AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Må bare få ut litt frustrasjon. Jeg er seksuelt frustrert omtrent hele tiden. Verre er det nå som jeg har begynt å ha sex igjen, og når jeg egentlig har sex tilgjengelig. Problemet er at mobilen min er fucked, og jeg er redd for å mase. Selv om det bare er sexmas. Så da sitter jeg her, etter i går hvor jeg prøvde å kontakte han, fikk en halvveis avtale, også ble mobilen min fucked. Mobilen min framstiller meg som creepy bitch, siden jeg enten sender fem meldinger på rad, eller ikke svarer han(jeg vet jo aldri om meldingene blir sendt eller ikke, så noen ganger når jeg ikke får svar, så sender jeg en melding til). Så da når jeg ikke er sikker på om han har fått meldingene, så ringer jeg han, og det eneste han hører er stillhet, siden det åpenbart ikke fungerte å ringe heller. Når jeg ringte senere et par minutter etterpå, så kom jeg til telefonsvarer etter et par ring. Regner med at han var med kompiser, og ikke gadd å bruke så mye energi på det. Så nå er jeg redd for at jeg har skremt han bort, selv om han vet at mobilen min er fucked. Vi hadde veldig bra sex, så jeg tviler ikke på at han vil ha meg igjen, men jeg vet at han ikke kommer til å legge en innsats i å møte meg, i hvert fall ikke fort. Mye fordi han har sex tilgjengelig med en annen jente, og mye fordi vi bestandig må styre med å finne sted å være og tid som passer. Så hva skal en seksuelt frustrert pike gjøre? Han er min eneste tilgang til sex nå, men samtidig så er ikke "forholdet" vårt definert og mobilen min er fucked...... Jeg føler meg veldig fanget mellom det å ikke skulle "mase" og det å ha et ekstremt behov for sex helst nå, men i det minste i morgen eller mandag.... Merker jeg blir litt aggressiv av å være så seksuelt frustrert, og jeg ønsker ikke å "gjøre" meg selv, jeg vil ha sex. Frustrasjon.
Bernardette Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Enten så blir mobilen din fucked, eller så blir du det. Kinking problemstilling. 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Enten så blir mobilen din fucked, eller så blir du det. Kinking problemstilling. Sant på alle måter. Fucked som i bokstavelig talt, eller fucked som i at jeg/mobilen fucker opp noe som kan bli bra.
solch Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Hva med å låne noen andres telefon? Har du ikke en hustelefon du kan bruke eller foreldrene dine sine telefoner å låne e.l? Eller du kan sende han en mld på facebook? Ellers er det bare å nyte lørdagskvelden, er tross alt ikke såå synd på deg.. Du overlever noen dager uten sex.. Se på meg, seks mnd siden sist jeg hadde sex, og jeg har det etter forholdene fint. Men tror det blir noe på meg også til uka som kommer. De som venter på noe godt venter ikke for jeves..
Gjest Cakenommy Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Investere i ny mobil? Som utifra det du beskriver kommer til å bli en investering til sex.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Nå sendte jeg han en melding, spurte om vi skal ha sex i morgen. Sendte fra nettet, så jeg vet han får den. Spent! Håper jeg ikke har fucked it up med at jeg "maste" i går. Håper virkelig ikke det, vi hadde braaa sex, og jeg trenger mer. Greia er at når jeg først starter å ha sex, så vil jeg ha sex hele tiden. Sånn kommer det til å være i noen uker, før det stabiliserer seg. Nå har jeg helst lyst til å sove, bare for å slippe å tenke på sex Så nå synes jeg veldig synd på meg... Tenk om han ikke gidder styret, da er jeg jo back to basics. Ååå, jeg dør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå