Gå til innhold

fittesaft

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig? Den væsken som kommer når man f.eks fingrer? Er det normalt/ foregår det noen ganger at menn som fingrer en jente slikker fingrene sine, som en som suger/runker en gutt svelger sæden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det egentlig? Den væsken som kommer når man f.eks fingrer? Er det normalt/ foregår det noen ganger at menn som fingrer en jente slikker fingrene sine, som en som suger/runker en gutt svelger sæden?

Det kalles skjedesekret eller vaginalsekret og er til for å smøre skjeden før sex. Og det finnes menn som slikker dette ja. De fleste som har vært borti oralsex gjør vel det. Har selv smakt min egen sekret når jeg sugde samboern etter han hadde vært inni meg og det smaker metallisk på en måte.

Skrevet

Det er den væsken skjeden produserer når man er kåt. Et slags naturlig glidemiddel, kan man si, for å gjøre penetrering mulig/behagelig.

Og ja jeg ville ikke ansett det som noe spesielt merkelig om en mann slikket fingrene sine etter å ha fingret en jente.. De fleste menn har ikke noe i mot fittesaft, og får det jo uansett i seg når de slikker jenta.

Skrevet

Siden folk adderende har svart på spm 1 her så kan jeg si at ja min type slikker min fittesaft, noe jeg selv gjør også.. hender ofte jeg suger han etter at han har vært i meg, og på den måten slikker mine egne safter, har han oral sex med meg sier det seg selv at han slikker i seg mine safter, og ja etter å ha fingret meg slikker han fingrene sine. Han liker fittesaften min heldigvis

Skrevet (endret)

Kjæresten min liker å slikke i seg saftene mine. Enten under oralsex, eller ved at han slikker fingrene sine etter å ha fingret meg. Innimellom stikker han de våte fingrene inn i munnen min også, fordi han tenner på det, og jeg har ikke noe i mot det. Har heller ikke noe imot å suge ham etter at han har knulla meg..

Endret av Anemsi
  • Liker 2
Skrevet

...det smaker metallisk på en måte.

Mensen.

Skrevet

Mensen.

Eh nei?

Skrevet

Eh nei?

Metallisk smak = blod. Mensen.

Skrevet

Metallisk smak = blod. Mensen.

Jenter blør da ikke konstant fra fitta om det er det du tror. Tviler at den smaken da stammer fra blod.

• Liker 1
Skrevet

jeg smaker ikke mye metallisk vis jeg ikke har mensen da..men jeg foretrekker at ingen smaker på mens-blodet mitt....fysj...

Skrevet

Mensen.

Du tror ikke kvinner klarer å se/føle/smake forskjell på mensblod og fittesaft?

Du verden, du verden... :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...