Gå til innhold

"Sunn" mat på Mc Donalds

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vinterferie på gang i kommende uke, skal være en del sosial da jeg jobber veldig mye i ukedagene til vanlig. Skal meg en tur på Mc Donalds med venner i morgen. Nå har det seg sånn at jeg prøver å gå litt ned i vekt ved hjelp av sunt kosthold og trening, så er til vanlig en del opptatt av dette. Likevel føler jeg at jeg må leve litt og, så vil ikke droppe denne turen dit pga dette. Likevel tenker jeg at jeg ikke trenger å gå for den største menyen og den feteste hamburgeren, men heller velge et sunnere alternativ. Nå har jeg ikke vært på Mc Donalds ol siden før sommer, så vet ikke hva de har der nå :gjeiper: Noen som kan gi meg et par forslag til hva jeg bør velge? Ligger i kaloriunderskudd på 500, så går ikke på noe lavkarbo, heller lavkalori. Har sett litt på Grilled Chicken Seasar Salad uten krutonger og dressing, ifølge Mc Donalds' sider inneholder denne kun 190 kcal. Kan dette stemme? Eller er den utrolig liten i størrelsen kanskje?

Takknemlig for forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg skullet skeia ut på McDonalds hadde jeg gått for den hamburgeren eller salaten jeg har lyst på, men droppet brusen og pommes fritesen :)

• Liker 5
Gjest NozMonster
Skrevet

det sies jo at salatene er like usunne som alt annet de har der..

men det må jo være med all dressingen! så uten den, så høres det jo ut som salaten er et sunnere alternativ..

men er et så falig da? :vetikke: om du for èn gangs skyld unner deg mcdonalds mat?? vekta tar vel ikke skade av det om du bare gjør det en gang, og ikke at en gang blir til en gang i blandt ++++

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Du kommer veldig langt om du ikke kjøper fries! Da kan du spise hva du vil, om du passer på litt ekstra resten av dagen.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du velger salat uten dressing og krutonger på McDonalds blir du antakeligvis ikke invitert med neste gang. Jeg dømmer ikke, jeg bare sier det. Da kan dere jo like gjerne gå på kafé.

Skrevet

Hvis du velger salat uten dressing og krutonger på McDonalds blir du antakeligvis ikke invitert med neste gang. Jeg dømmer ikke, jeg bare sier det. Da kan dere jo like gjerne gå på kafé.

Er det rart folk blir feite......

• Liker 6
Gjest Trøffel
Skrevet

Hadde droppet pommes frites, de er den største kaloribomba. Det samme er brusen. Hadde valgt en knasende god kyllingburger uten dressing og lightbrus jeg :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg ville kjøpt akkurat det jeg ville, og heller trent litt ekstra kardio samme dag.

En dags kalorioverskudd ødelegger ingenting så lenge du går i underskudd de andre dagene:)

• Liker 2
Skrevet

Er det rart folk blir feite......

Vel, det er i hvert fall ikke på grunn av ett besøk på McDonalds.

• Liker 3
Skrevet

det sies jo at salatene er like usunne som alt annet de har der..

men det må jo være med all dressingen! så uten den, så høres det jo ut som salaten er et sunnere alternativ..

Selvsagt er salaten de har der like sunn som andre salater- uten dressing vel å merke!

De friterer jo ikke salatbladene!

Velger du grillet kylling i stedet for fritert, sparer du kalorier der også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så "supersize me" i går, så har absolutt ingenting oppmuntrende å komme med her! :ler:

Men cæsar-salaten er god, den! ;) Dressingen smaker dritt.

Skrevet

jeg synes salaten på mcdonalds smaker så deprimerende dårlig at jeg hadde heller kjøpt en av burgerne uten ost og valgt vann og en fruktpose ved siden av (regner med de fortsatt har de små posene med epler og sånn?)

Skrevet

Jeg så "supersize me" i går, så har absolutt ingenting oppmuntrende å komme med her! :ler:

Jeg kan anbefale FatHead som er en dokumentar som er et svar på SuperSize Me. Han har også en blogg. Han har også lastet opp noen klipp på youtube.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...