AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Del Skrevet 25. februar 2012 Heisann I dag da tenåringsdatteren min kom hjem fra ei venninne, fikk jeg høre den rareste setninga. "Yo makkaflo, I eat yellow snow" vil jeg tro det var Hun er ei grei jente, bare veldig tullete iblant. Makkaflo (?) er vel det ordet jeg undrer meg over, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Del Skrevet 25. februar 2012 makka er en slang for kokain værtfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 25. februar 2012 #3 Del Skrevet 25. februar 2012 Sikkert bare noe tull som noen har sagt Hadde ikke brydd meg særlig om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2012 #4 Del Skrevet 25. februar 2012 makka er en slang for kokain værtfall... Da må det være ganske nytt. Så lenge jeg har kjent til det, er det slang for amfetamin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Del Skrevet 25. februar 2012 Da må det være ganske nytt. Så lenge jeg har kjent til det, er det slang for amfetamin. Jepp, og gul snø vet vi jo alle hva er... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Del Skrevet 25. februar 2012 http://psychomaster.blogg.no/1270674088_yo_makka_flow_i_eat_y.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå