Gå til innhold

Flatt batteri


Gjest wiwiwao

Anbefalte innlegg

Gjest wiwiwao

Hei,

Bilbatteriet mitt er flatt og jeg har skaffet meg en bilbatterilader, men problemet er at jeg ikke får av batterie fordi skrua som holder batteriet på plass i bilen er rusten og sitter dønn fast :kjefte: Har kjøpt meg rustspray og sprayet på flere ganger og hamret og pirket på den, men ingenting skjer.

Det jeg lurer på er om det er mulig å lade opp batteriet hos et verksted og hva det koster? Jeg kunne fått noen til å jumpstarte bilen for så å kjøre til et verksted og lade opp det siden jeg ikke får ut batteriet eller har mulighet til å lade batteriet med den oppi bilen.

Jeg er rådløs og håper dere har noen gode tips til meg. Samtidig vil jeg prøve de billige alternativene først.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring til Falck eller Viking, så kommer de og starter den for deg. Koster vel 500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo bare bolten, lade batteriet kan du fint gjøre selv. Få start på bilen (dytte den igang?) og stikk innom nærmeste verksted. De har verktøy som fikser biffen og hjelper sikkert en dame i nød. Er du heldig tar det 10 sekunder og er gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...