AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #21 Skrevet 24. februar 2012 Jeg liker best utadvendte gutter, men de trenger ikke å være sånn hypersosiale som slår an spøker og babler konstant hele tiden med hvem som helst. Altså, jeg kan like slike gutter og, men det er også helt greit med litt mer rolige gutter. Det som er viktigst er vel at de ikke er sosialt sjenerte eller veldig tydelig usikre i sosiale settinger. Føler det kan bli litt kleint. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si (skrive?) dette uten å fornærme, men jeg får vel bare si det rett ut så får du hate meg for at jeg peker på elefanten i rommet. Men du ligger litt sånn i en annen fil. De gutter du liker føler du ikke noe for på den måten, liksom. Så det blir litt annerledes med deg.
Bachata Skrevet 24. februar 2012 #22 Skrevet 24. februar 2012 Jeg liker best utadvendte menn. De trenger ikke å være hypersosiale og av typen som slår an spøker i ett sett og babler konstant hele tiden med hvem som helst. Jeg kan godt like de veldig sosiale mennene også altså, men han kan like gjerne være langt roligere. Det som er viktigst er vel at de ikke er sosialt sjenerte eller veldig tydelig usikre i sosiale settinger. Sånn, stort sett samme svar som Tonje, og jeg er ikke i noen "annen fil" ihvertfall. By the way, samboern min er rolig, prater lett men liker også stillhet. Vi varierer mellom å prate masse og å være mye stille sammen. Jeg derimot er pratemaker nr1, når jeg ikke er super asosial. folk er forskjellige, dette gjelder både menn og kvinner/gutter og jenter.
Gjest Tidssone Skrevet 24. februar 2012 #23 Skrevet 24. februar 2012 Jeg liker best småfeite, høylydte menn som forteller dårlige vitser mens de klasker-seg-på-låra-ler. Det er jo faenmeg umulig å diskutere noe her inne uten at noen kommer og gauler om at det generaliseres. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #24 Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet ikke hvordan jeg skal si (skrive?) dette uten å fornærme, men jeg får vel bare si det rett ut så får du hate meg for at jeg peker på elefanten i rommet. Men du ligger litt sånn i en annen fil. De gutter du liker føler du ikke noe for på den måten, liksom. Så det blir litt annerledes med deg. Trodde Tonje var heterofil og hadde mannlig kjæreste, jeg? 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #25 Skrevet 24. februar 2012 Liker bedre mannen som sitter i hjørnet som jeg utveklser flørtende blikk og smil med.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #26 Skrevet 24. februar 2012 Liker bedre mannen som sitter i hjørnet som jeg utveklser flørtende blikk og smil med. Er det spesielt vanlig blant innadvendte mannfolk da
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #27 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har erfaring med begge deler - kjenner mange utadvendte gutter som lett får kontakt med jenter(men da også de som ikke er interessert i noe mer enn prat) - kjæresten min derimot trekker enormt mange damer som sier de synes han er "så mystisk". Han har dog utseende med seg også, da. Han er innadvendt(men ikke ekstremt sjenert) - og deltar ikke i samtaler om han ikke er spesielt interessert i samtaleemnet. Han er nokså reservert også, og blir sjenert om han som singel er interessert i ei jente(har jeg jo erfart selv) Dette tolker de som mystisk 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #28 Skrevet 24. februar 2012 Er det spesielt vanlig blant innadvendte mannfolk da Om du mener innadvent som en sosial krøpling som ikke klarer å ta øyenkontakt engang, så nei. Da er de vel ikke innadvent da. I såfall er det jo ikke spesielt rart at de ikke får noe napp. Ingen oppnår noe ved å se sur ut mens de glaner i gulvet.
Vulpes Skrevet 24. februar 2012 #29 Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet ikke hvordan jeg skal si (skrive?) dette uten å fornærme, men jeg får vel bare si det rett ut så får du hate meg for at jeg peker på elefanten i rommet. Men du ligger litt sånn i en annen fil. De gutter du liker føler du ikke noe for på den måten, liksom. Så det blir litt annerledes med deg. Jeg blir ikke sint, bare veldig veldig forvirret! :gjeiper: Fordi.. Hæ? Skjønte ingenting av dette innlegget. Trodde Tonje var heterofil og hadde mannlig kjæreste, jeg? Det trodde jeg og! Utenom at jeg akkurat for tiden er singel, men sånn ellers stemmer det du skriver ganske så bra
Cordelia Skrevet 25. februar 2012 #30 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Nja, det finnes så definitivt mellomting tror jeg. Orker ikke hvis de er altfor hypersosiale og høylydte. Men på den annen side har jeg selv strevd med å være sjenert, og kan være det enda i visse settinger, så er avhenging av at en type i det minste gir litt tilbakemelding og kan holde en samtale, uten at en må presse på for å holde det igang hele tiden. Endret 25. februar 2012 av Cordelia
mammamora90 Skrevet 26. februar 2012 #31 Skrevet 26. februar 2012 Jeg liker jenter uansett om de er utadvendte eller innadvendte, men hvorfor like alle jenter (alle jeg har møtt vel å merke) bare de som er mest utadvendte? Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om menn er utadvendte eller ikke, kan godt like sjenerte gutter. Men utadvendte mennesker er lettest å legge merke til, på godt og vondt.. Noen av de mest irriterende menneskene jeg har møtt har vært skikkelig utadvendte, mens jeg også har selvfølgelig møtt mange flotte utadvendte mennesker, akuratt som at jeg har møtt mange flotte innadvendte gutter, eller midt på treet utadvendt/innadvendt.. 2
Anglofil Skrevet 26. februar 2012 #32 Skrevet 26. februar 2012 Jeg gjør ikke det, akkurat som mange av de kvinnene jeg kjenner. Ergo, vi har forskjellige preferanser, uavhengig av kjønn. Mvh Yvonne 1
Gjest .-L-. Skrevet 26. februar 2012 #33 Skrevet 26. februar 2012 Jeg liker jenter uansett om de er utadvendte eller innadvendte, men hvorfor like alle jenter (alle jeg har møtt vel å merke) bare de som er mest utadvendte? Fordi de utadvente har mange attraktive egenskaper . Man kan også ha det dersom man er innadvent, men da skinner det ikkje like godt igjennom. Utadvente folk er god på å markedsføre seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå