Gå til innhold

Vidar Busk


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Og jeg synes det er bra, men det holde rmed en låt eller to i slengen, for ellers blir det lett litt kjedelig. Synes jeg da.

Synes også faktisk at det forrige var bedre. Eller bedre og bedre, jeg likte det bedre. Og hva som er bra er jo subjektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirka, jeg tolker det dithen at du enten kjenner mannen - eller ER mannen :lol: ... uansett, da benytter jeg anledningen til å fortelle at jeg har brukt i hvert fall et par VB-låter til treningsprogrammet mitt. Det funker så bra - særlig en låt fra forrige plate, som er en glitrende som en styrkelåt.

Jeg tenker ofte at artister som gir ut musikk, kanskje ikke alltid tenker så mye på hva musikken brukes til, utover lytting da... Men at en bluesartist kan brukes til å virkelig pumpe muskler fra 50 mennesker på et gulv, tenker de på det?

Føl deg fri til å bringe videre!

Og er det noen som kjenner Bertine eller Morten - så si fra, jeg kan fortelle dem noe også! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte de første albumene veldig godt, og det forrige syntes jeg var fantastisk. Det siste syns jeg er litt rotete, desverre, og derfor litt kjedelig i lengden.

Vil heller anbefale det forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den nye plata hans er veldig bra, men skjønner at man blir litt lei... Men den forrige plata hans den er enda bedre! Skikkelig kul! :D

Sirka, du gjør meg meget nyskjerrig.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Coolaid

"Venus Texsas" er desidert Buskerens aller beste album. Det nye er veldig spesielt og ikke helt i min gate selv om det var noen perler der også. Har man ikke Vidar Busk blir platesamlingen naken.......Skal på konsert med Vidar Busk på fredag i Bergen, så hva mer kan man ønske seg. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han har tapt seg i stil og musikk.

Likte ham bedre før,- men må jo likevel "heie" litt - han er jo Langesunds store sønn :D ( ::Telemarkspatrioten Diva:: )

Også nysgjerrig på sirka`s relasjon :sjarmor: .... mulig vi spekulerer litt for oss selv nå asså ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt mye rart om mannen, men det spiller ingen rolle for meg! Skulle jeg latt være å høre på musikk p.g.a. rykter, hadde det blitt stille her...

Ble fan etter en konsert i Halden for mange år siden og var på turnestarten den 22. jan. Skal dessuten på Rockefeller den 6. feb.

"Venus Texas" var nok bedre, men jeg liker "Love Buzz" også! Han har et "sørstatssound" som få gjør ham etter! Dessuten må jeg innrømme at den halvfete, "ikke-så-pene" mannen er vanvittig sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

"Venus Texas" var nok bedre, men jeg liker "Love Buzz" også! Han har et "sørstatssound" som få gjør ham etter! Dessuten må jeg innrømme at den halvfete, "ikke-så-pene" mannen er vanvittig sexy!

Vet ikke om han egentlig er så sexy uten gitaren....

Tusenfryd

DEt var ikke bare rykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og sammenlignet boots med Vidar og vi ble enige om at mine var minst like kule som hans :ler:. Synes han var ganske sexy uten gitar også, så jeg fikk tusket til meg en klem også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...