Gå til innhold

Han vil prøve analsex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg driver på med en fyr jeg har kjent i noen uker, og i dag spurte han om han kunne få ha analsex med meg. Jeg har litt lyst å prøve, men har egentlig ikke så voldsomt med erfaring når det gjelder sex generelt. Jeg har hatt sex i 6 år da, og med 6 forskjellige personer (haha, ble mye sex/seks her nå), men jeg har liksom aldri gjort så mye spennende da, om dere skjønner.

Nå lurer jeg altså på om jeg skal ha analsex med han her fyren da, og da lurer jeg på en del saker.

Gjør det vondt? Og er det noe jeg bør gjøre før jeg har analsex? (div. forberedelser o.l.)

Hvordan kan man unngå at det skjer "uhell"?

Hilsen litt nervøs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke ekspert på dette med analsex, men jeg har prøvd. Det viktigste er at du faktisk har lyst å prøve, og at både du og han forstår at det vil ta litt tid.

Vi brukte god tid på det i grunn, mye tid på å bli vant med følelsen av å ha noe der bak, først lillefingeren under sex, deretter pekefingeren, kanskje to etter hvert og til slutt en liten buttplug. Det tok tid fordi jeg måtte bli komfortabel med følelsen av å ha noe der bak. Og ikke minst bli utvidet, og lære meg å slappe av skikkelig.

Det var ikke vondt, merkelig nok, men så var jeg ganske opphisset når vi gjorde dette og. Merkelig god følelse er det jeg kan si :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har ingen voldsom stor erfaring med analsex, har hatt det tre ganger der første gangen var et "feilstikk".

Gjør det vondt?

- Ja, jeg synes det er vondt. Jeg får en sånn ilende følelse så jeg ikke helt vet om jeg skal le eller grine.

Er det noe jeg bør gjøre før jeg har analsex?

- Hm, Tømme tarmen ordentlig, starte forsiktig (Få han eller noe til å "utvide" hullet sånn at penis kommer lettere inn. Gjerne en finger)Bruke MYE glidemiddel.

Hvordan kan man unngå at det skjer "uhell"?

- Som regel skjer uhell når tarmen ikke er tømt ordentlig eller når han trekker seg ut for fort. Blir vel et slags vakum som drar dritten med seg. :fnise:

Jeg liker ihvertfall ikke analsex, når han er inni meg så kjennes det ut som at jeg må skikkelig på do og gjøre nr2.

Skrevet

Hvis du føler deg som en nybegynner når det kommer til sex i det hele tatt, så hadde ikke JEG valgt å ha analsex enda hvertfall. Det er for viderekomne, og det kan gjøre dritvondt.

Skrevet

Jeg har lært meg å like det, men jeg må innrømme at det kan være ubehagelig akkurat når han skal gjennom ringen. Etterpå synes jeg det er bare deilig, og jeg får helt syke orgasmer når han er der bak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...