AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Det er en gutt jeg møtte på en fest for to uker siden. Vi har snakket mye siden det, og for 4 dager siden var jeg på besøk hos han. Det var urolig koselig og det endte med en del kyssing. Dagene etter dette har jeg nesten ikke snakket med han i det hele tatt. Han brukte å sende meg meldinger omtrent så ofte som en gang i timen om vi ikke hadde en samtale hele tiden. Men etter jeg var med han har han bare tatt kontakt en gang, og det var dagen etter jeg hadde vert hos han. Ellers prøvde jeg og starte en samtale på facebook, men han svarte ikke. En time etterpå fikk jeg melding på mobilen med svaret på det jeg spurte han om. Jeg synes bare det er litt rart at han ikke er så ivrig til å prate med meg mer. Tror dere han ikke er intresert mer? Hva burde jeg gjøre? Det er også en annen gutt som har snakket en del med meg. Vi brukte å snakke en del for 2 år siden, men nå har han begynt å snakke med meg igjen. Og han spurte om jeg ville finne på noe med han imorgen eller dagen etter. Jeg er på en måte litt skeptisk til han. Facebook profilen hans er helt tom, han har et bilde som han har hatt siden vi pleide å snakke for 2 år siden. På den tiden var han i den mest populære gjengen på skolen, en ganske klysete gjeng. Han virket egentlig litt sjenert, men han var jo tøff nok til å spørre om han kunne få et sexy bilde av meg. (det fikk han ikke.) Der ligger mange bilder av han på andre sine profiler der han ikke er tagget. Med tanken på hvordan andre 17åringer sine profiler er denne helt annenledes. Men det kan jo vere at han bare ikke vil ha noe der? Jeg har fått nummeret hans igjen og det er det samme som jeg fikk da vi snakket før. Jeg har også prøvd å sende han melding for å se om jeg fikk svar, og det fikk jeg. Burde jeg prøve å møte han? Eller burde jeg passe meg siden han spurte etter det bildet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå