Gjest Chloè Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg trenger vel ikke å spørre om jeg var en , for det er jeg ganske sikker på at jeg var. Dette er samme fyren som i det forrige innlegget mitt, dere som leste det skjønner meg kanskje bedre. Lang historie kort : En mann jeg var helt fortapt i som knuste meg, gang på gang. Å jeg vil ha han tilbake,gang på gang. Han kommer til byen, uten at jeg egentlig innviterte han, og vi ender opp hjemme hos meg. (Klarer ikke å si nei til han) Jeg er sprengkåt, han dytter meg inntil veggen, hiver jakka,slenger vekk skoene å skutter meg ned på senga. Kysser meg, sier alle de rette tingene, glad i deg, har forandra meg(blablabla tenker dere vel, det gjorde jeg å) Han tar på kondom og er klar.. På samme måte som noen tenker når de har sex uten kondom "tenk om jeg blir gravid , tenkt om tenk om tenk om (det gjorde hvertfall jeg,selv om jeg gikk på pilla) " så tenkte jeg "nå blir jeg brukt,nå blir jeg brukt , faaeeen" Og sa stopp.. Dumme kvinnfolk? Ja kanskje Han babbla noe som "hadde jeg vært deg hadde jeg ikke hatt sex med meg heller" (?) Han såvna, og stakkaren stønna og vridde seg i søvne hele natta.. Jeg har ALDRI sett en mann så kåt før. Nå har jeg forferdelig dårlig samvittghet og lurer på om jeg skal gjøre det godt igjen? Hvor enn idiotisk det høres ut som, har SÅ lyst å ha han i senga mi igjen..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Ha respekt nok for deg selv til å gå videre, vær så snill! 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Du har rett til å si nei. Det er bra at du tenker på deg og dine følelser, for han gjør det ikke. Skal han få kjøre over deg og utnytte deg, eller skal du ta et standpunkt for din kropp og dine følelser? Du er et menneske med følelser du også, respekter det kjære du.
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Er jo ikke du som har lurt ham hvis det er tilfelle at han kom uoppfodret til deg? Men du burde nok kanskje lære å si nei litt tidligere, hvis du vet at det ikke blir noe mer
Gjest Chloè Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Du har rett til å si nei. Det er bra at du tenker på deg og dine følelser, for han gjør det ikke. Skal han få kjøre over deg og utnytte deg, eller skal du ta et standpunkt for din kropp og dine følelser? Du er et menneske med følelser du også, respekter det kjære du. Det har jeg, bare ikke når det er han det er snakk om, uansett hvor hard jeg prøver. Driter ( nesten) i om han utnytter meg, bare jeg får være nær han. Han forlot alle vennene sine på en fest for å komme til meg , og brukte den "hadde jeg bare vært ute etter sex kunne jeg tatt hvem som helst der istedenfor å komme her"
Gjest Chloè Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Er jo ikke du som har lurt ham hvis det er tilfelle at han kom uoppfodret til deg? Men du burde nok kanskje lære å si nei litt tidligere, hvis du vet at det ikke blir noe mer Det visste jeg ikke, hadde like mye lyst som han, men så kom alle de følelsene tilbake
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 "hadde jeg bare vært ute etter sex kunne jeg tatt hvem som helst der istedenfor å komme her" Nja, han vet at han garantert får napp hos deg. Han var også at du ikke har noen sykdommer eller noe annet rart av overraskelser. Den tryggheten får han ikke med noen ukjente. Han vet også at så lenge han sier søte ord til deg er det lett å få deg til å gjøre som han vil, som du sier det selv. Ikke glem deg selv, dine følelser og at du også er et menneske. Ikke la han få utnytte deg. Det vil bare være enda mer smertefullt senere. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Har ikke not til overs for luremus' som deg. Vær åpen nok til å si nei i god tid før kondomen er på, og spar han for frustrasjonen. Hva hadde du selv tenkt i en slik situasjon, dersom han hadde vært den som avbrøt ett sekund før han entret deg, mens du lå der gjennomvåt av dine egne safter og så kåt at du ikke visste hvor du skulle gjøre av deg?
Gjest Chloè Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Nja, han vet at han garantert får napp hos deg. Han var også at du ikke har noen sykdommer eller noe annet rart av overraskelser. Den tryggheten får han ikke med noen ukjente. Han vet også at så lenge han sier søte ord til deg er det lett å få deg til å gjøre som han vil, som du sier det selv. Ikke glem deg selv, dine følelser og at du også er et menneske. Ikke la han få utnytte deg. Det vil bare være enda mer smertefullt senere. Langt ifra..jeg har vel avvist han mer en jeg har sakt ja. Nettopp pga den personen han er, så han vet han må jobbe ganske mye hvis det skal bli noe på han
Gjest Chloè Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Har ikke not til overs for luremus' som deg. Vær åpen nok til å si nei i god tid før kondomen er på, og spar han for frustrasjonen. Hva hadde du selv tenkt i en slik situasjon, dersom han hadde vært den som avbrøt ett sekund før han entret deg, mens du lå der gjennomvåt av dine egne safter og så kåt at du ikke visste hvor du skulle gjøre av deg? Skjønner deg veldig godt.. Ja si det, jeg hadde nok komt meg over det ganske lett. Selv om det er en vanskelig situasjon å sette seg inn i når man er jente
Reaper Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Langt ifra..jeg har vel avvist han mer en jeg har sakt ja. Nettopp pga den personen han er, så han vet han må jobbe ganske mye hvis det skal bli noe på han Frøken gjøre-seg-kostbar. Jeg spyr.
Cantarell Skrevet 24. februar 2012 #12 Skrevet 24. februar 2012 Hva hadde du selv tenkt i en slik situasjon, dersom han hadde vært den som avbrøt ett sekund før han entret deg, mens du lå der gjennomvåt av dine egne safter og så kåt at du ikke visste hvor du skulle gjøre av deg? Det går helt fint, man dør ikke. Det er ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Sånn ellers bør du kanskje tenke grundig på om du vil ha sex eller ikke hvis dette skulle skje igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Jeg trenger vel ikke å spørre om jeg var en , for det er jeg ganske sikker på at jeg var. Dette er samme fyren som i det forrige innlegget mitt, dere som leste det skjønner meg kanskje bedre. Lang historie kort : En mann jeg var helt fortapt i som knuste meg, gang på gang. Å jeg vil ha han tilbake,gang på gang. Han kommer til byen, uten at jeg egentlig innviterte han, og vi ender opp hjemme hos meg. (Klarer ikke å si nei til han) Jeg er sprengkåt, han dytter meg inntil veggen, hiver jakka,slenger vekk skoene å skutter meg ned på senga. Kysser meg, sier alle de rette tingene, glad i deg, har forandra meg(blablabla tenker dere vel, det gjorde jeg å) Han tar på kondom og er klar.. På samme måte som noen tenker når de har sex uten kondom "tenk om jeg blir gravid , tenkt om tenk om tenk om (det gjorde hvertfall jeg,selv om jeg gikk på pilla) " så tenkte jeg "nå blir jeg brukt,nå blir jeg brukt , faaeeen" Og sa stopp.. Dumme kvinnfolk? Ja kanskje Han babbla noe som "hadde jeg vært deg hadde jeg ikke hatt sex med meg heller" (?) Han såvna, og stakkaren stønna og vridde seg i søvne hele natta.. Jeg har ALDRI sett en mann så kåt før. Nå har jeg forferdelig dårlig samvittghet og lurer på om jeg skal gjøre det godt igjen? Hvor enn idiotisk det høres ut som, har SÅ lyst å ha han i senga mi igjen.. Du har dårlig samvittighet over at du ikke ville ha sex med en som har knust deg gang på gang? Om det er noen som burde slite med samvittigheten her, er det jo han, ikke deg! Å blir avvist seksuelt én gang er ingenting i forhold til å få hjertet sitt knust flere ganger... Get it over it. Finn deg en som er ute etter noe mer enn egoboost og fitte. 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 syns det var digg at du sa nei jeg 2
Kala Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 Jeg ser ikke noen spor her av at du oppførte deg som en luremus. Det jeg ser, er at du basert på erfaringen din sa nei til en du er svak for. Du risikerte å få det vondt følelsesmessig i ettertid og tok ansvar for det. Du stod opp for deg selv, og sa nei til en som ikke har vært ærlig med deg, eller en som tidligere ikke har hatt ærlige hensikter for deg. Og det er jo en bra ting, du burde snarere være glad på dine vegne, fremfor å snakke nedsettende om handlingene dine til deg selv 1
Gjest Madelene1 Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 Frøken gjøre-seg-kostbar. Jeg spyr. Herregud
Mooria Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 Synes du burde sagt fra til ham på en ordentlig måte med en gang, i stedet for å stoppe i siste sekund på den måten..det blir rett og slett for dumt. Joda, jeg fikk med meg at du føler deg "brukt" og at alt liksom er hans skyld, men her synker du ned på et ganske lavt nivå selv. Dessuten er det unødvendig å beskylde ham for å ha "brukt" deg, du har spredt beina frivillig, han er ikke automatisk forpliktet til å innlede et seriøst forhold til deg av den grunn. 1
Gjest Chloè Skrevet 25. februar 2012 #18 Skrevet 25. februar 2012 Takk dere Det var nok det rette.. Som jeg sa, hadde like mye lyst som han, før han begynte med "glad i deg" og "har forandret meg", da kom alt det gammle tilbake
Sweet77 Skrevet 25. februar 2012 #19 Skrevet 25. februar 2012 Synes du burde sagt fra til ham på en ordentlig måte med en gang, i stedet for å stoppe i siste sekund på den måten..det blir rett og slett for dumt. Joda, jeg fikk med meg at du føler deg "brukt" og at alt liksom er hans skyld, men her synker du ned på et ganske lavt nivå selv. Dessuten er det unødvendig å beskylde ham for å ha "brukt" deg, du har spredt beina frivillig, han er ikke automatisk forpliktet til å innlede et seriøst forhold til deg av den grunn. For dumt nei - det er det vel ikke? Samme hvor i akten man er så har man ingen plikt til å fortsette, ikke en gang moralsk. Fyren fikk bare merke konsekvensen av sine tidligere handlinger, det får han tåle. Til dere mannfolk i tråden: Dere har ikke krav på sex selv om noen har blitt med dere hjem, samme hvor langt uti akten dere har kommet. Ikke alltid man kan forutse følelser som dukker opp underveis. Det er noe dere må ta med i beregningen, det er mennesker dere har med å gjøre, ikke en eller annen kjøpt tjeneste. 1
makkapakka Skrevet 25. februar 2012 #20 Skrevet 25. februar 2012 Når jeg leser denne historien så skjønner jeg hvorfor vi damer generelt får et dårlig rykte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå