Brunhilde Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Lag en god marinade, kutt i terninger og lag små grillspyd. Smaker godt både kalde og varme.
kulu-kulu Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Ta hele fileer,krydre/marinere,vend dem i egg,deretter i corn flakes,urter,sesamfrø eller noe annet du tror kan være godt. Stek dem i ovnen. Skjær i skiver,og dander pent med fargerik pynt.
-Fisken- Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Mariner, tørk av, stek i stekepanne i omganger til kyllingfiletene får stekeskorpe. Stek ferdig i ovn - f.eks i langpanne.
HvittHus Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Jeg marinerer og steker i stekepose. På slutten legger jeg dem på rist for at de skal få litt farge. Stekeposen forhindrer at kjøttet blir tørt.
Cantarell Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Lag en god marinade, kutt i terninger og lag små grillspyd. Smaker godt både kalde og varme. Enig! Det er godt. Du kan også dele filetene i biter, vende dem i en blanding av smør/olje, mel/salt/pepper/ og revet parmesan. Stek i ovn og servér gjerne med aïoli med lime.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Jeg legger dem bare i en ildfastform, med litt olje og krydder. 200 grader, 20 min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå