Fandenivoldsk Skrevet 31. mars 2012 #21 Skrevet 31. mars 2012 Jeg var der i slutten av November, Manhattan klokka halv åtte om morgenen var isende kaldt! Ble varmere utover dagen på grunn av sola, og gikk helt greit med en tykk jakke på. Nå skal jeg dit i slutten av Juni, og satser på å ikke svime av.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #22 Skrevet 1. april 2012 Det kan bli veldig varmt i NY om sommeren. Jeg synes den beste tiden å reise på er april/mai og september/oktober. Skriver under på denne. November kan også være bra, etter hva jeg har hørt. Jeg var der i mars, og da var det litt for kaldt. Ikke gøy å sitte med boblejakke og skjerf på turistbussene, heller.
Purple Basil Skrevet 10. april 2012 #24 Skrevet 10. april 2012 Jeg og venninnen min var der i juni, og det var grusomt varmt. Sommer i NY kan virkelig ikke anbefales:)
Rainbow Skrevet 10. april 2012 #25 Skrevet 10. april 2012 Har vært der i mars en gang, og da hadde vi to dager med vintervind og iskaldt, og fire dager med strålende sol og varmt sommervær. Endrer seg veldig fort der.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #26 Skrevet 10. april 2012 Jeg og venninnen min var der i juni, og det var grusomt varmt. Sommer i NY kan virkelig ikke anbefales:) Er det virkelig så ille? Skal dit i slutten av juni, dumt hvis turen blir ødelagt pga varme. Heldigvis pleier jeg å tåle varme ganske godt..
Purple Basil Skrevet 11. april 2012 #27 Skrevet 11. april 2012 (endret) Er det virkelig så ille? Skal dit i slutten av juni, dumt hvis turen blir ødelagt pga varme. Heldigvis pleier jeg å tåle varme ganske godt.. Det var ille da vi var der ja. Jeg ble rett og slett syk av varmen, og hadde det ikke så greit. Vi hadde en flott tur på mange måter, men aldri mer juni eller juli/august for den saks skyld. Neste gang drar jeg enten vår eller høst Det kan jo selvsagt være at dere er heldigere med været enn det vi var (eller tåler varme bedre enn det vi gjorde), men jeg vil advare andre alikevel. Mange ganger tok vi t-baneturer kun for å kjøle oss ned, deilige kalde t-banevogner Vil også bare legge til at jeg vanligvis tåler varme ganske godt, men av en eller annen grunn så tålte ikke kroppen min varmen i NY:( Endret 11. april 2012 av josefin88
Lady Lovelylocks Skrevet 12. april 2012 #28 Skrevet 12. april 2012 Jeg har vært der både på vinteren og høsten. Likte vinteren best igrunn selv om det var snøstorm en dag. Og der snødde mer enn det hadde gjort siden 1911. Det er hva vi kaller en vanlig vinterdag.. Men skolene og noen butikker hadde stengt. Var der i september ifjor. Da var det varmerekord. Husker ikke hvor mye varmere enn vanlig det var, men jeg syns det var helt forferdelig. Var en trykkende varme. Neste gang skal jeg prøve våren.
LilleMy Skrevet 12. april 2012 #29 Skrevet 12. april 2012 Jeg har bodd der, og vil absolutt anbefale september/oktober! Juli kan være grusomt sticky, og luften kjennes som om den står stille mellom skyskraperne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå