AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hei der ute (som sikkert har samme problemet) Jeg kommer ikke under samleie.. altså jeg har fårr orgasme med meg selv og det funker helt fint, men jeg klarer ikke og komme under sex. Jeg føler jeg har vørt med både erfarne og "dyktige" partnere men det går bare ikke! Jeg er nå sammen med en nydelig mann og vi har det kjempe fint, alt ligger til rette for at det burde gå, men neeeida... Jeg har lest at det går mye på og stole på den andre, føle seg trygg o.l. og alt det er der og, jeg er ikke sjenert, og jeg er trygg på han og stoler på han. Han gjør også de "rette" tingene men vi får det ikke til. Jeg synes dete r utrolig frustrerende fordi i mitt tidligere forhold hadde jeg en affære som jeg VET at hadde mye med dette og gjøre, tenkte vel at "prøve en annen som kanskje klarer det" eller noe sånt.. Og jeg ville aldri vært utro mot min nåværende samboer men jeg synes fortsatt det er en skummel tanke.. Jeg nyter sexen, men begynner og lure på om jeg faktisk "lurer meg selv litt" til og nyte det.. Jeg stønner og har det godt, men hvis jeg faktisk bare slapper av og ligger der og virkelig kjenner etter gir det meg ingen ting nesten! og synes det er litt ille.. Jeg har også tidlige "faket" og gjorde også det i dette forholdet en stund, til jeg fant ut at nei, jeg måtte si det, og han ble selvfølgelig skuffet men det gikk fint.. Har neon vært i lignende situasjon? Løste det seg? Jeg ville ikke "gitt opp" forholdet mitt med min samboer pga dette og har på en måte funnet meg til rette med at det er normalt og sånn er det bare.. Men jeg må si det irriterer meg litt og er frustrerende og aldri få oppleve dette med en mann da. Jeg er på en måte redd for at etter en stund vil dette "ødelegge" forholdet ved at jeg går "lei".. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Tenner du på ham? Har du forsøkt å ta på deg selv mens deres har sex, slik at du får det akkurat slik du liker det?
Gjest agnesb Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 (endret) . Endret 24. februar 2012 av agnesbjercke
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Tenner du på ham? Har du forsøkt å ta på deg selv mens deres har sex, slik at du får det akkurat slik du liker det? Ja helt klart. Jeg har gjort det ja, jeg har vel prøvd det meste føler jeg. Både for og se om det går vaginalt eller vel klitoris stimulansen.
Gjest Levitate Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Kan jeg bare foreslå en stilling + en type stimulans? La han ta deg bakfra mens du selv stimulerer klitoris. Jeg selv kommer bare om dette blir gjort, for det er helt fantastisk deilig! Ellers er det viktig at du slapper av og ikke stresser med å komme. Jo mer du tenker "må komme, må komme" jo lengre blir veien til orgasme. Har selv faktisk testet ut dette, og det stemmer. Ikke alle kommer ved vanlig sex, men om du i tillegg stimulerer klitoris (og muligens "det andre hullet" om dette skulle være aktuelt?), så kan det hende du greier å oppnå noe.
Pene sko... Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Det viktigste er å slappe av. Orgasme blir fryktelig vanskelig om du er anspent og stresset. Endret 24. februar 2012 av Pene sko...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå