Gå til innhold

Kontakt etter one night stand?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fant tonen med en fyr jeg møtte på fest forrige helg og vi endte ganske fort i en eller annen seng... Det var veldig koselig, men etter en stundt unnskyldte han at han ikke fikk den opp og sa at han hadde sovet lite i det siste. Videre var han veldig snill, henta vann til meg og slikt. Senere skulle han dra hjem til to venner av seg og han spurte om jeg ville bli med. Det ville jeg selvsagt og vi fortsatte med kyssing, flørting og han spurte flere ganger om nummeret mitt. Da vi la oss for kvelden lå vi og prata masse, men dessverre var begge for trøtte for sex.. Dagen etter dro jeg mens han "sov", men han rakk å spørre meg om hvordan formen var, sa at han hadde hatt det hyggelig og han ba om en klem.

Jeg var veldig innstilt på at dette skulle være et one night stand og virka kanskje derfor litt avvisende dagen etter, men jeg la han til på facebook fordi jeg innså at jeg kanskje egentlig likte han..? Han har ikke tatt kontakt senere, men vil det være veldig dumt om jeg prøver å chatte med han på facebook?? Eller er det veldig dumt av meg å tro at han kan være interessert i å møtes igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo ikke fått one night standet ditt med ham ennå, så bare å kjøre på. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

ONS og man ikke får den opp? Da må vel bjella ringe for deg.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Haha ta kontakt med han du!

Fyren jeg hadde one night stand med., jeg fikk verken tlf nr hans eller en klem. Jeg googlet han og sendte han en melding så fort mandagen kom (jobbmailen hans). Og der var vi gitt :)

Endret av Personlig12
Skrevet

Hvilken bjelle skal ringe om han ikke får den opp?!

Den våkna forresten utover kvelden..^^

Gjest Marregutt
Skrevet

Hvilken bjelle skal ringe om han ikke får den opp?!

Den våkna forresten utover kvelden..^^

Ingen bjeller. Er ikke alltid man får den opp om man har for mye innabords

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri kontaktet personen jeg har hatt ONS med.. Har den innstillingen at det som skjedde det skjedde, også går jeg videre. Synes det blir litt rart å kontakte personen igjen, er jo ikke akkurat ONS da..

Men det virker jo som at han er interessert i å bli kjent med deg og du sier du liker han, så hvorfor ikke? Det er jo verdt en sjanse ;)

MASSE LYKKE TIL!!

• Liker 1
Skrevet

ONS er ONS. that`s it for min del iallefall.

Null kontakt etterpå....

• Liker 1
Skrevet

ONS er ONS. that`s it for min del iallefall.

Null kontakt etterpå....

Men i TS sitt tilfelle ble det aldri noe sex, og slik sett var det ikke ett ONS.

Skrevet

Hva har du egentlig å tape? :)

• Liker 5
Skrevet

En eneste gang i mitt liv har jeg hatt noe som i utgangspunktet så ut til å være en ONS. Jeg klarte imidlertid å "lure" etternavnet ut av henne, og jeg visste hvilken gate hun bodde i. Nå til våren vil ha vært sammen i 21 år, og til høsten vil vi ha vært gift i 14. Så jeg ville absolutt ikke avskrevet det. Lykke til!

• Liker 4
Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, må bare fortelle hvordan det gikk.. Det gikk bra og vi skal på fest i helga. Så da får vi se hva som skjer videre!!!

Takk for oppmuntring (:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Flott at det ordnet seg. :)

Jeg tror enda jeg ikke har forstått hva en ONS er. Man finner en person man liker så godt at man har sex med personen samme kveld, men så vil man aldri mer ha kontakt med vedkommende? :tristbla:

Det gir kun mening for meg om det er enorme mengder alkohol involvert og ting ikke klaffet like bra som man forventet.

Selv tar jeg alltid kontakt i etterkant og hadde følt det var unaturlig å ikke gjøre det. Om det ikke blir noe mer, så føler jeg ihvertfall at en liten hilsen med noen velvalgte ord og kompliment er på sin plass.

:)

Endret av -J-
  • 1 år senere...
Skrevet

Flott at det ordnet seg. :)

Jeg tror enda jeg ikke har forstått hva en ONS er. Man finner en person man liker så godt at man har sex med personen samme kveld, men så vil man aldri mer ha kontakt med vedkommende? :tristbla:

Det gir kun mening for meg om det er enorme mengder alkohol involvert og ting ikke klaffet like bra som man forventet.

Selv tar jeg alltid kontakt i etterkant og hadde følt det var unaturlig å ikke gjøre det. Om det ikke blir noe mer, så føler jeg ihvertfall at en liten hilsen med noen velvalgte ord og kompliment er på sin plass.

:)

Så enig med deg om at det er på sin plass med en liten hilsen. Mitt problem er at jeg fikk ikke nr hans da vi var hos et vennepar(fyy, I know men ingen av oss er fra byen) og da vi våknet var vi med dem hele tiden. Også ble ting bare megakleint. Det er jo kun to dager siden og man kan alltids få nr fra venneparet eller finne det på nett, men blir ikke det litt stalker ish?

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt etter one night stand har vel sjelden noe for seg. Er jo derfra man har utrykkene "tøm og røm" og "fitte er fitte". Dette burde hinte til at man ikke stiller de samme krav når man er ute en fuktig kveld på byen og leter etter noen å ha sex med, som man har når man går aktivt inn for å søke etter en partner. De man fort ender opp sammen med for en one night stand er ofte ikke de samme menneskene man vil starte noe solid sammen med, og kanskje særlig ikke etter at man har erfart hvor utrolig lett det er å få dem til sengs.

I TS sitt tilfelle er jo dette noe litt annet fordi hun aldri låg sammen med sin "one night stand" og det dermed egentlig overhodet ikke er en one night stand i dets rette betyning. Jeg ønsket bare å svare på overskriften.

Anonym poster: 4d38dc2fce4b0eec2f434037d35af86e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...