Gå til innhold

spisse pupper....blæh!

Fremhevede innlegg

Gjest katzystyling
Skrevet

hei.. jeg er 15 år nå har bryster som ei sjettklassing....de er spiss!...og ser ikke fine ut...jeg synes de er "ok" når brystvortene er stive, slik at hele puppen blir puppformet...altså rund...tror dere jeg er ferdig utviklet og har spisse pupper...?....er det noen som har spisse småe pupper resten av livet?....jeg bruker 75b....men jeg hater at de er spisse....:(:cry: noen som har no respons?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Heksebryst sa vi da vi var 15. Bare vent noen år til, da vil du savne de.

Antagelig er de flotte.

Skrevet

Jeg hadde også sånne når jeg var "liten".

Det kommer med åra, jenta mi! :wink:

Skrevet

Jeg hadde også sånne... *mimre* nyt dem mens du kan... du kan jo kjøpe en push-up bh eller noe, som former dem litt mer.

I dag er mine store, runde og lett nedadgående... :roll:

Gjest Seleena
Skrevet

Mine også! (Det var skikkelig irriterende og jeg var flau over å gå med enkelte bh-er som ikke forma brystene til runde bryster.) De har forandra seg litt, men ikke mye. Vent 5-6-7 år.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Så vidt jeg vet forandrer pupper seg hele livet... og om du er fornøyd med dem når de er "utvokst" om fem-seks-sju år, så holder de seg neppe sånn så veldig lenge. Bare sånn for å være et stort, vått ullteppe, mener jeg....

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Forresten har jeg hørt at om du piercer brystvortene, så blir de penere? "Stive" hele tiden, på en måte... Drastisk? Ja, kanskje.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mine pupper er spisse...! Jeg er noen og tyve.. Liker dem aller best når brystvortene er stive ja, da er de flotte faktisk! Men har begynt å like de "spisse" puppene mine. litt sexy og sprettent liksom :blunke:

• 8 år senere...
Gjest Anonym
Skrevet

jeg har et sånt spørsmål til dere: for jeg har også spisse pupper og lurer da på hvordan gutter reagerer på det?

AnonymBruker
Skrevet

Mine er fortsatt slik. Spisse og 75B. Og jeg er 32.

I følge flere venninner endrer puppene seg som oftest først med barnefødsel, eller ved vektøkning. Jeg veier fortsatt det samme som jeg gjorde da jeg var 15.

Skrevet

Åååh, lykken var spisse pupper. :rodmer:

Dessverre gir de etter for tyngdekraften etter hvert og jeg ble litt bemyflet da jeg ikke lenger bestod blyant-testen i en alder av 28 år :/

Men jeg er glad i de runde pløsene mine jeg. :rodmer:

• 1 år senere...
Gjest Fratelle
Skrevet

Jeg er 16 år og sliter med akkurat det samme...men til tider så skjønner jeg at det er helt vanlig. Ingen kan få perfekte pupper uten og ta silikon. Og jeg mener det at om man tar silikon så blir de ikke som dine egne igjen. Jeg ville følt at puppene kanskje ikke var mine. Hvorfor må silikon finnes.. Oh my gad!! :O

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er pupper gjerne når man er 15 og slank! Husk at pupper basically er fett så for å ha naturlig runde pupper må de aller fleste også ha litt vekt. Men-- jeg hadde det akkurat som deg da jeg var 15, hatet de små, spisse puppene. ville ha runde, litt større, og likte mine egne kun med stive brystvorter. Ønsket meg kløft.

Nå er jeg 36, fortsatt ganske slank, har kanskje 5 kg fra min veldig slanke idealvekt, og jeg har ammet to barn. Puppene mine er nå ganske store og runde, og jeg har fått kløfta jeg drømte om som ung men nå synes jeg plutselig det er tacky med den sprekken som titter opp og prøver å dytte dem litt fra hverandre!!! Nå ønsker jeg at jeg var litt slankere med litt mindre pupper, for da ser man automatisk yngre ut.. Men bevares, jeg skal ikke klage for mye: siden jeg hadde små bryster som ung slapp jeg å få veldige hengepupper v amming slik mange med store pupper gjør. Mine har faktisk bare blitt finere av amminga, litt rundere, mer kvinnelige..

du har ikke annet å gjøre enn å leve med kroppen din. og husk at ikke alle gutter er puppefantaster (slik jeg trodde, at svære pupper var det eneste saliggjørende), noen liker nettopp små pupper også!

Anonymous poster hash: 85648...90e
AnonymBruker
Skrevet

Mine er naturlig runde og jeg er veldig slank og bruker 70B, så det er absolutt mulig at de blir naturlig runde.

Men det blir vel bedre om noen år TS! Du er ikke ferdig utvikla før om kanskje 5 år uansett :)

Anonymous poster hash: b6169...4c1
AnonymBruker
Skrevet

Mine er spisse og jeg er 24

Anonymous poster hash: 89023...fd1

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som har tuberous breasts? Google det..

Anonymous poster hash: 260fc...e78
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 16 år og sliter med akkurat det samme...men til tider så skjønner jeg at det er helt vanlig. Ingen kan få perfekte pupper uten og ta silikon. Og jeg mener det at om man tar silikon så blir de ikke som dine egne igjen. Jeg ville følt at puppene kanskje ikke var mine. Hvorfor må silikon finnes.. Oh my gad!! :O

Vær fornøyd med de puppene du har.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mine er naturlig runde og jeg er veldig slank og bruker 70B, så det er absolutt mulig at de blir naturlig runde.

Men det blir vel bedre om noen år TS! Du er ikke ferdig utvikla før om kanskje 5 år uansett :)

Anonymous poster hash: b6169...4c1

Når hun er 29? :sjokkert:

Tatt i betraktning at tråden ble postet for 9 år siden ville jeg trodd hun var ferdig med det nå men - sjelden medisinsk tilstand kanskje :fnise:

Endret av Flair

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...