Jolene Skrevet 10. mars 2012 #221 Skrevet 10. mars 2012 TS her. Jeg ønsket rett og slett å høre jenters mening om one night stands. Blir du virkelig provosert over at ikke alle har samme syn på tilfeldig sex som deg? Kan du nevne ett menneske som ikke har spesifikke ønsker og krav når det gjelder valg av partner? Jenter som ikke vil ha sex før de har gifteplaner styrer jeg nok også unna. For å si det sånn: Om jeg vil gifte meg med ei jente er noe jeg finner ut etter at vi har hatt sex. En mellomting mellom deg og venninnene dine hadde vært fint Takker! Man må nok lete litt aktivt også, i tillegg til å ha et sterkt ønske Ha en fin helg! TS her. Jenter som ikke vil ha sex før de har gifteplaner styrer jeg nok også unna. For å si det sånn: Om jeg vil gifte meg med ei jente er noe jeg finner ut etter at vi har hatt sex. En mellomting mellom deg og venninnene dine hadde vært fint Takker! Man må nok lete litt aktivt også, i tillegg til å ha et sterkt ønske Ha en fin helg! Skjønner hva du mener, selv om jeg ikke er helt enig med deg. Alle har krav de ønsker seg i en partner, enkelere blir det ikke. Ha en fin helg du også!
Gjest Odd Molly Skrevet 10. mars 2012 #222 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Når man er ung har man ofte en hel masse krav, fordi man rett og slett ikke vet bedre. Samt at vi nå for tiden påvirkes enormt via av bl.a media om av hva som er "riktig". Sant nok har man også krav som voksen. Som et utgangspunkt. Poenget mitt er, at man skal være litt forsiktig med å holde for mye på disse kravene. Man kan rett og slett gå glipp av et fantastisk menneske! OG man kan utrolig, men sant, forelske seg i en person som slett ikke stemmer med kravene. For kjærligheten - hvis jeg kan bruke dette pompøse ordet i denne tråden, er noen underfundige saker nemlig. Men her er det jo egentlig snakk om å ha seg for ei natt. Er man singel er ikke dette noe problem for hverken mann eller kvinne. Om min eventuelle partner har hatt 4 eller 40 - før meg - er meg revnende likegyldig! Det har ingenting med -om vi kan skape et godt liv sammen. Ha en knasende flott lørdag! Endret 10. mars 2012 av Odd Molly 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #223 Skrevet 11. mars 2012 Det beste hadde jo vært om man var bifil og uten krav - da hadde man ikke gått glipp av noen
Gjest krabat Skrevet 17. mars 2012 #224 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Jeg blir av og til litt trist av å se folk ha sex uten krav til standarder (annet enn et greit utseende), men det beste er å ignorere hva andre gjør og fokusere på å nå mine egne mål. Ikke la andres seksualmoral påvirke meg. Endret 17. mars 2012 av krabat
Gjest tancos Skrevet 17. mars 2012 #225 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Jeg er for at folk må få gjøre hva de vil, så lenge de ikke blir kjæreste med meg(De som har hatt uforpliktende sex). Det er det jeg er redd for. Jeg vil ikke bli forelsket i en jente, for så å høre fra venner at hun har klint og knullet med andre på byen som ikke var kjæresten hennes. (Ikke utroskap, men uforpliktende). Jeg hater folk som har noe uforpliktende på gang med noen. Jeg håper på å treffe en jente som meg. En jente som ikke kan kle seg naken og pule en mann bare for uforpliktende puling. Jeg vil ha en jente som gjør sex, klining og samliv til ett. Det er vanskelig å finne jenter som ikke har hatt ONS og uforpliktende sex, og det er trist for min del. Endret 17. mars 2012 av tancos
Gjest tancos Skrevet 17. mars 2012 #226 Skrevet 17. mars 2012 (endret) Når man er ung har man ofte en hel masse krav, fordi man rett og slett ikke vet bedre. Samt at vi nå for tiden påvirkes enormt via av bl.a media om av hva som er "riktig". Sant nok har man også krav som voksen. Som et utgangspunkt. Poenget mitt er, at man skal være litt forsiktig med å holde for mye på disse kravene. Man kan rett og slett gå glipp av et fantastisk menneske! OG man kan utrolig, men sant, forelske seg i en person som slett ikke stemmer med kravene. For kjærligheten - hvis jeg kan bruke dette pompøse ordet i denne tråden, er noen underfundige saker nemlig. Men her er det jo egentlig snakk om å ha seg for ei natt. Er man singel er ikke dette noe problem for hverken mann eller kvinne. Om min eventuelle partner har hatt 4 eller 40 - før meg - er meg revnende likegyldig! Det har ingenting med -om vi kan skape et godt liv sammen. Ha en knasende flott lørdag! Helt helt feil. Ikke vet bedre...!? Fordi mange har for lave krav, fordi man må senke kravene for å få seg en partner i det hele. Sier media at du skal ha masse uforpliktende sex og ONS/eller ikke? Hva som er rett er opp til hver enkelt å avgjøre når det er snakk om ONS og uforpliktende sex. Om man ikke vil ha en kjæreste som har hatt uforpliktende sex så er en person som har hatt uforpliktende sex ikke en fantastisk person. Om man treffer en person som har hatt ufrorpliktende sex så er ikke det et fantastisk menneske i mine øyne. Hun/han kan være en 10'er på alt annet, men da ikke fantastisk i mine øyne. Fanrastik er subjektivt, og for mange er ikke en person som har hatt mange fantastisk. Jeg kjenner mange pene og greie mennesker som har hatt uforpliktende sex. De er utrolig flotte mennesker, men ikke fantastiske. Jeg har vært forelsket i en jente, men så fått vite/sett at hun har hatt uforpliktende sex. Det gjorde at jeg holdt meg vekke fra henne. Fornuften vinner over en midlertidig forelskelsesfølelse dersom du har en hjerne å tenke med. Og det har skjedd flere ganger. Den rette skal være den RETTE, eller oppfordrer jeg folk til å lete videre. Er du singel og har deg for en natt er det sikkert ikke noe problem for det. Bare hold deg til gutter som du vet også har uforpliktende sex. 70% er ufornuftige sånn sett. De og inngår forhold basert på forelskelsesføelelsen og ikke fornuft. Derav 50% skillsmisse og 50-70% utroskap. Endret 18. mars 2012 av tancos
Gjest Odd Molly Skrevet 18. mars 2012 #227 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Helt helt feil. Ikke vet bedre...!? Fordi mange har for lave krav, fordi man må senke kravene for å få seg en partner i det hele. Sier media at du skal ha masse uforpliktende sex og ONS/eller ikke? Hva som er rett er opp til hver enkelt å avgjøre når det er snakk om ONS og uforpliktende sex. Om man ikke vil ha en kjæreste som har hatt uforpliktende sex så er en person som har hatt uforpliktende sex ikke en fantastisk person. Om man treffer en person som har hatt ufrorpliktende sex så er ikke det et fantastisk menneske i mine øyne. Hun/han kan være en 10'er på alt annet, men da ikke fantastisk i mine øyne. Fanrastik er subjektivt, og for mange er ikke en person som har hatt mange fantastisk. Jeg kjenner mange pene og greie mennesker som har hatt uforpliktende sex. De er utrolig flotte mennesker, men ikke fantastiske. Jeg har vært forelsket i en jente, men så fått vite/sett at hun har hatt uforpliktende sex. Det gjorde at jeg holdt meg vekke fra henne. Fornuften vinner over en midlertidig forelskelsesfølelse dersom du har en hjerne å tenke med. Og det har skjedd flere ganger. Den rette skal være den RETTE, eller oppfordrer jeg folk til å lete videre. Er du singel og har deg for en natt er det sikkert ikke noe problem for det. Bare hold deg til gutter som du vet også har uforpliktende sex. 70% er ufornuftige sånn sett. De og inngår forhold basert på forelskelsesføelelsen og ikke fornuft. Derav 50% skillsmisse og 50-70% utroskap. En del av poenget mitt er at man skal ikke leite for mye...og bli altfor sær og kravstor. Man kan bli sittende der alene, bitter. Skikkelig kleint når det ruller mot slutten.... Det er ingen som går gjennom livet uten å ha dratt på seg noen "bommerter" enten man synes ex.antall ONS er det, eller andre ting. Men man må ha lov til å få en "second chance". Jada, du kan finne deg en dame som oppfyller dine krav om lite uforpliktene sex. Men hun kan være et mareritt å leve sammen. Så..tja- Fortid er fortid, og som regel er det greit å la det være.... nettopp det. Endret 18. mars 2012 av Odd Molly
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #228 Skrevet 18. mars 2012 man skal ikke leite for mye....for da kan man bli sittende der alene til slutt. Dette er helt feil. Hvis man ønsker å finne en partner så bør man lete aktivt. Jo mer kresen man er, jo mer aktivt bør man lete. Det er hvis du ikke leter -- men forventer at den rette skal komme dalende ned i fanget ditt -- at risikoen for å forbli alene øker.
Gjest Odd Molly Skrevet 18. mars 2012 #229 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Dette er helt feil. Hvis man ønsker å finne en partner så bør man lete aktivt. Jo mer kresen man er, jo mer aktivt bør man lete. Det er hvis du ikke leter -- men forventer at den rette skal komme dalende ned i fanget ditt -- at risikoen for å forbli alene øker. Ikke misforstå - jeg har ikke sagt at man ikke skal lete ..og ha ønsker. Men å leve sammen med noen- er stort og krevende. Og kan ikke bare baseres på hvor mange partnere man hadde før man møttes. Å- joda - en partner kan komme dalende ned i fanget ditt. På butikken, på jobben, på treningssenteret etc. etc. Og du blir "fullstendig og totalt bergtatt", og vedkommende stemmer ikke med hva du i din villeste fantasi trodde du skulle falle for. Og gudskjelov og takk- for at sånt kan skje. Endret 18. mars 2012 av Odd Molly 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #230 Skrevet 18. mars 2012 Ikke misforstå - jeg har ikke sagt at man ikke skal lete ..og ha ønsker. Men å leve sammen med noen- er stort og krevende. Og kan ikke bare baseres på hvor mange partnere man hadde før man møttes. Det essensielle her er ikke antall partnere, men hvem partnerne er, og under hvilke omstendigheter vedkommende har valgt å ha sex. Jeg vil glatt styre unna en jente som kun har hatt tre sexpartnere, dersom alle disse var ONS i fylla. Det forteller meg at hun som person ikke er veldig kresen i valg av partner. For meg som ser på sex som et uttrykk for intimitet og felles verdier, er det da meningsløst å ha sex med henne.
Gjest Karm a Skrevet 18. mars 2012 #231 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er for at folk må få gjøre hva de vil, så lenge de ikke blir kjæreste med meg(De som har hatt uforpliktende sex). Det er det jeg er redd for. Jeg vil ikke bli forelsket i en jente, for så å høre fra venner at hun har klint og knullet med andre på byen som ikke var kjæresten hennes. (Ikke utroskap, men uforpliktende). Jeg hater folk som har noe uforpliktende på gang med noen. Jeg håper på å treffe en jente som meg. En jente som ikke kan kle seg naken og pule en mann bare for uforpliktende puling. Jeg vil ha en jente som gjør sex, klining og samliv til ett. Det er vanskelig å finne jenter som ikke har hatt ONS og uforpliktende sex, og det er trist for min del. Ja, det er veldig trist for din del. Og slike som deg bidrar også til at mange jenter lyver angående seksuell fortid, nettopp fordi en vil bli sett på som noe annet enn ei som har hatt uforpliktende sex. 1
Gjest Odd Molly Skrevet 18. mars 2012 #232 Skrevet 18. mars 2012 Det essensielle her er ikke antall partnere, men hvem partnerne er, og under hvilke omstendigheter vedkommende har valgt å ha sex. Jeg vil glatt styre unna en jente som kun har hatt tre sexpartnere, dersom alle disse var ONS i fylla. Det forteller meg at hun som person ikke er veldig kresen i valg av partner. For meg som ser på sex som et uttrykk for intimitet og felles verdier, er det da meningsløst å ha sex med henne. Og jeg tenker på alle de stakkars jentene som har tatt seg et par ONS eller to. Og blir sett på som ikke mulige partnere. Dømt nord og ned - og dømt fullstendig til forøvrig å være elendige mennesker. Det blir vel litt snevert vel. Ps. hvorfor brukes det anonyme brukere - det er også kleint..
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #233 Skrevet 18. mars 2012 Og jeg tenker på alle de stakkars jentene som har tatt seg et par ONS eller to. Og blir sett på som ikke mulige partnere. At de blir sett på som "ikke mulige partnere" av meg gjør dem vel ikke til stakkarer? For dem er jeg kun én av hundretisenvis av fisker i havet. De aller fleste mennesker er "ikke mulige partnere" i mine øyne. Det må være noen helt spesielle for at jeg skal finne på å dele noe så intimt med dem
Gjest Odd Molly Skrevet 18. mars 2012 #234 Skrevet 18. mars 2012 At de blir sett på som "ikke mulige partnere" av meg gjør dem vel ikke til stakkarer? For dem er jeg kun én av hundretisenvis av fisker i havet. De aller fleste mennesker er "ikke mulige partnere" i mine øyne. Det må være noen helt spesielle for at jeg skal finne på å dele noe så intimt med dem Det er vel strengt tatt du som fordømmer dem...eller har jeg misset noe? Man kan ikke basere et samliv på KUN på sex og hva man har av erfaringer i så måte, så enkelt er ikke livet. Et samliv skal kunne fungere på så mange plan. Men det får bli en annen tråd.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #235 Skrevet 18. mars 2012 Man kan ikke basere et samliv på KUN på sex og hva man har av erfaringer i så måte, så enkelt er ikke livet. Helt riktig, men det er en viktig faktor IMO. Om folk vil ligge rundt får de bare gjøre det. Det er deres liv, og jeg bryr meg ikke om sexvanene til andre enn de jeg selv deler kroppen min med.
Gjest Odd Molly Skrevet 18. mars 2012 #236 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Helt riktig, men det er en viktig faktor IMO. Om folk vil ligge rundt får de bare gjøre det. Det er deres liv, og jeg bryr meg ikke om sexvanene til andre enn de jeg selv deler kroppen min med. He he-nei - og da er det jo bare tull og holde på å diskutere dette Man bør heller ikke plukke ut setninger fra hele innlegg. Man tar en setning ut og kverulerer. Dette er gjennomgående på KG synes jeg. Man kan jo holde på i det uendelige- helt meningsløst. Endret 18. mars 2012 av Odd Molly
Gjest "gjest" Skrevet 18. mars 2012 #237 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er for at folk må få gjøre hva de vil, så lenge de ikke blir kjæreste med meg(De som har hatt uforpliktende sex). Det er det jeg er redd for. Jeg vil ikke bli forelsket i en jente, for så å høre fra venner at hun har klint og knullet med andre på byen som ikke var kjæresten hennes. (Ikke utroskap, men uforpliktende). Jeg hater folk som har noe uforpliktende på gang med noen. Jeg håper på å treffe en jente som meg. En jente som ikke kan kle seg naken og pule en mann bare for uforpliktende puling. Jeg vil ha en jente som gjør sex, klining og samliv til ett. Det er vanskelig å finne jenter som ikke har hatt ONS og uforpliktende sex, og det er trist for min del. Problemet ditt er nok mer det at du har venner som farer med sladder om folk.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #238 Skrevet 1. april 2012 Hvis tancos har det synet han har på sex, er det bra at vennene hans sier i fra dersom kjæresten hans utgir seg for å være en annen enn den hun er.
Gjest .-L-. Skrevet 1. april 2012 #239 Skrevet 1. april 2012 (endret) På butikken, på jobben, på treningssenteret etc. etc. Og du blir "fullstendig og totalt bergtatt", og vedkommende stemmer ikke med hva du i din villeste fantasi trodde du skulle falle for. Og gudskjelov og takk- for at sånt kan skje. Det her skjer vel relativt oftere for damer enn menn? Ingen av mine venner har blitt sjekket opp på noen andre steder enn på jobb, av de stedene du nevner over her. Poenget er vel at vi som menn i alle fall må aktivt ut å gjøre noe dersom vi skal treffe en dame Endret 2. april 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #240 Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg kjenner mange pene og greie mennesker som har hatt uforpliktende sex. De er utrolig flotte mennesker, men ikke fantastiske. Sex og kos blir på en måte bare plessure for dem. Det er ganske digg å kose med noen . Trenger jo ikke å være den "rette" for å gjøre det. Jeg har vært forelsket i en jente, men så fått vite/sett at hun har hatt uforpliktende sex. Det gjorde at jeg holdt meg vekke fra henne. Fornuften vinner over en midlertidig forelskelsesfølelse dersom du har en hjerne å tenke med. Og det har skjedd flere ganger. Den rette skal være den RETTE, eller oppfordrer jeg folk til å lete videre. Det er jo ikke noe fornuftig i å holde seg vekke fra en dame som liker sex? Hva er i så fall argumentet for at folk som har uforpliktende sex er mindre fantastiske enn andre? Det er jo rett og slett bare ditt personlige syn på saken. Dessuten så tror jeg virkelig ikke at det finnes en "rett" person. Man innser ettvært at man ikke kan få i pose og sekk når det kommer til forhold. Å være i et forhold krever at man gjør kompromisser. Da må man bare akseptere at man ikke kan få alt man ser etter i en partner. Så lenge det viktigste er der så burde det holde. Dersom du ikke blir sammen med en flott dame fordi hun er normal og har sex som alle andre, så er det du som er ufornuftig. Endret 2. april 2012 av .-L-. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå