningsløs sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå