Gå til innhold

Jenter og one night stands

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har langt fra samme seksualmoral som TS, og har hatt nok ONS til å skremme han vekk :gjeiper:

Likevel skjønner jeg, og respekterer jeg, hans syn og rett til å velge seksualpartner ut fra sitt moralsyn, og ikke mitt. Det er ikke noe galt i det, TS. "Slike jenter" finnes, og du gjør rett i å holde på dine etiske prinsipper! Respekt for det!

Retten til å selv velge hvem man ligge med går alle veier, og så lenge han ikke stiller andre krav til seg selv enn sine fremtidige seksualpartnere ser jeg ikke problemet. Jeg er ikke støtt iallefall, og synes det er bra at alle er ulike!

Lykke til med å finne din utkårede, TS :)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har langt fra samme seksualmoral som TS, og har hatt nok ONS til å skremme han vekk :gjeiper:

Likevel skjønner jeg, og respekterer jeg, hans syn og rett til å velge seksualpartner ut fra sitt moralsyn, og ikke mitt. Det er ikke noe galt i det, TS. "Slike jenter" finnes, og du gjør rett i å holde på dine etiske prinsipper! Respekt for det!

Retten til å selv velge hvem man ligge med går alle veier, og så lenge han ikke stiller andre krav til seg selv enn sine fremtidige seksualpartnere ser jeg ikke problemet. Jeg er ikke støtt iallefall, og synes det er bra at alle er ulike!

Dette var det mest respektfulle svaret jeg har hørt her på KG. (Jeg er ikke TS). Foler at alle sier jeg fordømmer og ser ned på folk med mange sexpartnere. Jeg har samme kravet til en jente som til meg selv, hun skal ikke ha "Den holdningen".

Skrevet

Jeg deler samme holdninger som deg TS, og jeg er jente :)

• Liker 1
Skrevet

(TS)

"Slike jenter" finnes, og du gjør rett i å holde på dine etiske prinsipper! Respekt for det!

Takk for det :) Fikk litt tro på at det er mulig etter å ha lest et knippe av svarene i denne tråden.

Skrevet

Jeg er jente, singel og har aldri hatt ONS. og har heller ingen planer om det. Det ligger rett og slett ikke for meg. Jeg klarer ikke være intim med gutter jeg ikke har følelser for, og kjenner godt. skulle gjerne vært litt mindre "prippen", men jeg tror ikke det er håp for det, gitt. Men jeg er glad for å høre at det fins gutter som foretrekker jenter som ikke tar hva som helst (ikke at alle jenter som har ONS gjør det, men dere skjønner hva jeg mener)

Skrevet

(TS)

Hmm. Da må jeg innrømme at jeg ikke helt forstår innvendingene dine mot jenter som ligger rundt. Hvis jeg tolker deg riktig med at du selv kunne tenke deg å leve på samme måte dersom du hadde et større tilbud...Lukter nesten misunnelse?

Jeg er overhodet ikke misunnelig på de som lever slik, men respekterer selvfølgelig andres rett til å gjøre egne valg.

Jo jeg skal ærlig si at jeg blir misunnet når de hunksene er de som drar og ligger med pene jenter. Jeg blir på en måte skuffet over at jenter ikke heller velger å sjekke meg som er en "Snill gutt". Men min far har et helt annet syn på sex enn meg. Og jeg vet fra flere at han hadde mange sexpartnere da han var yngre. Hver gang jeg sier til han at jeg ikke liker hun jenta fordi hun har mange sexpartnere så svarer han "Du får finne deg en jomfru da".

Sa defor tror jeg at synet på sex blir formulert av hvorfan en lever selv. Derfor svarte jeg at jeg hadde hatt et annet syn på sex om jeg selv hadde levd etter et annet syn på sex.

Skrevet

(TS)

Jeg deler samme holdninger som deg TS, og jeg er jente :)

Så bra :)

Skrevet

(TS)

Veldig få av vennene mine forstår synet mitt, så jeg er nok ikke som menn flest ;)

Godt å få bekreftet at det finnes et marked for meg også! Er du singel, da? :gjeiper:

Nei, det er nok fullt mulig ;)

Hverken singel eller i din aldersgruppe :fnise:

Gjest Leopard
Skrevet (endret)

Feil tråd :fnise:

Endret av Leopard
Skrevet

(TS)

Jeg er jente, singel og har aldri hatt ONS. og har heller ingen planer om det. Det ligger rett og slett ikke for meg. Jeg klarer ikke være intim med gutter jeg ikke har følelser for, og kjenner godt. skulle gjerne vært litt mindre "prippen", men jeg tror ikke det er håp for det, gitt. Men jeg er glad for å høre at det fins gutter som foretrekker jenter som ikke tar hva som helst (ikke at alle jenter som har ONS gjør det, men dere skjønner hva jeg mener)

Blir jo helt overveldet av svarene her! Fortsett å være prippen, du. Eller i hvert fall kresen ;)

Skulle fantes et sjekkested for sånne som oss :)

Skrevet (endret)

Hei alle herlige jenter,

La meg først si at hvilke valg hver enkelt gjør får være opp til dem, og at jeg ikke har til hensikt å leke pietistisk moralist eller å legge meg opp i andres valg. Men jeg må innrømme at jeg får en skikkelig ekkel følelse innvendig hver gang jeg tror jeg har truffet den rette, og får vite at hun har erfaring med one night stands. Alt faller liksom i grus, og inntrykket av personen blir mer eller mindre ødelagt.

For meg handler sex om mer enn bare fysisk nytelse, og jeg vil ikke dele noe så viktig med noen jeg ikke kjenner. Har kun hatt sex med jenter som jeg stoler på og har hatt en nær connection med foruten fysisk tiltrekning. For meg blir alt annet å vanne ut betydningen av sex. Tanken på at jenta har åpnet seg på det mest intime for fremmede er for meg avstøtende nok til at jeg mister lysten til å ha sex med henne. Den betyr liksom ikke noe, når jeg vet at hun har gjort det samme med en random fyr hun har truffet noen timer eller minutter tidligere.

Det jeg lurer på er om jeg gjør det unødvendig vanskelig for meg selv. Finnes det i det hele tatt jenter som tenker som meg? Det er jo bare dumt å sette seg urealistiske ambisjoner, så dersom den jeg leter etter ikke finnes er det jo bare bortkastet tid å lete.

Mann 27

Skjønner AKKURAT hva du mener. Jeg har det helt likt bare med dype samtaler. Hvordan kan jeg ha dype og betydningsfulle samtaler med en dame når jeg får vite hun har hatt korte ubetydelige samtaler med andre?! Kanskje bare minutter eller timer tidligere, med han Raul i kassa på Rimi???? Får jeg vite dama har drevet på med sånt er det dealbreaker for meg. Da klarer jeg knapt å få frem et ord!!

Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg er singel....

Endret av Adam-
  • Liker 3
Skrevet

(TS)

Hverken singel eller i din aldersgruppe :fnise:

Åtte års aldersforskjell kan jeg leve med hvis det er snakk om en moden jente. Verre med at du er opptatt ;)

Heldig han som har deg!

Skrevet

(TS)

Skjønner AKKURAT hva du mener. Jeg har det helt likt bare med dype samtaler. Hvordan kan jeg ha dype og betydningsfulle samtaler med en dame når jeg får vite hun har hatt korte ubetydelige samtaler med andre?! Kanskje bare minutter eller timer tidligere, med han Raul i kassa på Rimi???? Får jeg vite dama har drevet på med sånt er det dealbreaker for meg. Da klarer jeg knapt å få frem et ord!!

Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg er singel....

Hehe. Samtaler kan brukes til å uttrykke mye forskjellig. Sex er derimot kun et uttrykk for kjærlighet og selvfølelse. I hvert fall for meg.

Det er ikke så dumt å være singel, og jeg er heller singel enn å inngå et forhold med en som har en vidt forskjellig seksualmoral fra meg. Men skal nok finne meg en likesinnet skal du se ;)

• Liker 1
Skrevet

(TS)

Jo jeg skal ærlig si at jeg blir misunnet når de hunksene er de som drar og ligger med pene jenter. Jeg blir på en måte skuffet over at jenter ikke heller velger å sjekke meg som er en "Snill gutt". Men min far har et helt annet syn på sex enn meg. Og jeg vet fra flere at han hadde mange sexpartnere da han var yngre. Hver gang jeg sier til han at jeg ikke liker hun jenta fordi hun har mange sexpartnere så svarer han "Du får finne deg en jomfru da".

Jeg synes det blir hyklersk å klage over hvor løse jentene er når du selv kunne tenke deg å leve på samme vis dersom du hadde sjansen.

Jeg synes ikke du skal misunne disse hunksene. Jeg deler skuffelsen din over at det er så mange løse jenter der ute, men om mulig finnes det nok enda flere løse menn vår type jenter styrer unna. Så det er ikke sikkert at oddsene våre er så dårlige dersom vi blir litt flinkere til å lete :)

For meg er det ikke antallet sexpartnere som er viktig. Jenta må gjerne være jomfru dersom hun ikke har truffet noe spesielle, men det går også fint om hun har hatt en god del partnere dersom dette har vært mennesker hun har brydd seg om. Heller en med fem gode forhold og fem partnere bak seg, enn en med én partner som var en ONS.

• Liker 3
Skrevet

(TS)

Hehe. Samtaler kan brukes til å uttrykke mye forskjellig. Sex er derimot kun et uttrykk for kjærlighet og selvfølelse. I hvert fall for meg.

Det er ikke så dumt å være singel, og jeg er heller singel enn å inngå et forhold med en som har en vidt forskjellig seksualmoral fra meg. Men skal nok finne meg en likesinnet skal du se ;)

Akkurat.

Er helt med på at du garantert kan finne en likesinnet, MEN, jeg tror du går glipp av mange muligheter også. Da du tydeligvis ikke gir folk muligheten til å endre seg. Blir litt som å ikke ville date noen fordi de festa hver eneste helg da de var 18-19, selv om de nå er 31 og drikker maks 4 ganger i året. Er tidligere adferd og livsstil virkelig en dealbreaker uavhengig av hvordan de har utviklet seg til å bli?

Poenget med innlegget over var at selv om folk har tatt lett på sex med andre, betyr ikke det at de vil gjøre det med deg. For min egen del kan sex være så utforpliktende at jeg ikke aner fornavnet, men med andre så forpliktende, dypt, lidenskaplig og sårbart som du får det. Hvorfor mener du sex er definisjonen på kjærlighet? Er det ikke litt synd å kanskje gå glipp av kjærligheten i ditt liv grunnet noe så latterlig som et definisjonsspørsmål?

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

(TS)

Blir jo helt overveldet av svarene her! Fortsett å være prippen, du. Eller i hvert fall kresen ;)

Skulle fantes et sjekkested for sånne som oss :)

Pass på så dere ikke ender opp med å ha sex på første date da :fnise:

Endret av Maria_Marihøne
  • Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg har hatt et par ufrivillige ons, dagen etter har de nemlig mast om hvor mange kvinner jeg har vært med, og da har det bare vært å hive de ut.

Så i jakten på noen med akkurat likt syn på sex, kjærlighet, nærhet, moral, løgn, etikk, kanonball og blåbærsyltetøy så humper jeg videre på livets glade vei.

Håper du er der ute klumpen min :rodmer::rodmer::rodmer::klemmer::klemmer::sovne:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt et par ufrivillige ons, dagen etter har de nemlig mast om hvor mange kvinner jeg har vært med, og da har det bare vært å hive de ut.

Så i jakten på noen med akkurat likt syn på sex, kjærlighet, nærhet, moral, løgn, etikk, kanonball og blåbærsyltetøy så humper jeg videre på livets glade vei.

Håper du er der ute klumpen min :rodmer::rodmer::rodmer::klemmer::klemmer::sovne:

Fint at du lever det glade liv, men det jentene du ligger med er jo litt dobbeltmoralske om de har ONS og plutselig begynner å mase om at DU har hatt mange sexpartnere.

Skrevet

Du har en utrolig ufin og arrogant stil! :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Hell yeah ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...