Gå til innhold

Kompliment

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mye mulig, men ekte mannfolk trenger ikke komplimenter.

Er ikkje eit spørsmål om ein trenger kompliment, men om å sette pris på å bli satt pris på ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pisspreik! :kjefte:

Komplimenter er for kvinner og unger.

• Liker 1
Skrevet

Er ikkje eit spørsmål om ein trenger kompliment, men om å sette pris på å bli satt pris på ;)

Ja, men som regel er ikke motivasjonen for å gi et kompliment verken helt ærlig eller åpenbar.

Skrevet

Ja, men som regel er ikke motivasjonen for å gi et kompliment verken helt ærlig eller åpenbar.

Sant nok, det kan vere vanskelig å skille genuine kompliment frå reine sjekkelinjer eller generell spyttslikking. Min forutsetning var ærlige kompliment uten skjulte hensikter (kanskje sjeldent, men likefult flott! ;) )

Skrevet (endret)

Sant nok, det kan vere vanskelig å skille genuine kompliment frå reine sjekkelinjer eller generell spyttslikking. Min forutsetning var ærlige kompliment uten skjulte hensikter (kanskje sjeldent, men likefult flott! ;) )

Sikkert nok, men dem kan jeg nok garantere deg at du ikke får for mange av. Eller gir av selv ;) hehe

Endret av Steinar40
Skrevet

jeg liker komplimenter jeg! :)

Bombe! :ler:

Skrevet

Sikkert nok, men dem kan jeg nok garantere deg at du ikke får for mange av. Eller gir av selv ;) hehe

Nei, men det er jo ein heilt anna sak... :fnise:

Skrevet

Nei, men det er jo ein heilt anna sak... :fnise:

Ikke når man er logiker og realist oppe på mitt nivå :smoke: hehe

Skrevet

Det fineste komplimentet jeg har fått, fikk jeg for 10 år siden, men husker det ennå. To menn gikk forbi meg, og den ene sa: "Er ikke det den peneste jenta du har sett?" "Jo", svarte den andre. Så gikk de bare videre, ingen prøvde å sjekke meg opp, eller noe slikt. Dermed fikk jeg følelsen av at de faktisk mente det de sa.

Ihvertfall liker jeg å tro det ;)

Skrevet

Det fineste jeg noen ganger er så heldig å få høre, er de som sier at de virkelig skulle ønske at de kjente meg bedre, fordi de oppfatter meg som en person de skulle ønske flere var som og at jeg i deres øyne er unik. Det er noe som gjør meg glad. Komplimenter som går på klesstil, utseendet og at jeg er flink til et eller annet random er ting jeg synes det er litt ubehagelig å høre, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere eller om det egentlig bare er noe de sier fordi de ikke har noe bedre å si. Da synes jeg det er vanskelig å si takk.

Skrevet

Jeg må nok innrømme at jeg ofte setter komplimenter som går på utseendet eller kroppen min høyest. Det er ikke fordi jeg mener at utseende er viktigere enn personligheten, men heller fordi jeg føler meg mer selvsikker på at jeg er smart og oppegående enn at jeg er pen eller har fin kropp.

Når det er sagt er alle typer komplimenter velkomne altså! :gjeiper: Selv om jeg ikke alltid er så flink til å ta i mot.

Skrevet

Jeg prøver selv å være flink til å gi ærlige komplimenter. Det kan være et klesplagg noen har som jeg synes er veldig fint, noe folk er flinke til i jobbsammenheng eller trekk ved personligheten jeg liker godt. Jeg sier aldri noe jeg ikke mener.

Det er synd at folk er så skeptiske til komplimenter for jeg synes det er veldig viktig. Ikke bare i en sjekkesammenheng selvfølgelig, men alltid og både overfor partner, venner, kolleger og familie.

Selv liker jeg all komplimenter så lenge jeg føler de stemmer og er ærlige. Må være enig men Tonje! i at komplimenter som gr på ting jeg ikke har så stor selvtillit på, føles ekstra gode.

Bli flinkere til å gi utrykk for positive tanker om andre folkens! :klemmer:

Gjest SemperFi
Skrevet

Mannfolk får ikke komplimenter.

Kanskje ikke når man er gammel, bitter og gretten som deg Steinar40.

Men når man er ung, smiler, hjelpsom og hjelpsom så får man en gang i blant.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Suger alle kompliemtner til meg som en svamp. :tronderbart:

Skrevet

Kanskje ikke når man er gammel, bitter og gretten som deg Steinar40.

Men når man er ung, smiler, hjelpsom og hjelpsom så får man en gang i blant.

Godt at jeg har vokst av meg det behovet da hehe

Skrevet

Suger alle kompliemtner til meg som en svamp. :tronderbart:

Er du svensk?

Det svenske språk når det kommer fra munnen på en svensk jente kan være direkte hypnotisk på meg. Om hun i tillegg er vakker, er det game over ganske raskt for min del.

Jeg har tidligere erklært at om jeg en dag skal gifte meg, må det være med en jente som snakker enten svensk eller bergensdialekt. Noe annet er helt uaktuelt.

:)

Skrevet

Jeg fikk et kompliment for litt siden som jeg ble veldig glad for: "du e helt fantastisk". Det var i en samtale hvor vi pratet om oss og hva vi ønsker.

Dette er en mann jeg kjenner ganske godt, akkurat nå holder vi på å bli bedre kjent bare oss to.

Skrevet

Fineste komplimentene jeg får er at jeg er god person. Fikk seinest høre det i går etter jeg winget en grei fyr som prøvde seg på venninen min :D, av han da selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...