Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei.

Jeg er dame på 50+ som nå bor alene.

Jeg har så lyst å reise på bobilferie til sommeren. Europa er drømmen. Har gjort det mange ganger, men nå har jeg "mistet" både mann og bil etter 25 års ekteskap.

Ikke bare lett å finne seg en ny mann da, men en kunne ha startet et bekjentskap bare som en reisekompiss i første omgang. Våren begynner å komme i anmarsj nå og tiden går fort. Plutselig er sommeren her.

Noen som har en ide hvor en kan søke etter "slike"?

Har prøvde disse dating -sidene litt, men det er så mye fokus på "sengekos".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm nei den var verre? Har du prøvd med Norsk Caravan forening eller noe sånt??

Skrevet

Hva med å forsøke på aktivitetsvenner.no?

Skrevet

Forumet til Lonely Planet har stadig vekk folk som leter etter reisepartner. Ellers har vel jomfrureiser og endel andre egne reiser for single kvinner.

Skrevet

Hva med å forsøke på aktivitetsvenner.no?

Flott- takk for tipset- skal sjekke denne.

Skrevet

Forumet til Lonely Planet har stadig vekk folk som leter etter reisepartner. Ellers har vel jomfrureiser og endel andre egne reiser for single kvinner.

Takk for det.Jomfrureiser og andre reisesider for single damer er jeg kjent med. Der bestiller jeg meg en bestemt tur og blir med på en opplagt reise sammen med mange andre single. Det er også greit.

men nå var jeg mer på jakt etter en reisepartner som kunne reise med meg. Og jeg ønsker meg så inderlig en kompiss som kan kjøre bobil nedover Europa.....

Men jeg er sikkert litt for utålmodig. Først bør jeg vel stable livet mitt på beina. Finne evt en ny partner og sååååå deretter undersøke/lære han opp til at å reise med bil i Europa er det beste som finnes. Nest etter han :yvonne: selvfølgelig.

men takk likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...