Ylvamor Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Lurer på om noen vet hvor man får kjøpt fiberhusk? Skal være i en knekkebrødoppskrift jeg fant
Gjest Mildrid Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Helsekosten og noen butikker. Ica Maxi blant annet.
Lykkelitenen Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Finnes i hyllen for glutenfritt i de fleste matforetninger med noe lunde utvalg
Ylvamor Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2012 Ok Tusen takk, var på en butikk og spurte, men de hadde ikke så jeg tenkte at det var noe spesialbutikker hadde. Men skal sjekke ut flere av butikkene rundt her
Lykkelitenen Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Noen butikker har foresten byttet fiberhusk ut med Finax, greit å vite
Gjest lille pinnsvin Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 de har det ikke så ofte i vanlige matbutikker lenger... vet ikke hvorfor, men du får det på nett og i helsekostbutikker ellers så finnes det helt sikkert noe annet og billigere du kan bruke som erstatning viss du bare skal ha det til knekkebrød(jeg gadd ikke google akkoratt nå, men vet at det er lett å bytte ut med andre ting i knekkebrød).
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 de har det ikke så ofte i vanlige matbutikker lenger... vet ikke hvorfor, men du får det på nett og i helsekostbutikker ellers så finnes det helt sikkert noe annet og billigere du kan bruke som erstatning viss du bare skal ha det til knekkebrød(jeg gadd ikke google akkoratt nå, men vet at det er lett å bytte ut med andre ting i knekkebrød). Jeg har jobbet i butikk i 6 år, det er kun én gang noen har spurt etter det. Sikkert derfor det ikke blir solgt i dagligvare lenger
Aviale Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Man får tak i Fiberhusk på alle Meny-butikker i alle fall, ICA maxi som noen nevner her, Coop obs om du har noen i nærheten av deg, og andre butikker med godt utvalg. Noen helsekostbutikker har det nok også, men vet at dagligvarebutikkene noen steder har tatt over markedet for glutenfritt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå