Gjest ME Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Hvilke behandlinger finnes? Jeg har bare hørt om den omstridte lys-terapien.
Mamma1 Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har bare hørt.om cellegift, men det er vel ikke et tilbud enda.
Gjest alven Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Hvilke behandlinger finnes? Jeg har bare hørt om den omstridte lys-terapien. Hei. Det finnes dessverre ikke noen mirakelkur. Jeg har prøvd LP, men det gjorde meg bare verre. Ja det har i den siste tiden kommet frem at de forsker på sykdommen ved bruk av Kreftmedisinen Rituximab, men det er foreløbig ikke sikkert at dette virker. Men det er mange teorier om behandling og videre.
Rainbow Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Man har vel funnet ut at kreftmedisinen virker, men man har ikke forsket på nok folk til å kunne presentere det som en kur. Men av de som hittil har blitt testet har 9 av 10 blitt mye bedre. De gjør klar forskningsgrupper nå, såvidt jeg har skjønt. Du kan jo ta kontakt med ME-senteret på Ullevål sykehus,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå