Gjest Ny på nett Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hei, er har lagt inn silikon under muskelen (5 dager siden) og det gjør så usannsynlig vondt å ligge på rygg. I tillegg kommer det rare "klunkelyder" når jeg ligger. Er jeg blitt gal?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har ikke silikon, men jeg tror det er vanlig. 5 dager er ikke lenge etter en operasjon av den grad, men kanskje du skal ringe kirurgen din på mandag, hvis du er veldig usikker?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Det gjør skikkelig vondt. Jeg la over muskelen, og det var vondt lenge. Etter ei ukes tid var det ikke så verst bare jeg forholdt meg i ro, men så fort jeg beveget meg var det vondt, og det varte nok i ca 3 uker. Lyder er vanlig, og det går over når alt har grodd.
Gjest Ny på nett Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Takk for svar - det er greit at det gjør vondt når man slipper å bekymre seg for at noe er galt :-)
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 hvordan avgjør kirurg om silikon skal legges under eller over muskelen?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 hvordan avgjør kirurg om silikon skal legges under eller over muskelen? Hvis du er tynn og har små pupper fra før og stram hud så legger de ofte under. Sikkert andre hensyn også. vet ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå