vinterspeil Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hvor gammel er du, og hva er dine framtidsplaner om 5-10-20 år? Bare ren nysgjerrighet ...
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg håper at jeg om 10 år er en kjent musiker. Det er mitt mål i livet å kunne leve av musikk.
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Ferdig med PhD snarest, barn innen 5, fast stilling om 10, verdens herredomme om 20 :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Jeg er 40 år, smådeppa og håper at jeg klarer å komme meg ut av et destruktivt mønster. Målet mitt er å en gang kunne hjelpe andre i samme situasjon som meg selv ...
Ryvre Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Hvor gammel er du, og hva er dine framtidsplaner om 5-10-20 år? Jeg er snart 32 år gammel og fremtiden min ser vel noenlunde lik ut som det den gjør i dag Har ingen framtidsplaner annet enn å fokusere på meg selv og gjøre mitt beste på å bli frisk, iallefall friskere. Er vel fortsatt sammen med min kjære mann, koser meg med dyrene mine. Tja eller nye dyr jeg har fått for de dyrene jeg har nå lever vel ikke så lenge. Men jeg har en drøm og det er å kunne leve av fotografering, men jeg tror det blir vanskelig. Lov å drømme da iallefall
sequin Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Jeg håper på at jeg er så frisk at jeg kan leve et helt normalt liv med mine diagnoser, også håper jeg at jeg har utdannet meg som psykiatrisk sykepleier/bevegelsesterapaut
Gjest Bomullsdott Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Er 17 (fyller 18 i år). Om fem år: Da er jeg midt i et studie. Usikkert hvilket studie, men kanskje sosialt arbeid, barnevernspedagogikk eller spesialpedagogikk. Jeg er (forhåpentligvis) kvitt min sosiale angst og depresjon. Jeg har fått gode, nære venner og kjæreste. Optimistisk, er jeg Opplevd verden og reist mer enn jeg har i dag. Jeg har også vært på folkehøyskole, som jeg skal rett etter vgs. Om ti år: Gift med verdens beste mann. Vi har fått et barn og kjøpt to katter Vi har også kjøpt en fin leilighet sammen. Jeg er i fast jobb! Om 20 år Så langt orker jeg ikke tenke! Blir bare stressa og deppa av det. Er forhåpentligvis lykkelig.
Gjest SemperFi Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Drømmer å skrive batch/master for CERN. Men jeg ønsker også å ta utdanningen helt ut til Doktorgrad (PhD).
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Ferdig med PhD snarest, barn innen 5, fast stilling om 10, verdens herredomme om 20 :gjeiper: Definitivt i humanoria. Min framtid: litt sånn "young adult"
Gjest Bobler Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Jeg eier et hus, har to hunder og tre katter og forhåpentligvis samme samboer som nå Kanskje et barn også.
Gjest Bond Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Definitivt i humanoria. Min framtid: litt sånn "young adult" heh, nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå