Gå til innhold

Jenter og one night stands

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Fint at du lever det glade liv, men det jentene du ligger med er jo litt dobbeltmoralske om de har ONS og plutselig begynner å mase om at DU har hatt mange sexpartnere.

Det har du faen meg rett i, har jeg latt drømmedama skli mellom fingrene mine tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat.

Er helt med på at du garantert kan finne en likesinnet, MEN, jeg tror du går glipp av mange muligheter også. Da du tydeligvis ikke gir folk muligheten til å endre seg. Blir litt som å ikke ville date noen fordi de festa hver eneste helg da de var 18-19, selv om de nå er 31 og drikker maks 4 ganger i året. Er tidligere adferd og livsstil virkelig en dealbreaker uavhengig av hvordan de har utviklet seg til å bli?

Poenget med innlegget over var at selv om folk har tatt lett på sex med andre, betyr ikke det at de vil gjøre det med deg. For min egen del kan sex være så utforpliktende at jeg ikke aner fornavnet, men med andre så forpliktende, dypt, lidenskaplig og sårbart som du får det. Hvorfor mener du sex er definisjonen på kjærlighet? Er det ikke litt synd å kanskje gå glipp av kjærligheten i ditt liv grunnet noe så latterlig som et definisjonsspørsmål?

Vel holdningen til sex er det viktigeste. Om du har forandret deg er det tydelig at du bare har forpliktende sex nå, og da er du et kjæresteemne. En ser jo på oppføresel hvilke holdninger en har til sex.

Gjest princessa
Skrevet

Hei alle herlige jenter,

La meg først si at hvilke valg hver enkelt gjør får være opp til dem, og at jeg ikke har til hensikt å leke pietistisk moralist eller å legge meg opp i andres valg. Men jeg må innrømme at jeg får en skikkelig ekkel følelse innvendig hver gang jeg tror jeg har truffet den rette, og får vite at hun har erfaring med one night stands. Alt faller liksom i grus, og inntrykket av personen blir mer eller mindre ødelagt.

For meg handler sex om mer enn bare fysisk nytelse, og jeg vil ikke dele noe så viktig med noen jeg ikke kjenner. Har kun hatt sex med jenter som jeg stoler på og har hatt en nær connection med foruten fysisk tiltrekning. For meg blir alt annet å vanne ut betydningen av sex. Tanken på at jenta har åpnet seg på det mest intime for fremmede er for meg avstøtende nok til at jeg mister lysten til å ha sex med henne. Den betyr liksom ikke noe, når jeg vet at hun har gjort det samme med en random fyr hun har truffet noen timer eller minutter tidligere.

Det jeg lurer på er om jeg gjør det unødvendig vanskelig for meg selv. Finnes det i det hele tatt jenter som tenker som meg? Det er jo bare dumt å sette seg urealistiske ambisjoner, så dersom den jeg leter etter ikke finnes er det jo bare bortkastet tid å lete.

Mann 27

Jeg er helt enig med deg og tenker som deg.:) Jeg er jente/kvinne og tenker på samme måte når det gjelder menn.......

Skrevet

Det har du faen meg rett i, har jeg latt drømmedama skli mellom fingrene mine tror du?

Jeg vil ikke si det. Om du finner en slik dobbelmoralsk jente er det ikke drømmedama for å si det mildt.

Skrevet

(TS)

Hvorfor mener du sex er definisjonen på kjærlighet?

Sex med et annet menneske er ikke definisjonen på kjærlighet, men et uttrykk for kjærlighet. Jeg vil ikke vanne det ut og leve som om det kan reduseres til ren fysisk nytelse, og jeg ønsker en partner med samme syn som meg. Hva andre gjør får som sagt være deres sak.

Jeg er ellers fullt klar over at jeg gjør det vanskeligere for meg selv enn nødvendig, men det er en pris jeg er villig til å betale for å ha muligheten til å møte en likesinnet.

Ja, man kan forandre seg, men jeg setter integritet høyt, og vil foretrekke en som hatt dette synet hele livet. Jeg vil da stole mer på henne. Kanskje jeg vil bli mer åpen for "eks-ONS-ere" om noen år, men akkurat nå er de "utagerende ungdomsårene" fortsatt litt for friskt i minnet.

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at de ikke bare er ute etter å fyre opp en hvem-har-hatt-sex-med-flest konkurranse og syns det er SYKT turn-on at du har hatt tresifret? :P

Skrevet

alle guttene jeg har vært med har hatt ONS, og det bryr ikke jeg meg om. det som teller er at jeg har betydd nok for dem til at de ikke har hatt seg med andre samtidig:-) skulle vel egentlig bare mangle, men vi er tross alt i 2012!

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg vil ikke si det. Om du finner en slik dobbelmoralsk jente er det ikke drømmedama for å si det mildt.

Enig, hadde hun vært en skikkelig kvinne hadde hun holdt igjen for å se om jeg hadde de beste intensjoner.

Det hadde jeg jo forsåvidt også, men alt fallt i grus da hun viste seg å ikke være eksakt lik som meg selv. Derfor lete videre :lete:

Skrevet

(TS)

Jeg har hatt et par ufrivillige ons

Også kalt voldtekt? :P

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Er du sikker på at de ikke bare er ute etter å fyre opp en hvem-har-hatt-sex-med-flest konkurranse og syns det er SYKT turn-on at du har hatt tresifret? :P

Isåfall har jeg driti skikkelig på draget :)

Skrevet

Enig, hadde hun vært en skikkelig kvinne hadde hun holdt igjen for å se om jeg hadde de beste intensjoner.

Det hadde jeg jo forsåvidt også, men alt fallt i grus da hun viste seg å ikke være eksakt lik som meg selv. Derfor lete videre :lete:

Skikkelig kvinne er hun nok uansett, om det ikke var en shemale.

Du dumpet jo henne, og du dumpet henne fordi hun bablet om sexpartnere. Du tok et valg og det er rett for deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt enig med deg og tenker som deg.:) Jeg er jente/kvinne og tenker på samme måte når det gjelder menn.......

Kjempe :tommelopp:

Håper ikke alle dere som tenker som meg er opptatt :P

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

..., om det ikke var en shemale.

Om du ikke har bilder å vise til, så kommer jeg til å benekte alt! :)

Endret av MikeWaters 2.0
Skrevet

(TS)

Åtte års aldersforskjell kan jeg leve med hvis det er snakk om en moden jente. Verre med at du er opptatt ;)

Heldig han som har deg!

Ntaw, koselig sagt!

:)

Skrevet

Jeg er jente og tenker akkurat likt! Pga. mine tanker om sex så er jeg enda jomfru... Det er hardt, for jeg ser liksom at alle vennene mine snakker om hvordan deres sex er osv. Jeg er et seksuelt vesen, men jeg klarer ikke ha sex om jeg VIRKELIG ikke føler noe for mannen. Og jeg har veldig vanskelig for å knytte meg til andre på den måten...

Dumt, men sant, men min tid kommer nok :-)

Skrevet

(TS)

TS virker bare som en fordømmende dritt.

Det var veldig dømmende sagt av deg ;)

• Liker 3
Skrevet

TS virker bare som en fordømmende dritt.

Fordi han ikke ønsker å ha sex med jenter som har mye ONS? Kan kanskje virke spesielt for noen, men det er da opp til hver enkelt hvem de velger å ha sex med; enten de "håndplukker" dem eller hopper på hvem som helst.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Fordi han ikke ønsker å ha sex med jenter som har mye ONS? Kan kanskje virke spesielt for noen, men det er da opp til hver enkelt hvem de velger å ha sex med; enten de "håndplukker" dem eller hopper på hvem som helst.

Hva folk har gjort i fortiden er da ingenting vi andre har noe med.

• Liker 1
Skrevet

(TS)

Jeg er jente og tenker akkurat likt! Pga. mine tanker om sex så er jeg enda jomfru... Det er hardt, for jeg ser liksom at alle vennene mine snakker om hvordan deres sex er osv. Jeg er et seksuelt vesen, men jeg klarer ikke ha sex om jeg VIRKELIG ikke føler noe for mannen. Og jeg har veldig vanskelig for å knytte meg til andre på den måten...

Dumt, men sant, men min tid kommer nok :-)

Det gjør den helt sikkert! Du må være en tøff jente. Hvor gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...