Gå til innhold

Jenter og one night stands

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle herlige jenter,

La meg først si at hvilke valg hver enkelt gjør får være opp til dem, og at jeg ikke har til hensikt å leke pietistisk moralist eller å legge meg opp i andres valg. Men jeg må innrømme at jeg får en skikkelig ekkel følelse innvendig hver gang jeg tror jeg har truffet den rette, og får vite at hun har erfaring med one night stands. Alt faller liksom i grus, og inntrykket av personen blir mer eller mindre ødelagt.

For meg handler sex om mer enn bare fysisk nytelse, og jeg vil ikke dele noe så viktig med noen jeg ikke kjenner. Har kun hatt sex med jenter som jeg stoler på og har hatt en nær connection med foruten fysisk tiltrekning. For meg blir alt annet å vanne ut betydningen av sex. Tanken på at jenta har åpnet seg på det mest intime for fremmede er for meg avstøtende nok til at jeg mister lysten til å ha sex med henne. Den betyr liksom ikke noe, når jeg vet at hun har gjort det samme med en random fyr hun har truffet noen timer eller minutter tidligere.

Det jeg lurer på er om jeg gjør det unødvendig vanskelig for meg selv. Finnes det i det hele tatt jenter som tenker som meg? Det er jo bare dumt å sette seg urealistiske ambisjoner, så dersom den jeg leter etter ikke finnes er det jo bare bortkastet tid å lete.

Mann 27

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nysgjerrig, hvor treffer du jenter som har hatt sex noen minutter tidligere?

• Liker 4
Skrevet

Haha, tror du skjønte hva jeg mente ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser den. Det finnes nok jenter der ute som ikke har erfaring med ONS, men det er nok ikke noe du kan forvente av kvinner i dagens samfunn. De sprer beina til alle og enhver nå til dags, det er egentlig noe du bare må forstå og akseptere.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker som deg nå, TS, men hadde en periode i slutten av tenårene hvor jeg ikke tenkte sånn. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Greia er at jeg ikke klarer å skille sex fra nærhet og et felles verdigrunnlag, og da blir det både feil og nedbrytende for meg både å ha one night stands og å ha sex med jenter som ikke deler det samme synet på sex som meg. Utelukker ikke at det kan fungere for andre, så jeg vil ikke dømme noen.

Er stygt rett for at du har rett, #4. Hvis det er sannheten må jeg bare akseptere det, og finne ut av om jeg vil innlede et forhold med en av disse, eller fortsette å være singel. Er forsåvidt ikke noe galt med å være singel.

• Liker 1
Skrevet

slapp av TS. det finnes nok av jenter som ikke har erfaring med ONS, og som heller ikke har planer om det. jeg er i begynnelsen av tjueårene, og har ikke hatt ONS. som deg foretrekker jeg å bli godt kjent med dem jeg velger å være så intim med!

• Liker 5
Skrevet

Mer til de andre! :D

Vinn-vinn :)

Skrevet

Nå er det ganske sålenge siden jeg har vært i nærheten av å havne opp i ONS-situasjoner, men husker da godt nok til å ha en mening om det :)

Jeg personlig hvertfall gikk da aldri på byen med intensjonen om å ha en ONS. De gangene det skjedde så var jo det fordi det var en intens tiltrekning der og da den kvelden, og flere ganger så jeg faktisk for meg å ville noe mer med den jenta..men så ble det ikkenoe mer alikevel. Er det ikke dette ungdommen handler om da...det å finne en potensiell livspartner? Og da går man på en del skreller før det klaffer :)

• Liker 3
Skrevet

TS her.

Er det ikke dette ungdommen handler om da...det å finne en potensiell livspartner?

Joda. Det blir bare feil rekkefølge for min del å starte med sex. Kunne aldri bygd et forhold med ei som gir på første møte. Men folk er forskjellige.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Joda. Det blir bare feil rekkefølge for min del å starte med sex. Kunne aldri bygd et forhold med ei som gir på første møte. Men folk er forskjellige.

Sex er ikke noe en gir eller får, det er noe en deler.

• Liker 24
Skrevet

Ja, det finnes jenter som tenker som deg. Jeg er en av dem! Og jeg er ganske sikker på at det finnes mange flere der ute også.

• Liker 3
Skrevet

I min verden handler det om å klare og skille mellom fortid, nåtid og fremtid.

Man må se handlinger i lys av tiden de skjedde, og hvem man var da det skjedde.

Jeg hadde ikke sex før jeg var godt voksen fordi jeg ønsket å vente til jeg var sikker, skal jeg da avfeie alle menn som pulte før de var 16?

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

mener du at sexen med deg blir mindre spesiell, eller annerledes, hvis jenta har hatt ONS?

Hvis du ikke hadde visst om det så hadde jo din opplevelse av sex med henne blitt den samme, så jeg skjønner ikke helt dette jeg?

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Sex er ikke noe en gir eller får, det er noe en deler.

Enig, det var en svak formulering. Så la meg presisere: Jeg kunne aldri bygd et forhold med ei som åpner seg på det mest intime på første møte.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Enig, det var en svak formulering. Så la meg presisere: Jeg kunne aldri bygd et forhold med ei som åpner seg på det mest intime på første møte.

Hva om du ikke stikker ditt mest intime i hennes på første møte?

Problem solved.

• Liker 14
Skrevet

TS her.

mener du at sexen med deg blir mindre spesiell, eller annerledes, hvis jenta har hatt ONS?

Ja, når jeg vet at jente har hatt det samme med noen som ikke betydde noe for henne, så blir sexen mindre spesiell. Jeg ønsker ei jente som ser på sex som noe mer enn en morsom fysisk aktivitet som kan deles med alle og enhver som har et bra utseende.

Litt sært, kanskje, men sånn er jeg, og da blir det feil å late som noe annet.

• Liker 3
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Alt faller liksom i grus,......

Jammen godt du tåler en "trøkk"!

• Liker 6
Skrevet

TS her.

Ja, når jeg vet at jente har hatt det samme med noen som ikke betydde noe for henne, så blir sexen mindre spesiell. Jeg ønsker ei jente som ser på sex som noe mer enn en morsom fysisk aktivitet som kan deles med alle og enhver som har et bra utseende.

Litt sært, kanskje, men sånn er jeg, og da blir det feil å late som noe annet.

:) vel, det jeg prøvde å poengtere er jo at for hun/han der og da kan det jo virke veldig magisk og være i den tro at det skal bli noe.

Så du møter ei dame du og spør om hun noengang har hatt ONS.. og hvis ja, så liker du henne ikke? Hva om hun lyver om det, dere får et forhold, og så innrømmer hun ONS etter lang tids forhold.. dumper du henne da? (kanskje hun løy fordi hun skammet seg?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...