Gå til innhold

Ingen jenter som bruker levis 501 lengre?


196cmHøy84kg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brukte det på ungdomsskolen på 90-tallet. Det var fint fordi de ikke er så lange i beina, og jeg er ikke så høy. Men de var mye dårligere kvalitet enn mange billigmerker, og nå har jeg ikke brukt Levi’s siden 1998 eller noe. Men om de har noen fine, nye modeller hadde det ikke gjort noe å prøve!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri brukt. Har aldri kledd Levi's passformen og det eneste par bukser jeg noensinne har hatt av det merket røk etter 3 vasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Hm. Jeg synes ærlig talt at de var fine, men det må passe med resten av antrekket. Litt avslappet stil :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte dem på 90-tallet, men de er jo ærlig talt bare utrolig kjedelige "rett ned"-bukser. Synes de er grusomme.

De funket da jeg var prepubertal og rett i kroppen, men skal jeg få plass til rumpe og hofter i dem nå, blir de altfor vide i lår og legger.

Endret av LedigNavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var barnehagebarn på 90-tallet jeg. Så, nei... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, du må innrømme at du er 30 år for seint ute, eller?

Når jeg mimrer tilbake til 90-tallet er det MissSixty bukser jentene gikk med, og ikke Levis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at noen fremdeles har bra smak da ;)

Går du mye i t-skjorter, høyvannsbukser og hvite tennissokker, TS?

:popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis 501 ser sinnsykt fin ut på jenter. Men rent generelt, så ser en ikke jenter som sprader rundt i dem, lengre, noe som er synd, da de ser ekstremt hot ut på en jente.

Generelt, looken.. Ikke for tight, litt høy - til normal i livet. Knappe gyld, fremfor smekk.

De var ekstremt populære på 90-tallet, og starten av 2000-tallet.

Finnest dere jenter, som bruker disse legendariske jeansene ennå?

Tenker vi sier slutten av 1980-tallet, fram til midten av 1990- tallet jeg.

2000 var det Miss Sixty som gjaldt, og hadde gjort det en stund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som å spørre om det ikke er noen jenter som sprader rundt i foldeskjørt lengre og at det er jo synd, fordi det ser ekstremt hot ut på ei jente... :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Sixty må ha vært fra 2000, ja. For da gikk jeg siste året på vgs og vi lo av alle ungdomsskolejentene som på død og liv måtte ha det, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest de er fine. Har faktisk et par liggende fremdeles, som jeg bruker fra tid til annen.

Synest de er avslappende og behagelig å bruke, i tillegg til at de kler meg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bra det fremdeles finnest noen med god smak der ute ;)

Det kreves en bra kroppsfasong, for å se bra ut i en 501'en, til å begynne med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

501, grøss! grusomme bukser! Brukte de selv på ungdomsskolen på 90-tallet. Har ikke brukt det siden 97 eller noe. Men Carlings selger de faktisk enda. Reklamerer med at "vi selger Levis 501 i 3 vasker" :D Ermange Levisbukser som er finere enn 501 gitt. Skakke så mye til. Brukte 525 en periode for rundt 10 år siden. Sett en annen nå med tynt stoff, lavt liv, slimfit og smale ben, men aner ikke hva den heter. Fin er den ihvertfall. Selv om jeg ikke liker Levis, det er kanskje litt, eeh harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis er i det hele tatt UT pga noe tull med Levis kompaniet på 90 tallet. Etter det har Levis egentlig blitt fryst ut av alle som var "motebevisste". Eller det var ikke mote lenger.

Jeg tror du henger fast i "ungdomstiden" din....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra det fremdeles finnest noen med god smak der ute ;)

Det kreves en bra kroppsfasong, for å se bra ut i en 501'en, til å begynne med.

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,man må tydeligvis ha en veldig spesiell type kropp for å bruke 501 og se bra ut i dem :ironi: Syns ikke noen av de på bildene så bra ut i dem,og Cindy Crawford så jo maskulin ut i dem.Ikke bra.

Brukte dem når jeg var syltynn og da satt de veldig rart på meg.Klemte seg rundt hoftene på en måte,men i det minste så jeg ut som jeg veide mer enn jeg gjorde.Heh,noen trodde til og med at jeg var overvektig når jeg gikk med dem.

Vet nå ikke helt om det er noe positivt,at buksene man går med får en til å se større ut enn en er :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...