Gjest Nicoline Skrevet 10. januar 2004 #1 Skrevet 10. januar 2004 Jeg har fått en irriterende tilvekst til programinnholdet på PC`en min. Det er et program som heter "Search the web" som popper opp nesten hver gang jeg skal inn på PC`en ... har prøvd å finne det igjen der hvor man kan fjerne programmer, men finner desverre ikke "dritten"... det går jo ikke engang an å ta det bort ved hjelp av krysset oppe i høyre hjørne, jeg må bruke ctr.-alt-delete og gå gjennom en hel "ramse" med filer hver gang ... Vet ikke hvordan programmet har kommet inn på PC`en i det hele tatt ... Hvordan skal jeg få det vekk? På forhånd takk !
Gjest Lea Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Se på startlinjen din om det ligger et nytt ikon der. Ofte legger slike småting seg nede ved klokka eller i startmenyen. Når du klikker på ikonet, så hender det at du får et alternativ som heter uninstall. Hvis dette ikke går, så kan du prøve å slette cookies, midlertidige internettfiler o.l. , så søker du (Start - søk) etter "Search the web" på PC-en og ser om du finner noen filer du kan slette.
Crazee Skrevet 10. januar 2004 #3 Skrevet 10. januar 2004 Og elles har me jo AdAware frå http://www.lavasoftusa.com/ som hjelper til med å avinnstallere diverse program som "snik seg med" og innstallerer seg sjølv.
Gjest Nicoline Skrevet 10. januar 2004 #4 Skrevet 10. januar 2004 Takker for gode råd, jeg har gått gjennom alt som ligger på stat-menyen, har også søkt etter filer med det navnet, uten hell. Skal nå gjøre som du sa, Lea - slette midlertidige internettfiler og cookies. Hvis ikke det går så får jeg prøve programmer som Crazee linket til ... Takk for hjelpen begge to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå