AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hva syest dere om dobbelhake? ( spesielt gutter) ? Jeg har VELDIG stor dobbelhake i forhold til kroppen min...og det irretere meg sinnsykt. Ser mange folk som er mye større enn meg som ikke har dobbelhake...men jeg er kraftig altså. jeg har nesten ikke hals, har tenkt litt på å operere men det er først når jeg får den kroppen jeg er fornøyd med, er egentli veldig redd for at det skal bli stygt også. Jeg har også veldig små pupper i forhold til kroppen min... Synes dere det er turn-off med jenter med dobbelhake? jeg synes selv ikke det er noe stygt på andre, men spesielt meg selv så hater jeg det. i 7ende klasse var jeg tynn, men debbelhaka den var der... er jente 19år..
Gjest Katten. Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Har du noe bilde som beskriver fenomenet?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Synes dere det er turn-off med jenter med dobbelhake? Foretrekker én hake, men har da falt for jenter med to, om ikke tre Mann 27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå