AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 At du er pen og søt? At du er smart og intelligent?
Wombat Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 At det jeg har å si er verdt å høre på. 3
Gjest -J- Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Det måtte være noe vedrørende personligheten min og hva jeg får henne til å føle når hun er rundt meg eller borte fra meg. Ikke at jeg ikke setter pris på det, men jeg merker at jeg kan bli litt lei av overfladiske jenter som kun er interessert i kroppen min og behandler meg utelukkende som et sexobjekt.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 At du er pen og søt? At du er smart og intelligent? Et ærlig/realistisk et, som jeg kan klare å tro på. Gjerne noe som viser at han har fått med seg hvordan jeg er som person, selv om komplimenter om utseendet selvsagt også er hyggelige.
@Maja Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Liker å høyre at eg ser bra ut, kler meg bra etc. Men setter mest pris på å få kompliment om at eg gøy å vere sammen med, er interresant å snakke med, smart osv.
Gjest SemperFi Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Kler meg bra. Er morsom. Alltid støtter opp og tar meg tid til å hjelpe andre. Engasjerer meg. En som er god til å høre på andre. Snakker fornuftig. Noe som går ofte igjen når jeg får komplimenter fra andre. Jeg setter stor pris på slikt, er ikke ofte jeg hører det. Men det er verdt alt jeg gir. Endret 25. februar 2012 av SemperFi
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Hvis jeg måtte velge mellom de to typene komplimenter er det ikke tvil om at jeg er glad for at jeg går for å være intelligent, men det hadde vært hyggelig om jeg en eneste gang i løpet av livet hadde fått høre noe pent, eller i det minste nøytralt, om utseendet mitt fra noen andre enn min bedre halvdel (som heldigvis er raus med alle typer komplimenter, men akk så subjektiv).
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Jeg liker ingen komplimenter. Det er det verste jeg vet. Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan slutte med det.
Sunchild Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Jeg vil helst høre at jeg ser bra ut - men formulert på en måte som gjør det troverdig. Jeg VET jeg er smart, trenger absolutt ikke en mann til å påpeke det
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 jeg liker ikke å få overfladiske komplemanger som "du er den vakreste jeg har sett" eller "du er den fineste jenta her" for det høres så falskt ut. men komplemanger som "så fin du var" "jeg digger smilet ditt" osv er kjekke å få :D
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Jeg vil ikke ha komplimenter. Talk is cheap. Se meg inn i øynene og spør meg hvordan jeg har det, men drit i å komme med masse piss om verken hvordan jeg ser ut eller hvor smart du tror jeg er.
BoringMachines Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 Jeg liker det best når de ikke bare forteller meg at jeg er pen, men hvorfor jeg er pen. Det er det beste, da blir det et kompliment med mening, og ikke bare et ord man sier.
Steinar40 Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 Jeg vil ikke ha komplimenter. Talk is cheap. Se meg inn i øynene og spør meg hvordan jeg har det, men drit i å komme med masse piss om verken hvordan jeg ser ut eller hvor smart du tror jeg er. Du har med andre ord skjønt hvorfor mannfolk gir kvinner komplimenter?
@Maja Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 Mannfolk får ikke komplimenter. Joda! nåken får..
Steinar40 Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 Joda! nåken får.. Mye mulig, men ekte mannfolk trenger ikke komplimenter.
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. februar 2012 #18 Skrevet 25. februar 2012 Det handler slett ikke om hvilke komplimenter dere kvinner får/ønsker dere. Det handler i bunn og grunn om hvem avsenderen av disse er. Sekundært hvordan de blir formidlet. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. februar 2012 #19 Skrevet 25. februar 2012 Mannfolk får ikke komplimenter. Pisspreik! 2
Gjest -J- Skrevet 25. februar 2012 #20 Skrevet 25. februar 2012 Jeg VET jeg er smart, trenger absolutt ikke en mann til å påpeke det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå