Gjest Normalfordeling Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har to glass peanøttsmør fra Green Choice i kjøleskapet. En creamy og en crunchy. Kjøpt, åpnet og brukt i ikke vellykkede cookies. Så da sitter jeg her med to åpne glass og trenger forslag. Jeg ser helst at du faktisk har prøvd oppskriften.
Gjest Herr Drue Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg blander det inn i en frokostshake med melk, banan, havremel og sjokoladeproteinpulver. 800 kcal. Bra saker
Gjest Normalfordeling Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Hørtes ikke dumt ut, Herr Drue. Har endelig kjøpt ingredienser til Smoothies. Så lenge jeg stå over sjokoladen så er jeg fornøyd Kalorier bryr jeg meg nada om.
bohemic Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Da må du prøve deg på en annen oppskrift! De gangene jeg har laget det har de blitt helt perfekte. Og så latterlig gode at de ikke eksisterer særlig lenge heller. Jeg prøvde å finne oppskriften jeg har brukt, men finner den ikke. Men her kan du jo prøve å se selv; Peanut Butter Cookies Der kan du jo velge å vrake. Men de med minst ingredienser blir best. ** Jeg fant oppskriften! Tree Ingredient Peanut Butter Cookies De blir kjempegode! Endret 24. februar 2012 av bohemic 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Du kan lage kylling i peanøttsaus! Jeg har laget denne noen ganger, foretrekker å servere med frisk, grønn salat og ris til. Den er god. 2
Gjest Normalfordeling Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Takker, bohemic. Da skal jeg teste ut den oppskriften du anbefalte. Jeg er rimelig god på å lese oppskrifter, men har bommet grådig på de siste cookiesoppskriftene. Det var derfor jeg vil ha en oppskrift som folk har prøvd. Tar fortsatt i mot oppskrifter. Både mat og kake og ev. hudpleie? Det siste var nok en fleip, men uansett områder hvor peanøttsmør brukes.
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 På brødskiva. Med syltetøy på toppen. Trenger ikke godteri med en sånn skrive 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Spis de på brødskiva, slapp av på sofaen og slepp noen promp. Fantastisk duft.
Gjest Herr Drue Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Nå er ikke green choice et vanlig peanøttsmør akkurat, i og med at det kun består av peanøtter og bittelitt salt. Vanlig peanøttsmør inneholder blant annet annet fett også, og kjennes/smaker annerledes enn dette. Kanskje er det også derfor cookiesene dine gikk i dass?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Mulig, Herr Drue. Peanøttsmør er ukjent mark for meg. Også cookies selv om jeg er god på baking. Helt uaktuelt å ha det på brødskiva med syltetøy. Liker ikke søte ting på brødskiva. Skal teste ut den sausen, AB. Kan alltids teste ut med et eple for det er kjapt gjort.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Green Choice er det beste peanøttsmøret som fins! Spesielt den crunchy. mmmmm! Brødskive med peanøttsmør, strø over litt chiafrø, ha banan oppå. Beste brødmåltid som fins
Gjest Normalfordeling Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Mulig, Herr Drue. Peanøttsmør er ukjent mark for meg. Også cookies selv om jeg er god på baking. Helt uaktuelt å ha det på brødskiva med syltetøy. Liker ikke søte ting på brødskiva. Skal teste ut den sausen, AB. Kan alltids teste ut med et eple for det er kjapt gjort. Var ikke meningen å skrive dette som AB
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 Lag en saus av peanøttsmør, kokosmelk og curry paste, og ha det med kyllling, ris og grønnsaker som stekt asparges og tomater etc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå