Gå til innhold

Jenter og one night stands

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er også en sterk sammenheng mellom testosteron, manglende erfaring og bitterhet!

Jeg tror ikke på studien til tom eller på din påstand. Eller kanskje litt, men ingen signifikant positiv korrelasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er også en sterk sammenheng mellom testosteron, manglende erfaring og bitterhet!

da må jo du være en svært maskulin kvinne så sint og bitter som du er...

Skrevet

da må jo du være en svært maskulin kvinne så sint og bitter som du er...

Pappan min er sterkere enn din!

Skrevet

(TS)

du øser ut med sære holdninger og verdisyn som tilhører oldtiden

Det er mine holdninger, og jeg står for dem :)

å sitte her å nedverdige og gi en stakkar med tydeligvis lav selvtillit følelsen av at KANSKJE en rundbrenner fra toten vil ta i henne med en ildtang er langt over grensen.

:fnise:

Snakk om å snu ting fullstendig opp-ned. Det jeg sier er at det er GARANTERT (ikke KANSKJE) at en med TILSVARENDE ERFARING (ikke "rundbrenner" - det er dine nedlatende ord) som henne vil ha henne. Ikke bare en, men MANGE. Har ikke nevnt Toten ;) Og hva er galt med Toten, egentlig? Har du tenkt på at det kan være folk fra Toten her som tar seg nær? Snakk om å være nedlatende!

Kan man egentlig forvente å få en med "sære holdninger og verdisyn" når man selv har levd som folk flest? Jeg synes ikke det.

PS: Etterhvert som du har fått endel bekreftelser på ditt syn syns jeg dine holdninger har blitt mer og mer formanende og respektløse.

Jeg unner alle et godt sexliv, og hver enkelt må gjøre det som passer for dem. Jeg har full respekt for at folk velger å leve ut sin seksualitet annerledes enn meg. Jeg er bare ikke romantisk interessert i disse. Hvorfor er det så vanskelig for deg å akseptere? Kan jeg ikke respektere folk uten å ha lyst til å gå til sengs med dem?

Du, derimot, snakker nedlatende om folk som meg med "sære holdniger og verdisyn fra oldtiden", og omtaler samtidig de som ikke har dette verdisynet som "rundbrennere". Det virker som du er svært usikker på dine egne verdier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart det finnes jenter som verken har hatt eller ønsket å hatt sex med fremmede. Spørsmålet er om de er særlig fine.

• Liker 1
Skrevet

Det er klart det finnes jenter som verken har hatt eller ønsket å hatt sex med fremmede. Spørsmålet er om de er særlig fine.

Så alle fine damer er glad i fremmedmanskuk og uforpliktende sex? :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pene jenter er ofte ettertraktet helt fra tidlig i tenårene, og da er et vanskelig å si nei. Og så venner de seg til å onse rundt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann, og alltid fått høre at jeg er attraktiv, men ventet med sex helt til jeg fant min ene spesielle. Tenkte at det da virkelig betydde noe, og at dette virkelig skulle settes pris på. Over 10år med leting, frustrasjon, avslag på sex-tilbud, lite drikking for å ikke gjøre noe jeg angrer på, trente for å bli mer attraktiv, var ambisiøs, osv. Da tenkte jeg at alle andre som ga "fylla skylda", eller lå rundt var billige, viljesvake, og langt fra aktuelle som kjæresteemner. Selv om flere uttrykte interesse, avslo jeg og satset på karriære, sport og intellektuelle utfordringer.

Jeg traff henne i en alder av 26år. Hun var akkurat som jeg, tenkte jeg. Delte verdiene, interessene, og kommunikasjonen fløt på en måte jeg aldri hadde opplevd før. Jeg falt som jeg aldri har falt før, og tenkte at nå hadde jeg funnet ei for livet. Dessverre lurte en eks fra fortiden henne tilbake til seg, og livet falt liksom litt sammen. 10år med leting, beinhard jobbing, og forsakelser. For hva? Jeg følte meg så utrolig alene, hadde hun ikke forstått hvor mye dette betydde for meg?

Jeg hadde det så ille i tiden etterpå at det ble et par ONS. Følte meg helt på bunnen. Hva var vitsen, liksom? Hva fikk jeg igjen for å være så prinsippfast? Det føltes som om jeg hadde gått glipp av livet, og jeg hadde aldri tenkt tanken at nettopp dette skulle skje. Jeg trengte nærhet, en eller annen. Nå var det jo "for seint" uansett, så hva spilte det for rolle?

Så gav sorgen seg litt etterhvert, men historien er jo som den er. Håper så inderlig at jeg fortsatt kan finne noen som deler mitt verdisyn, men nå er jeg jo ikke like "ren" selv heller. Det har kanskje vært det verste å håndtere, for før henne hadde jeg en helt uskyldig fortid. Forsto ikke hvorfor folk trengte noen nære å snakke med en gang, for jeg følte jeg kunne snakke med alle om alt. Det var jo ingenting jeg hadde gjort som ikke kunne sies høyt? Men nå da, etter henne, så måtte jeg omdefinere meg selv. Jeg er ikke lenger uten feil, ikke lenger "perfekt", og det er sikkert sunt. Jeg fortstår jo verden bedre nå, men det har vært en smertefull opplevelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

@ #208

Jeg hadde det så ille i tiden etterpå at det ble et par ONS.

Hjalp dette deg?

Følte meg helt på bunnen. Hva var vitsen, liksom? Hva fikk jeg igjen for å være så prinsippfast?

Jeg synes kanskje det blir litt feil hvis prinsippet ditt var å finne "den ene rette". Det finnes jo mer enn én man kan passe godt sammen med, og når man er med på kjærlighetsleken så må man være forberedt på slike nedturer som å bli dumpa.

Mitt prinsipp er å holde meg til én om gangen - en jeg er glad i og som deler verdiene mine. Hvis forholdet tar slutt betyr det ikke at forholdet var meningsløst.

Ellers kjenner jeg meg veldig igjen i det du skriver om at du først var uinteressert i de som ga "fylla skylda" og lå rundt.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Alt faller liksom i grus, og inntrykket av personen blir mer eller mindre ødelagt.

Syntes egentlig at det er litt drøyt, men eg skal ikkje dømme deg heller. Det er svært mange folk som mener at ons er helt greit.

For meg handler sex om mer enn bare fysisk nytelse, og jeg vil ikke dele noe så viktig med noen jeg ikke kjenner. Har kun hatt sex med jenter som jeg stoler på og har hatt en nær connection med foruten fysisk tiltrekning.

Slik er eg også :P Damer spør om eg ska være med de hjem fra byn og eg sier nei, så står de der og forstår ingenting xD

Det jeg lurer på er om jeg gjør det unødvendig vanskelig for meg selv. Finnes det i det hele tatt jenter som tenker som meg? Det er jo bare dumt å sette seg urealistiske ambisjoner, så dersom den jeg leter etter ikke finnes er det jo bare bortkastet tid å lete.

Mann 27

Eg syntes du gjør det vanskelig for deg selv ja! For enkelte er sex bare pleassure. Det trenger ikkje nødvendigvis å være følelser innvolvert. Slik er det for største delen av befolkningen har eg inntrykk av.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Syntes egentlig at der litt drøyt, men eg skal ikkje dømme deg heller. Det er svært mange folk som mener at ons er helt greit.

Det var en overstatement at "inntrykket av personen blir ødelagt". Mer riktig at min vurdering av henne som aktuell kjæreste faller i grus ;)

Eg syntes du gjør det vanskelig for deg selv ja! For enkelte er sex bare pleassure. Det trenger ikkje nødvendigvis å være følelser innvolvert. Slik er det for største delen av befolkningen har eg inntrykk av.

Det har jeg også inntrykk av, og det er helt greit. Folk får gjøre som de vil. Jeg vet at mange har angret på ONS-ene sine, men for alt jeg vet kan det være mange som lever helt fint med det også. Folk er forskjellige.

For meg har sex alltid vært mer enn fysisk nytelse, og jeg ønsker ikke å vanne ut denne meningen ved å forsøke å splitte sexens fysiske og "åndelige" komponenter.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

@ #208

Hjalp dette deg?

Nei, det gjorde det egentlig bare verre.

Jeg synes kanskje det blir litt feil hvis prinsippet ditt var å finne "den ene rette". Det finnes jo mer enn én man kan passe godt sammen med, og når man er med på kjærlighetsleken så må man være forberedt på slike nedturer som å bli dumpa.

Joda, trodde jeg var forberedt jeg. Men med henne var det virkelig tungt, mye verre enn jeg trodde var mulig. Tror nok ikke jeg hadde et realistisk forhold til hva kjærlighetssorg egentlig er før jeg møtte henne. Og de tankene der var jo ikke rasjonelle, sant? De var mer et produkt av den håpløse situasjonen jeg følte jeg var i.

Men jeg tenker vel slik nå at det er vesentlig forskjell på å ha gått på en ONS eller to i et forsøk på å finne kjærligheten her i verden, enn om man aktivt oppsøker det "for morro skyld". Som med alt annet i livet, egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Nei, det gjorde det egentlig bare verre.

Det ante meg.

Joda, trodde jeg var forberedt jeg. Men med henne var det virkelig tungt, mye verre enn jeg trodde var mulig. Tror nok ikke jeg hadde et realistisk forhold til hva kjærlighetssorg egentlig er før jeg møtte henne. Og de tankene der var jo ikke rasjonelle, sant? De var mer et produkt av den håpløse situasjonen jeg følte jeg var i.

Jeg forstår. Jeg har hørt såpass mange historier om folk som har angret på ONS at jeg innbiller meg at jeg ikke kan vil reagere med å gjøre det samme som du gjorde i en tilsvarende situasjon. Håper jeg ikke bare er naiv.

Men jeg tenker vel slik nå at det er vesentlig forskjell på å ha gått på en ONS eller to i et forsøk på å finne kjærligheten her i verden, enn om man aktivt oppsøker det "for morro skyld".

For min del kan ONS aldri bli et forsøk på å finne kjærligheten. Sex en respons på - ikke en kilde til - kjærlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at de fleste jenter er åpne for ONS om de møter en med sjarm.

Skrevet

Hei alle herlige jenter,

La meg først si at hvilke valg hver enkelt gjør får være opp til dem, og at jeg ikke har til hensikt å leke pietistisk moralist eller å legge meg opp i andres valg. Men jeg må innrømme at jeg får en skikkelig ekkel følelse innvendig hver gang jeg tror jeg har truffet den rette, og får vite at hun har erfaring med one night stands. Alt faller liksom i grus, og inntrykket av personen blir mer eller mindre ødelagt.

For meg handler sex om mer enn bare fysisk nytelse, og jeg vil ikke dele noe så viktig med noen jeg ikke kjenner. Har kun hatt sex med jenter som jeg stoler på og har hatt en nær connection med foruten fysisk tiltrekning. For meg blir alt annet å vanne ut betydningen av sex. Tanken på at jenta har åpnet seg på det mest intime for fremmede er for meg avstøtende nok til at jeg mister lysten til å ha sex med henne. Den betyr liksom ikke noe, når jeg vet at hun har gjort det samme med en random fyr hun har truffet noen timer eller minutter tidligere.

Det jeg lurer på er om jeg gjør det unødvendig vanskelig for meg selv. Finnes det i det hele tatt jenter som tenker som meg? Det er jo bare dumt å sette seg urealistiske ambisjoner, så dersom den jeg leter etter ikke finnes er det jo bare bortkastet tid å lete.

Mann 27

Men hva om hun ALDRI har hatt en ONS ? Kunn mange faste elskere hun har brydd seg om og hatt et nært og godt forhold til ? Er det like galt ?

Jeg har egentlig aldri hatt en ONS.Siden jeg alltid har ligget flere ganger med den personen etterpå. Dermed kan jeg glatt svare NEI på om jeg har hatt ONS - om en mann skulle spørre meg om det.

Jeg har bare hatt flere langvarige forhold og flere faste elskere jeg HAR vært glad i og brydd meg om. De har vært også mine " bestevenner " i mange år - etter at elsker forholdet tok slutt - beholdt vi likevell vennskapet.

Gjest krabat
Skrevet (endret)

TS her.

Men hva om hun ALDRI har hatt en ONS ? Kunn mange faste elskere hun har brydd seg om og hatt et nært og godt forhold til ? Er det like galt ?

Nei, det er ikke galt i det hele tatt. Men hvis hun har vært i sykt mange forhold, så vil jeg kanskje tenke at sjansene for å få til noe varig med henne er ganske små. Jeg kan også se for meg at en erfaren jente vil være veldig kravstor, og at hun således vil passe ganske dårlig sammen med en som er mer uerfaren.

Jeg har egentlig aldri hatt en ONS.Siden jeg alltid har ligget flere ganger med den personen etterpå. Dermed kan jeg glatt svare NEI på om jeg har hatt ONS - om en mann skulle spørre meg om det.

Tilfeldig sex, også kalt «one-night stand» eller «en-natts forhold», er seksuell interaksjon, f.eks. samleie, mellom to mennesker som ikke er basert på kjærlighet og der det som oftest ikke foreligger noen intensjoner om å starte et varig forhold.

Wikipedia

Men jeg burde kanskje skrevet "tilfeldig sex" i stedet, for å unngå misforståelser :)

Jeg har bare hatt flere langvarige forhold og flere faste elskere jeg HAR vært glad i og brydd meg om.

Hvordan du kan være glad i noen du nettopp har truffet, er for meg et under, men folk er forskjellige :)

Endret av krabat
Gjest Odd Molly
Skrevet (endret)

Når man har så helt spesifikke krav og ønsker og streng moral. Og lite takhøyde for at folk kan være bra nok - selv om de har en fortid....

Hvorfor starter man en diskusjonstråd her inne? Annet enn for å å provosere?

Nå må dere gutta slutte å "kakle" i denne tråden....

Det kastes ut ønsker og krav og man forlanger ditt og datt av en eventuell partner.

JEG vil, JEG skal ha.....JEG forlanger at....JEG skal tilfredstilles...mine krav skal innfris.

Vær sjeleglad hvis dere treffer ETT menneske dere kan føle dere i ett med, i sinn som skinn.

OG - det kan ratt hende at det er en person som i utgangspunktet ikke oppfylte alle "kravene".

Vær litt ydmyke.

Livet er ikke svart/hvitt.

Endret av Odd Molly
Skrevet

Jeg deler ikke de samme holdninger som TS (er jente btw), og ser ikke på sex som noe spesielt før en er i ett forhold. Men; jeg respekterer når andre har annerledes holdninger til sex enn meg selv. Har ett par venninner som vil vente med sex til de er gift, en annen venninne har kun hatt sex med kjæresten sin fordi hun ønsker å gifte seg med han. Disse jentene finnes TS! Poenget mitt er at man må finne seg en partner som deler de samme verdiene som en selv, ellers vil en selv føle seg lurt eller at man går mot sine egne verdier. Gjensidig respekt, forståelse og kommunikasjon er nøkkelen til alle forhold, uavhengig hvordan syn en har på sex.

Så TS, hold deg til dine prinsipper, ikke vik fra dem. Alle vil (dersom de ønsker det nok) finne seg en partner de føler seg på bølgelengde med.

AnonymBruker
Skrevet

Det kastes ut ønsker og krav og man forlanger ditt og datt av en eventuell partner.

JEG vil, JEG skal ha.....JEG forlanger at....JEG skal tilfredstilles...mine krav skal innfris.

Vær sjeleglad hvis dere treffer ETT menneske dere kan føle dere i ett med

For du har sikkert ingen krav...

Gjest krabat
Skrevet (endret)

TS her.

Når man har så helt spesifikke krav og ønsker og streng moral. Og lite takhøyde for at folk kan være bra nok - selv om de har en fortid....

Hvorfor starter man en diskusjonstråd her inne? Annet enn for å å provosere?

Jeg ønsket rett og slett å høre jenters mening om one night stands. Blir du virkelig provosert over at ikke alle har samme syn på tilfeldig sex som deg?

Kan du nevne ett menneske som ikke har spesifikke ønsker og krav når det gjelder valg av partner?

Har ett par venninner som vil vente med sex til de er gift, en annen venninne har kun hatt sex med kjæresten sin fordi hun ønsker å gifte seg med han. Disse jentene finnes TS!

Jenter som ikke vil ha sex før de har gifteplaner styrer jeg nok også unna. For å si det sånn: Om jeg vil gifte meg med ei jente er noe jeg finner ut etter at vi har hatt sex.

En mellomting mellom deg og venninnene dine hadde vært fint ;)

Så TS, hold deg til dine prinsipper, ikke vik fra dem. Alle vil (dersom de ønsker det nok) finne seg en partner de føler seg på bølgelengde med.

Takker! Man må nok lete litt aktivt også, i tillegg til å ha et sterkt ønske ;)

Ha en fin helg!

Endret av krabat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...