Stella84 Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Noen tips? I blant får jeg veldig mageknip og har til gode å finne noe som lindrer...
jente27 Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 for meg hjelper det å få lagt med ned på sofaen/senga å strekke ut kroppen. får gjerne luftsmerter noen ganger etter jeg har spist. spiser alltid på sofaen (ikke noen annen plass å spise) og da blir liksom magen presset litt sammen og derfor jeg får vondt tror jeg. hjelper godt å få strekt seg ut
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Jeg legger meg på magen. Synes det lindrer godt.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Å gå hjelper, for det setter i gang bevegelse i tarmen. Når jeg har hatt vondt i magen en stund pga luftsmerter (har laktoseintoleranse, så jeg har det hver gang jeg ikke klarer å holde meg unna melk) så legger jeg meg på magen eller langt over på siden, poenger er at rumpa skal være høyest. Lufta går mot det høyeste stedet og da kan det etterhvert prompes ut. Men dette fungerer bare når lufta har kommet seg et stykke ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå