Gå til innhold

Ingen jenter som bruker levis 501 lengre?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Levis 501 ser sinnsykt fin ut på jenter. Men rent generelt, så ser en ikke jenter som sprader rundt i dem, lengre, noe som er synd, da de ser ekstremt hot ut på en jente.

Generelt, looken.. Ikke for tight, litt høy - til normal i livet. Knappe gyld, fremfor smekk.

De var ekstremt populære på 90-tallet, og starten av 2000-tallet.

Finnest dere jenter, som bruker disse legendariske jeansene ennå?

Endret av 196cmHøy84kg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 501 Levis jeans fetish? jøss, jaja, hvorfor ikke..

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes de er forferdelige! ser ut som guttebukser, og jeg er selv ikke fan av at jenter skal kle seg som en gutt. æsj, Nei.

Skrevet

Brukte de da de var populære på 90tallet,liker ikke formen på de nå. .

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg får flat rumpe og firkanta hofter og formløse lår av 501.

Skrevet

Det er MANGE som bruker 501 shorts i hvertfall. Bare vent til sommeren.

Skrevet

Jeg får flat rumpe og firkanta hofter og formløse lår av 501.

Samme her, nye Levi`s modeller er mye finere!:)

Men som noen sier over her; 501-shorts er visstnok kult om dagen, tipper du finner en liten horde av fashionistas på Øya til sommeren med 501-shorts:p

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg syns disse buksene har lite form, og passer i hvert fall ikke kroppen min.

Og så liker jeg at jeans er smale i beina eller veldig vide. Disse buksene har en mellomting som jeg ikke sysn er pent.

Gjest Nenya82
Skrevet

Nei,jeg syns ikke de er fine og de lager dem ikke lange nok i beina uansett.

Husker alle skulle ha sånne når jeg gikk på ungdomsskolen,og da hadde jeg det også,men nå fins det så mange andre jeans som er finere og sitter bedre på så da ser jeg ikke behovet for å bruke levis 501.

Skrevet

Mange interessante runketråder her på forumet gitt.. :fnise:

Jeans generelt ser dritkjedelig ut og er veldig ukomfortabelt, så her i huset handles det ikke et eneste slikt plagg.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Levis 501 ser sinnsykt fin ut på jenter. Men rent generelt, så ser en ikke jenter som sprader rundt i dem, lengre, noe som er synd, da de ser ekstremt hot ut på en jente.

Generelt, looken.. Ikke for tight, litt høy - til normal i livet. Knappe gyld, fremfor smekk.

De var ekstremt populære på 90-tallet, og starten av 2000-tallet.

Finnest dere jenter, som bruker disse legendariske jeansene ennå?

selger de de ennå? Har ikke brukt levis 501 siden ungdomsskolen... Mimre...

Skrevet

Jeg hadde en som jeg virkelig elsket, kjøpte den brukt (tror den var ny sikkert tjuvgods) i 2003, brukte den i mange år, ble passe slitt på de helt riktige stedene og den var helt fantastisk til den ble slitt istykker. tror aldri jeg har kledd en bukse så bra.

Skrevet

Jeg synes de kan være kule, men selv har jeg alt for mye rumpe til at jeg kan bruke de. Synes de passer best til "mellomhøye", tynne jenter.

Skrevet (endret)

Er det virkelig ingen som bruker dem lengre? :O

post-44527-0-87616900-1330475680_thumb.j

post-44527-0-83360900-1330475871_thumb.j

post-44527-0-51721800-1330475880_thumb.j

post-44527-0-91392500-1330475888_thumb.j

Endret av 196cmHøy84kg
Skrevet

+

post-44527-0-22726100-1330641825_thumb.j

post-44527-0-88675500-1330641836_thumb.j

Skrevet

Levis bukser har hvertfall aldri sett pent ut på meg. Da fungerer shortsene bedre. Jeg foretrekker trange slimfit bukser..

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig ingen som bruker dem lengre? :O

Kan du slutte å mase?? NEI det er ingen som bruker de lengre. Det ser skikkelig 80-90 talls ut, og siden kvinner (og menn) ønsker å føle seg fin og ikke se ut som om de kommer fra utkledningsparty med 90talls tema så sier det seg jo selv at ingen vil kle seg slik.

• Liker 9
Skrevet

Nei det er heldigvis ingen som bruker 501-bukser lenger. Det er buksene med tidenes dårligste passform. Bare se på bildene av sylslanke Cindy Crawford, hun ser nesten bumsete ut i dem - og det sier jo alt.

• Liker 4
Skrevet

De er gått ut på dato, både for menn og kvinner!!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...