Gjest -J- Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Kjære KG, Jeg trenger en ny kontorpult og en ny kontorstol og det rimelig kjapt. Tenkte å reise ut til IKEA i morgen, men lurte på om det er noen andre alternativ å vurdere i Oslo? Pris er av betydning, men om jeg sparer frakt ved å handle sentralt slik at jeg kan bære den på ryggen hjem, så jevner det seg nok ut. Hilsen en som ikke er så kjent enda og på forhånd takk.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 google og sjekk om noen selger brukte kontormøbler. Mange gode kjøp der.
Gjest -J- Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Takk AB. Jysk er faktisk et godt tips. Var vel der jeg handlet pult til min forrige leilighet. 1
Sunshine89 Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Viss du leitar på FB så har dei nok sikkert ei "Kjøpe-bytte-leige-side" der folk sel sånt Evt om du skal handle på Jysk vil eg ikkje anbefale å kjøpe det absolutt billigaste. Vi har kjøpt kontorstol på Jysk for eit par år sidan, kjempefornøgde med den, men til gjengjeld gav vi litt for den og den var på tilbud
Katarina1919 Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Har bestilt denne. Fikk den i løpet av en uke rett hjem. For stolen + frakt betalte jeg ca 800 NOK. Ikke toll.
Leeloo Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Movement på Storo selger brukte kontormøbler tror jeg.
Gjest mari kontrari Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Sjekk eventuelt på finn.no om noen selger eller gir bort? Eller Living om du ikke har sjekket der? Edit: Har mye fritid i dag, så se her: Skrivebord kontorpult Endret 29. februar 2012 av mari kontrari
Gjest -J- Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Dere er sent ute, jenter! Men takk allikevel. Nå sitter jeg nemlig ved mitt nye hjemmekontor fra IKEA. Veldig enkelt å montere og meget pent. Har fått det riktig så flott her tør jeg påstå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå