Gå til innhold

Jenter og one night stands

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ONS er ikke annet enn sex med en varmblodig sexdukke.

Videoannonse
Annonse
Gjest tancos
Skrevet (endret)

Har fått noen kommentarer her, men jeg gidder ikke svare alle.

Jeg har ikke uforpliktende sex og har aldri hatt det. Jeg er et veldig seksuelt vesen, men jeg fikser det selv enn å ha uforpliktende sex. Å kle seg naken, stønne, ri osv med en pen person ligger ikke i min natur. Jeg forventer det samme fra den rette. Og det er mange "rette" her i verden, og for meg er en kvinne som deler mitt syn på det seksuelle mer "rett" for meg enn andre, uten at hun trenger å være perfekt.

Kanskje er det vennen min som kommer med sladder som ikke er sant. Det vet jeg ikke, men jeg snakker ikke så mye med han lengre.

Jeg fortalte tidligere i tråden om en jente jeg holdt meg vekke fra og for meg er det helt rasjonelt. Hun hintet til meg om at hun likte meg, men når hun for 3 uker siden hadde seg på en klassefest er hun uaktuell for meg. Enten har hun et annet syn på sex enn meg, ellers er hun ikke moden mentalt.

Endret av tancos
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe iboende galt med å ha sex på klassefest? Kommer vel an på hvem vedkommende er, og personenes forhold til hverandre?

Gjest tancos
Skrevet

Er det noe iboende galt med å ha sex på klassefest? Kommer vel an på hvem vedkommende er, og personenes forhold til hverandre?

Det er ikke noe galt eller umoralskt, men da betyr ikke sex så mye for deg tydeligvis. Jeg for min del synes det er ekkelt å tenke på at en i klasse for litt siden penetrerte henne. Vimsekjerringer er uaktuelt for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har sex med en som betyr mye for deg på festen?

Gjest tancos
Skrevet (endret)

Hvis du har sex med en som betyr mye for deg på festen?

Hvor gammel er du? Les tråden et par sider tilbake. Om hun legger ann på meg var det sannsynligvis ikke en betydningsfull person hun hadde sex med på klassefesten. Det var uforpliktende. Jeg tenker du er russ eller no.

Endret av tancos
AnonymBruker
Skrevet

Så hun la an på deg før hun dro og knulla en annen tilfeldig kar? Det er ikke moralsk, nei.

Skrevet

TS her.

Enig, det var en svak formulering. Så la meg presisere: Jeg kunne aldri bygd et forhold med ei som åpner seg på det mest intime på første møte.

Du eier ikke definijonen på "mest intime". Det er nok sikkert en del som mener at det er andre ting her i livet som er mer intimt enn sex.

Gjest tancos
Skrevet

Så hun la an på deg før hun dro og knulla en annen tilfeldig kar? Det er ikke moralsk, nei.

Ble litt virr her. Det er lenge siden nå, men vi prøver.

I 2011 var det en klassefest der Kari hadde ONS med Per. Etter ca 3-4uker begynner Kari å hinte til meg om at hun liker meg. Hun stirrer gjenntatte ganger på meg under forelesningen, hun fniser hver gang jeg går forbi henne og møter blikket hennes. Hun piffer seg mye opp, drar fingeren gjennom håret. Hun sitter seg ofte ved siden av meg på forelesningsbenken.Jg bruker lang tid på å pakke vekk PC'en etter forelesningen og er ofte den siste som går fra forelesningssalen alene. Denne gangen somler hun mye med å pakke vekk bøekene sine og tilslutter er det bare oss 2 i klasserommet. Hun ser at jeg er uinteressert også går hun.

Grunnen til at jeg var uinteressert var fordi jeg hørte av en klassevenn at Kari hadde hatt seg en ONS med Per på forrige klassefest.

Gjest tancos
Skrevet

Du eier ikke definijonen på "mest intime". Det er nok sikkert en del som mener at det er andre ting her i livet som er mer intimt enn sex.

Men herregud. Hva om ts selv mener sex er det mest intime. Drit nå langt i hva den aktuelle personen mener. Hun kan kanskje mene at det er mer intimt å prate om livet sitt. Poenget er at Ts se på sex som mest intimt og at ts ikke vil ha en kjæreste som deler sitt mest intime(Sex) med andre uten at det betyr noe.

Skrevet

Men herregud. Hva om ts selv mener sex er det mest intime. Drit nå langt i hva den aktuelle personen mener. Hun kan kanskje mene at det er mer intimt å prate om livet sitt. Poenget er at Ts se på sex som mest intimt og at ts ikke vil ha en kjæreste som deler sitt mest intime(Sex) med andre uten at det betyr noe.

Du motsier deg selv. Hva TS ser på som intimt er greit, men i neste øyeblikk snakker du om at han ikke vil ha en kjæreste som deler SITT mest intime. Verken du eller TS kan vite noe som helst om hva en potensiell kjæreste SITT mest intime er. Enten får dere si DERES mest intime, eller rett og slett tilkjennegi at ikke alle deler de samme intimgrensene som dere.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Å kle seg naken, stønne, ri osv med en pen person ligger ikke i min natur.

Du er biologisk disponert for avsky mot seksuelle handlinger med tiltrekkende mennesker?

• Liker 1
Gjest krabat
Skrevet

Det er nok sikkert en del som mener at det er andre ting her i livet som er mer intimt enn sex.

Nettopp derfor ønsker jeg ikke å innlede et forhold til disse. For meg er sex noe av det viktigste i livet, og jeg vil da naturlig nok ikke ha en partner som har et løssluppent forhold til sex.

Gjest tancos
Skrevet

Du motsier deg selv. Hva TS ser på som intimt er greit, men i neste øyeblikk snakker du om at han ikke vil ha en kjæreste som deler SITT mest intime. Verken du eller TS kan vite noe som helst om hva en potensiell kjæreste SITT mest intime er. Enten får dere si DERES mest intime, eller rett og slett tilkjennegi at ikke alle deler de samme intimgrensene som dere.

Jeg er ikke TS så han bør vel forklare for seg selv. Men jeg tolker det slik at det mest intime i en seksuell setting er sex for det fleste. Jeg er enig med deg at ingen vet hva "kjæresten" ser på som sitt mest intime, men det er ikke mye som blir mer intimt enn sex i en seksuell setting..

TS ser på sex som mest intimt(Vil tro det er det han mener siden hele tråden handler om ONS og sex, og TS vil ikke ha en kjæreste som har uforpliktene sex og intimitet utenfor forhold. Han vil derrimot at en kjæreste deler det mest intime/sex med en kjæreste. Det er forpliktende sex. Er du med.

Jeg vil be deg lese hele tråden slik at det ikke blir flere missforståelser. Det er nesten som å diskutere med et kvinnfolk:-)

Gjest tancos
Skrevet (endret)

Du er biologisk disponert for avsky mot seksuelle handlinger med tiltrekkende mennesker?

Jeg liker bare ikke å tenke på at andre menn har penetrert min eventuelle kjæreste uten at det har betydd noe for henne. Dessuten sier historien litt om en person fordi det er det som er den personen. At hun feks er åpen og villig til å ha sex, stønne, kline, suge osv med en person hun ikke er forpliktet til(ONS eller FF) sier hun er med liberal i holdningen. Ergo vil ikke jeg føle meg bekvem med henne som kjæreste. Hun får heller bli kjæreste med deg mike. Du virker veldig liberal.

Jeg har aldri vurdert uforpliktende sex, og det skal ikke min utkårede heller. At du liker å pule folk bare fordi de er pene er din natur.

Endret av tancos
Gjest krabat
Skrevet

TS vil ikke ha en kjæreste som har uforpliktene sex og intimitet utenfor forhold. Han vil derrimot at en kjæreste deler det mest intime/sex med en kjæreste.

Ikke helt riktig. Jeg vil ikke ha sex med en som synes det er greit å ha sex utelukkende for nytelsens skyld. Jeg ser ikke noe prinsipielt galt med å ha sex utenfor forhold, så lenge det er med en person som betyr mye for deg og som gjenspeiler viktige verdier i livet ditt. Hvorvidt det er riktig eller ikke kommer an på situasjonen.

Gjest tancos
Skrevet

Ikke helt riktig. Jeg vil ikke ha sex med en som synes det er greit å ha sex utelukkende for nytelsens skyld. Jeg ser ikke noe prinsipielt galt med å ha sex utenfor forhold, så lenge det er med en person som betyr mye for deg og som gjenspeiler viktige verdier i livet ditt. Hvorvidt det er riktig eller ikke kommer an på situasjonen.

Ok, da har jeg tolket deg feil. Trodde du sa at du ikke vil ha sex med noen som deler det mest intime med andre bare for en natt.

Om to personer har kommet langt i datefasen, holder seg bare til hverandre og er praktisk talt kjærester mener jeg det er OK å ha sex utenfor forhold. Jeg liker ikke uforpliktende sex der to personer har seg med hverandre bare for sexens skyld. Jeg liker heller ikke at folk har FF og sier de mangler siste biten for å bli kjærester. Det er uforpliktende sex etter min bok.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Jeg liker bare ikke å tenke på at andre menn har penetrert min eventuelle kjæreste uten at det har betydd noe for henne. Dessuten sier historien litt om en person fordi det er det som er den personen. At hun feks er åpen og villig til å ha sex, stønne, kline, suge osv med en person hun ikke er forpliktet til(ONS eller FF) sier hun er med liberal i holdningen. Ergo vil ikke jeg føle meg bekvem med henne som kjæreste. Hun får heller bli kjæreste med deg mike. Du virker veldig liberal.

Jeg har aldri vurdert uforpliktende sex, og det skal ikke min utkårede heller. At du liker å pule folk bare fordi de er pene er din natur.

Det du sa var at du ikke kunne ha sex med en pen person, fordi dette ikke lå i din natur. Du glemte kansje å nevne at det gjaldt de som kun var pene, og intet annet ;)

Jeg er "lik" deg jeg - et pent ytre er langt ifra nok til å tilfredstille, selv ved flyktige og korte eventyr, så at dette skal være motsetninger ved min og din natur er jo en sannhet med modifikasjoner. Det er dog andre ting som skiller oss, men det handler vel strengt tatt om andre ting.

Endret av MikeWaters 2.0
AnonymBruker
Skrevet

TS vurderer jo ut fra sitt ståsted. Ut fra hans verdier. Det virker som du kun er ute etter å kverulere nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...