Gå til innhold

Flotte lesber

Fremhevede innlegg

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Kate Moennig ser ut som den kvinnelige versjonen av Kristoffer Joner jo! *hutre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange jeg ikke visste at var lesbiske gitt! For å nevne noen, så er jo Mia Hundvig pen, men hun ble vel bifil..

Skrevet

Er Katherine Moennig lesbisk på ordentlig, tro? Hun er i allefall den fineste tv-lesbiske jenta jeg noensinne har sett.

Jeg håper hun er lesbisk. Hehe. :rodmer: Åh.. herre gud, finnes det noen som ikke likte Shane?

• Liker 1
Skrevet (endret)

...har alltid tenkt at han derre justin(?) et-eller-anna hadde sett fin ut om han hadde vært jente og hakket mer feminin(i trekk, i stil er vel ikke det mulig..) :fnise:

Det findes en egen site for dette:

http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/page/9

Noen har for mye fritid......

Endret av Giacomo_P
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gerd-Liv Valla

Hun er da ikke lesbisk.

AnonymBruker
Skrevet

dani shay

...har alltid tenkt at han derre justin(?) et-eller-anna hadde sett fin ut om han hadde vært jente og hakket mer feminin(i trekk, i stil er vel ikke det mulig..) :fnise:

Når vi nevner Bieber...;)

http://www.youtube.com/watch?v=EGRVaCrXp8s

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg håper hun er lesbisk. Hehe. :rodmer: Åh.. herre gud, finnes det noen som ikke likte Shane?

jeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shane er veldig sexy. Oppførselen hennes, utseendet, klesstilen, alt ved den karakteren er heit. :lur:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er da ikke lesbisk.

Det er hun da vel?

AnonymBruker
Skrevet

Det er hun da vel?

Kan ikke huske å ha lest det, eller sett at hun offentlig har kommentert det. Det er vel bare et rykte?

AnonymBruker
Skrevet

Mange jeg ikke visste at var lesbiske gitt! For å nevne noen, så er jo Mia Hundvig pen, men hun ble vel bifil..

Mia Hundvin er bifil eller biseksuell. Hun uttalte noe om dette selv i et intervju med VG for ca. 10 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

jeg

Du teller ikke! :kjefte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske å ha lest det, eller sett at hun offentlig har kommentert det. Det er vel bare et rykte?

Var hun ikke sammen med Ingunn et eller annet?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ingunn Yssen?!?

Det skulle tatt seg ut.. men ikke forundret meg helt :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det var en arbeidskonflikt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så rart Katherine Moennig fremheves som sexy og flott av heterofile kvinner, hun er jo så gutteaktig i kropp, ansikt og bevegelsesmønster at man nesten ikke oppfatter henne som kvinne.

Jeg tror du har rett.

Jeg er lesbisk og synes hun er ... vel, i beste fall uinteressant. Kjenner ingen andre lesber som synes hun er noe særlig heller. Mine heterofile venninner, derimot... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du har rett.

Jeg er lesbisk og synes hun er ... vel, i beste fall uinteressant. Kjenner ingen andre lesber som synes hun er noe særlig heller. Mine heterofile venninner, derimot... :fnise:

Jeg er lesbisk og synes hun er kjempe flott og sexy. Jeg tiltrekkes av både feminine og mer maskuline jenter. Kjenner også mange lesber som sikler ekstra mye etter Moennig.

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Er Liv Gerd Valla og Queen Latifah lesbiske???

AnonymBruker
Skrevet

Er Liv Gerd Valla og Queen Latifah lesbiske???

Gerd Liv Valla er ikke lesbisk.

Queen Latifah går det en del rykter om, men hun har aldri sagt noe om dette selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...