Gå til innhold

Jenter og one night stands

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(TS)

Det gjør den helt sikkert! Du må være en tøff jente. Hvor gammel er du?

20

Skrevet

Hva folk har gjort i fortiden er da ingenting vi andre har noe med.

Mine seksuelle preferanser har du ingenting med ;)

Skrevet

Mine seksuelle preferanser har du ingenting med ;)

Og derfor legger du dem ut på KG..... :fnise:

Skrevet

(TS)

20

Du kan trygt ta det med ro. Debuterte ikke før jeg var 22, jeg. Vær deg selv, og ikke la deg styre av andres forventninger ;)

Skrevet

(TS)

Sex med et annet menneske er ikke definisjonen på kjærlighet, men et uttrykk for kjærlighet. Jeg vil ikke vanne det ut og leve som om det kan reduseres til ren fysisk nytelse, og jeg ønsker en partner med samme syn som meg. Hva andre gjør får som sagt være deres sak.

Jeg er ellers fullt klar over at jeg gjør det vanskeligere for meg selv enn nødvendig, men det er en pris jeg er villig til å betale for å ha muligheten til å møte en likesinnet.

Ja, man kan forandre seg, men jeg setter integritet høyt, og vil foretrekke en som hatt dette synet hele livet. Jeg vil da stole mer på henne. Kanskje jeg vil bli mer åpen for "eks-ONS-ere" om noen år, men akkurat nå er de "utagerende ungdomsårene" fortsatt litt for friskt i minnet.

I min verden ligger mye av integriteten nettopp i evnen til å forandre seg.

Vi vokser opp, gjør ting vi skjønner ikke var så lurt, og tar et standpunkt. Så får vi mer erfaring ,oppdager at standpunktet var "feil" og tar et nytt standpunkt.

Men ikke alle. Noen tviholder på gamle standpunkter for ikke å "miste integritet". Og dermed mister de den. Det er ikke voksent å være ute av stand til å lære av sine erfaringer.

Har det forresten slått deg at jenter med ONS bak seg i mange tilfeller er mer å stole på enn andre?

Når det gjelder sex er det mange som rett og slett ikke vet hvordan de best skal takle det ,eller hvordan de kommer til å se på det i framtiden. Kanskje har de en haug med ONS, og så oppdager de en dag at det ikke gir dem noen ting.

Dette former et standpunkt, men i motsetning til deg er deres mer velfundert. De vil aldri lure på om de har gått glipp av noe, om ONS er det rette for dem etc - de vet at det ikke gir dem noe. Sex med deg, derimot, gir dem alt, fordi det har med seg en dimensjon de umulig kunne oppleve med ONS.

Skjønner deg også, men det trenger ikke ha med integritet å gjøre.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skjønner at det kan virke avstøtende med jenter som har spredt bena for fremmede.

Men jeg tror at mange jenter kanskje har hatt en periode av livet sitt hvor det å ha ONS har de sett på som noe genialt og fint. Men også vokser de litt, blir mer moden, og.. jeg vil ikke si angre, men kanskje ikke helt skjønte at de den gangen kunne dele noe så fint som sex (haha, høres klissete ut) med noen de egentlig ikke kjenner. Slik var det iallefall for meg da. Og jeg er ikke den personen som sprer bena for hvem som helst lengre! Så.. det er viktig å ikke låse seg fast i hva noen har gjort i fortiden sin. Uansett hva det måtte gjelde!

Edit: For regner med at du, TS, heller ikke er feilfri her i livet?Du debuterte som 22, hadde du debutert som 16-17 derimot hadde du muligens spredt bena for fremmede du også.

Endret av solch
Skrevet

(TS)

Og derfor legger du dem ut på KG..... :fnise:

Nå misforstår du med vilje her, tror jeg ;)

Det "gjest" angivelig mener er at man ikke bør bry seg om hva kjæresten har foretatt seg i fortiden. Vel, jeg bryr meg faktisk mye mer om det enn om seksualmoralen til en tilfeldig fyr på nettet.

• Liker 1
Skrevet

Vi vokser opp, gjør ting vi skjønner ikke var så lurt, og tar et standpunkt. Så får vi mer erfaring ,oppdager at standpunktet var "feil" og tar et nytt standpunkt.

Men ikke alle. Noen tviholder på gamle standpunkter for ikke å "miste integritet". Og dermed mister de den. Det er ikke voksent å være ute av stand til å lære av sine erfaringer.

Har det forresten slått deg at jenter med ONS bak seg i mange tilfeller er mer å stole på enn andre?

Når det gjelder sex er det mange som rett og slett ikke vet hvordan de best skal takle det ,eller hvordan de kommer til å se på det i framtiden. Kanskje har de en haug med ONS, og så oppdager de en dag at det ikke gir dem noen ting.

Dette former et standpunkt, men i motsetning til deg er deres mer velfundert. De vil aldri lure på om de har gått glipp av noe, om ONS er det rette for dem etc - de vet at det ikke gir dem noe. Sex med deg, derimot, gir dem alt, fordi det har med seg en dimensjon de umulig kunne oppleve med ONS.

Skjønner deg også, men det trenger ikke ha med integritet å gjøre.

Da jeg var yngre var jeg lykkelig og dum. Det går ann å forstå at ONS ikke gir en noe selv om en ikke har prøvd det.

• Liker 1
Skrevet

Hva folk har gjort i fortiden er da ingenting vi andre har noe med.

Kanskje ikke, men det er også snakk om å stå for det man selv har gjort og hvilke valg man har tatt, selv om det hører fortiden til.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var yngre var jeg lykkelig og dum. Det går ann å forstå at ONS ikke gir en noe selv om en ikke har prøvd det.

Folk er forskjellige, vet du. Finnes ikke ett eneste menneske med like utgangspunkt - selv ikke tvillinger, skjønt sannsynligheten er litt større om de da er siamesiske.

At du forsto det slik har du selv forklart har sin bakgrunn. Andre kan vokse opp med andre oppfatninger.

Syns du skal la være å dømme. Du bør gi andre samme rom til å finne ut av ting som du gir deg selv.

• Liker 1
Gjest princessa
Skrevet

TS her.

Greia er at jeg ikke klarer å skille sex fra nærhet og et felles verdigrunnlag, og da blir det både feil og nedbrytende for meg både å ha one night stands og å ha sex med jenter som ikke deler det samme synet på sex som meg. Utelukker ikke at det kan fungere for andre, så jeg vil ikke dømme noen.

Er stygt rett for at du har rett, #4. Hvis det er sannheten må jeg bare akseptere det, og finne ut av om jeg vil innlede et forhold med en av disse, eller fortsette å være singel. Er forsåvidt ikke noe galt med å være singel.

Jeg er jente og tenker det samme som deg:) Jeg klarer ikke skille sex og følelser . Jeg synest du er en flott mann som tenker som du gjør!

Og det finnes sikkert mange jenter som setter pris på at det finnes menn som deg:) Det finnes nemlig ikke mange slike menn i dagens samfunn.

Nå for tiden tar de fleste for lett på dette med sex. Jeg tror rett og slett ikke det er lurt å skille følelser og sex. Tror det er samfunnet som er rart/sykt og ikke du!:)

Synes det er merkelig at det nesten har blitt tabu å innrømme at man ikke liker ONS!

Skrevet

TS skulle ønske jeg traff en mann med samme holdning til sex som deg (men jeg er nok i feil aldersgruppe)

. Jeg tror kanskje jeg skjønner hva du mener. Jeg tenker i såfall ganske likt som deg. Med unntak av at jeg ikke ville hatt videre problem om en mann hadde erfaring med ONS, men dette bør da helst være leeenge siden. Har selv hatt ONS 1 eneste gang, og aldri mer! Dette er jo mange år siden, og lot men nok overtale av "frigjorte" venninner som hverdagsliggjorde dette med sex. "Du er jo singel, hvorfor ikke nyte godsakene?" o.l Jeg våknet opp med en vond flau smak i munnen dagen derpå. Og selve sexen ga meg ingenting.

Det jeg tenker om sex og ons er at det egentlig handler om hvilke verdier og holdninger man har. Ikke at det nødvendigvis er det mest riktige. Men for akkurat meg er det disse verdiene og holdningene jeg synes er viktige (blant mange andre verdier seff). Jeg ønsker da en man med noenlunde like verdier som meg selv. Er ikke det egentlig naturlig?

Men nå er det nok sånn at i dagens samfunn så har nok de fleste helt andre verdier og holdninger til sex enn hva vi har. Men at de finnes et sted - se det er jeg helt overbevist om :jepp:

Jeg tenker jeg sikkert ikke er like "streng" som TS i denne saken, men ble litt overrasket over meg selv, når jeg nylig hadde en flørt på gang med en type (ikke noe forhold) likte ham skikkelig godt, og han viste utrolig mye inteesse tilbake, men interessen min dalte da jeg hørte han overnattet hos en "pulevenn" i helgen. *Poff* der forsvant alle mine følelser.. Han selv ser ikke noe galt i dette, i og med at vi ikke hadde inngått noe forhold, dessuten hadde jeg jo sagt at jeg ville bruke tid på å bli kjent, så noen sengevals var ikke jeg klar for enda.. Vel da er vi rett og slett for ulike.

Så hold gjerne på din holdning du TS, men husk å være like streng med deg selv som du er overfor en potensiell kjæreste :romeo:

• Liker 2
Skrevet

Og er forøvrig helt enig med Prinsessa sitt innlegg over her :)

Skrevet

(TS)

Sex med et annet menneske er ikke definisjonen på kjærlighet, men et uttrykk for kjærlighet. Jeg vil ikke vanne det ut og leve som om det kan reduseres til ren fysisk nytelse, og jeg ønsker en partner med samme syn som meg. Hva andre gjør får som sagt være deres sak.

Jeg er ellers fullt klar over at jeg gjør det vanskeligere for meg selv enn nødvendig, men det er en pris jeg er villig til å betale for å ha muligheten til å møte en likesinnet.

Ja, man kan forandre seg, men jeg setter integritet høyt, og vil foretrekke en som hatt dette synet hele livet. Jeg vil da stole mer på henne. Kanskje jeg vil bli mer åpen for "eks-ONS-ere" om noen år, men akkurat nå er de "utagerende ungdomsårene" fortsatt litt for friskt i minnet.

DING! DING! DING!!

And we have a winner!!!

Til slutt kom vi endelig frem til kjernen, du er en sjalu jævelen som ikke tåler tanken på at dama di har hatt seg med andre. Og spesielt en fremmed da?! Kan jo være hvem som helst?? Kanskje hun fantaserer om han fortsatt??

Jeg kan ikke bare love, men garantere deg èn ting. Finner du din likesinnede, uten å bli mer frisinnet (see what I just did there?) Vil det forholdet bli et rent helvete for dere begge, glem at noen av dere kan ha venner av motsatte kjønn, jobbe sammen med det motsatte kjønn, å i det hele tatt se det motsatte kjønn på TV sammen kan bli problematisk.

Du tror du trenger en konservativ jente uten ONS for å kunne stole på henne. Tro meg mr, du fått store vrangforestillinger.

Men regner med du må lære det på den harde måten... if you know what I mean...

• Liker 1
Skrevet

(TS)

Integritet vil si å være tro mot sine egne prinsipper og holdninger. Hvis man har feil verdier, så gjør man selvfølgelig riktig i å forandre disse, men det man utviser da er ikke integritet, men rasjonalitet :)

Alt dette er bra, men jeg foretrekker likevel ei jente som forsto dette så tidlig at hun aldri har hatt noe behov for å teste ut hvordan det er å åpne seg på det mest intime for fremmede mennesker.

Nei, det var nytt for meg. Kan du underbygge dette?

Dette former et standpunkt, men i motsetning til deg er deres mer velfundert. De vil aldri lure på om de har gått glipp av noe, om ONS er det rette for dem etc - de vet at det ikke gir dem noe.

Siden når var det nødvendig å prøve fysisk noe for å vite at det er feil? Jeg har aldri forsøkt å ha analsex med Mulla Krekar, men jeg går ikke rundt og lurer på om jeg har gått glipp av noe.

• Liker 2
Skrevet

Hei alle herlige jenter,

La meg først si at hvilke valg hver enkelt gjør får være opp til dem, og at jeg ikke har til hensikt å leke pietistisk moralist eller å legge meg opp i andres valg. Men jeg må innrømme at jeg får en skikkelig ekkel følelse innvendig hver gang jeg tror jeg har truffet den rette, og får vite at hun har erfaring med one night stands. Alt faller liksom i grus, og inntrykket av personen blir mer eller mindre ødelagt.

For meg handler sex om mer enn bare fysisk nytelse, og jeg vil ikke dele noe så viktig med noen jeg ikke kjenner. Har kun hatt sex med jenter som jeg stoler på og har hatt en nær connection med foruten fysisk tiltrekning. For meg blir alt annet å vanne ut betydningen av sex. Tanken på at jenta har åpnet seg på det mest intime for fremmede er for meg avstøtende nok til at jeg mister lysten til å ha sex med henne. Den betyr liksom ikke noe, når jeg vet at hun har gjort det samme med en random fyr hun har truffet noen timer eller minutter tidligere.

Det jeg lurer på er om jeg gjør det unødvendig vanskelig for meg selv. Finnes det i det hele tatt jenter som tenker som meg? Det er jo bare dumt å sette seg urealistiske ambisjoner, så dersom den jeg leter etter ikke finnes er det jo bare bortkastet tid å lete.

Mann 27

Skulle ønske det fantes flere gutter som tenker det samme som deg, men får vel bare drømme videre, siden gutter er ti ganger løsere enn jenter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 16 år, og jeg kunne ALDRI hatt sex med en jeg ikke elsker. Og når jeg forteller det til folk på min alder, så tror de nesten ikke på meg. De blir ihvertfall veldig overrasket. Jeg forstår ikke det. Og det er sårende.

Mange alle gutter som tror de kan få hvem de vil, har blitt avvist av meg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser den. Det finnes nok jenter der ute som ikke har erfaring med ONS, men det er nok ikke noe du kan forvente av kvinner i dagens samfunn. De sprer beina til alle og enhver nå til dags, det er egentlig noe du bare må forstå og akseptere.

Muligheten for å treffe en gutt som ikke kaster seg over fremmede jenter er ikke spesielt stor. Har mistet respekt for visse gutter som går på byen for å fikse seg noe, står der som en gjeng med prostituerte og kaster seg over jentene, som i begynnelsen ikke er interessert, men som etter for mye sprit og øl, mister hemninger og gjør noe de kommer til å angre på senere. Gutten, han er bare glad han fikk seg noe, han. Dagens samfunn har nesten bare løse, billige gutter, og det er en skam.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg har hatt et par ufrivillige ons, dagen etter har de nemlig mast om hvor mange kvinner jeg har vært med, og da har det bare vært å hive de ut.

Så i jakten på noen med akkurat likt syn på sex, kjærlighet, nærhet, moral, løgn, etikk, kanonball og blåbærsyltetøy så humper jeg videre på livets glade vei.

Håper du er der ute klumpen min :rodmer::rodmer::rodmer::klemmer::klemmer::sovne:

hahaha :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...