Gå til innhold

Klær til jogging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Langrennsbukser er gode og holder seg godt nå i de kjøligere dager.

Slik f.eks http://www.xxl.no/klaer-dame/langrennsklaer-dame/langrennsbukser-dame/star-advanced-langrennsbukse-dame-1065581, eller denne http://www.oslosportslager.no/produkt/pxc-light-langrennsbukse-dame-19739.aspx . Beregn en-to størrelser større enn vanlig om du vil ha de litt mer romslig.

Innendørs så ser knelange tights bra ut på de fleste, og de finnes med hold in material så ting ikke disser. Uten å vite hvorfor du vil unngå dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at jeg ikke synes det ser bra ut eller er behagelig. Må da være andre alternativer til innendørsjogging enn tights?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd forskjellige merker når det gjelder tights? For det er ekstremt stor forskjell!

Nike sine er dyre,men det er som å fly!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veksler mellom tights (hvis jeg bare skal løpe) og vanlige joggebukser i bomullsjersey hvis jeg også skal trene styrke. Synes det fungerer fint. Hvis du blir for varm i vanlige joggebukser, kan kanskje bukser i syntetisk materiale fungere bedre (slike glatte som gjerne hører til treningsoveraller). Jeg synes det er best når de ikke er for vide i beina, evt. med strikk nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Du kan da bare bruke løsere løpebukser? De er ofte i samme materiale som løpejakker, lette og gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg bruker en sort bomullsbukse fra H&M til ca 200 kroner. Den ser litt sånn her ut i formen.

Treningstoppen min er bare en stram bomullsinglet fra Gina Tricot. Eneste jeg virkelig har investert i treningstøy er en ordentlig bra treningsbh fra Change, hatt d en i tre år og den holder ting like godt på plass enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...