Pip Skrevet 11. januar 2004 #21 Skrevet 11. januar 2004 Kva for dokumentasjon hentar ein inn på at ein person er ansvarleg og skikka før han/ho får løyve til å oppbevare våpen? Eg kjenner folk som er jegrar eller som skyt på bane, og har aldri høyrt om noko slikt. Er du medlem i jaktklubb, pistolklubb e.l., trur eg ikkje det er så vanskeleg akkurat. Angåande våpenlager, så har HV oppretta slike fleire stader - alle HV-våpna i ein kommune er lagra i ein bygning. Ammunisjonen sjølvsagt ein annan stad. Denne bygninga er då betre sikra enn ein vanleg bustad, og om ein mot formodning kjem seg inn der, finn ein i tilfelle eit våpen som i seg sjølv ikkje kan gjere meir skade enn ein hammar... Etter det eg har høyrt har det i alle fall fungert fint der dei opererer på denne måten. Pistolklubben der ein kompis av meg er med har òg tilbod til medlemmene om oppbevaring av våpen - for at dei skal sleppe å kjøpe bransikkert skap og sånn heime. Aldri høyrt om problem i den forbindelse. Så inntil vidare held eg fast på at det kan vere ei god løysing.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #22 Skrevet 11. januar 2004 Kva for dokumentasjon hentar ein inn på at ein person er ansvarleg og skikka før han/ho får løyve til å oppbevare våpen? Eg kjenner folk som er jegrar eller som skyt på bane, og har aldri høyrt om noko slikt. Er du medlem i jaktklubb, pistolklubb e.l., trur eg ikkje det er så vanskeleg akkurat. Jeg har hørt at det holder at lensmannen går god for en..evt. en lokal nemnd. Men slike "veldig lokale nemder" har vel ikke alltid de beste forutsetninger for å ta slike avgjørelser....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå