AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #21 Skrevet 25. februar 2012 blomkålpaletter potatoskinsdu Hva i all verden er dette?
Gjest NozMonster Skrevet 25. februar 2012 #23 Skrevet 25. februar 2012 Hva i all verden er dette? oi, 2 skrivleifer der ja! Potatoskins skulle det stå, og blomkålpletter.. det går litt fort i svingene i dag! blomkålpletter er 1 medium stor blomkål i små buketter 0,5 dl kremfløte 2 ss smør 1 dl revet ost (gjerne en litt smakssterk) 4 eggehviter salt og pepper potatoskins er noe liknene bakt-potet, i båt-form
Gjest HuskyPusky Skrevet 26. februar 2012 #24 Skrevet 26. februar 2012 Litt seint ute, men du trenger kanskje flere microtriks fremover? Skulle jeg kost meg med mikromat så tror jeg at jeg hadde bakt meg en potet i microen og fylt den med kryddersmør, mais, ost og skinke eller andre herlige godsaker...
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #25 Skrevet 26. februar 2012 Jeg pleier å kjøpe de ferdig stekte kyllingvingene fra Prior, har de på en tallerken og strør litt piffikrydder på, så varmer jeg dem i microen i et par minutter. Det er utrolig godt, og ikke minst veldig kjapt og enkelt. Jeg spiser dette minst 3-4 ganger i uka. Og de blir akkurat like gode som når man varmer dem i stekeovn:) Hvis man ser bort fra at de blir seige og gummiaktige oppå i stedet for å ha sprøtt skinn så...
Mooria Skrevet 26. februar 2012 #26 Skrevet 26. februar 2012 Hvis man ser bort fra at de blir seige og gummiaktige oppå i stedet for å ha sprøtt skinn så... Spiller ingen rolle for meg siden jeg ikke spiser skinnet.. men de er akkurat like gode inni.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå