Gå til innhold

Oppegående bloggere?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok spam nå. Innleggene dine har allerede blir moderert bort gang på gang på gang...

Nok sutring og avsporinger fra din side nå. Det er ingenting galt med å anbefale denne bloggen når trådstarter spør om en anbefaling og beskrivelsen passer bra. Det er heller ingen ting galt i å omtale denne meget kjente bloggen som bl.a. har vært på NRK når det er haugevis med tråder om "fotballfruen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok sutring og avsporinger fra din side nå. Det er ingenting galt med å anbefale denne bloggen når trådstarter spør om en anbefaling og beskrivelsen passer bra. Det er heller ingen ting galt i å omtale denne meget kjente bloggen som bl.a. har vært på NRK når det er haugevis med tråder om "fotballfruen".

Stikkordet her var oppegående. Kan du ikke bare lage en egen tråd om denne bloggen, om du har sånn behov for å diskutere den?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det her galt å? alt jeg gjør er galt!! nei, faktisk jeg glemte ikke det, jeg liker faktisk de bloggene og de skriver godt. har du et problem med det?

Vel, i tillegg til å nevne tydelig at hun ikke vil lese rosablogger, så virker ikke ts som en som har noe ønske om det uansett, om du hadde tatt deg tid til å lese hva det var ts ville lese om.

Synes du Heidi Alexandra Olsen skriver godt? At noen i fullt alvor kan anbefale den bloggen videre, og i dette tilfellet til et menneske som virker voksent og oppegående, er faktisk beyond me.

God kveld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkordet her var oppegående. Kan du ikke bare lage en egen tråd om denne bloggen, om du har sånn behov for å diskutere den?

Bloggen inneholder nøyaktig det samme som Knausgårds bøker, som roses opp i skyene, og er derfor oppegående og interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen inneholder nøyaktig det samme som Knausgårds bøker, som roses opp i skyene, og er derfor oppegående og interessant.

:klaske:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen inneholder nøyaktig det samme som Knausgårds bøker, som roses opp i skyene, og er derfor oppegående og interessant.

Jeg klarer ikke ta deg seriøst med slike utsagn. Men så regner jeg med at du sitter og humrer og ler og synes dette er ustyrtelig morsomt, ikke sant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke ta deg seriøst med slike utsagn. Men så regner jeg med at du sitter og humrer og ler og synes dette er ustyrtelig morsomt, ikke sant?

Nei, det er bare en faktaopplysning. Bloggen er interessant og unik, og mye bedre enn rosabloggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare en faktaopplysning. Bloggen er interessant og unik, og mye bedre enn rosabloggene.

Men så spør ikke TS etter rosabloggere, heller, men etter oppegående bloggere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så spør ikke TS etter rosabloggere, heller, men etter oppegående bloggere.

Ja, nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser bloggen min har vært foreslått over her. Fikk derfor treff på min blogg og kikket innom.

Takker til Anonym som har nevnt meg i selskap med andre veldig fine blogger. :)

Jeg har selv laget en (ganske lang) liste over blogger jeg virkelig liker, hos meg. Legger ved linken her til de som måtte ønske å kikke på flere.

http://sotengelen.wordpress.com/blogger-jeg-leser-2/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ege Denne

Tusen takk til deg som nevner bloggen min :klemmer:

Noterte meg spørsmålet om oppegående bloggere, og jeg vet ikke helt hva du søker, men, jeg har også en liste på min blogg. Under etiketten Introduser din blogg finner du mulighet for å introdusere din blogg med thumbnail-liste. Listen min er åpen nesten ett år fremover i tid, så det er bare å bli med der dersom man vil det. Ellers er det en liste over Bloggere fra alle verdens steder, den er også under utvikling, og vil du være med der, gi meg en lyd i kommentarfeltet eller på mail.

Håper du finner noe av interesse :skravle:

Ege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkepauser - Så fine bilder, og litt tekst som likevel gjør mye av seg. Bildene er litt som eventyr fra en annen tid. Helt spesiell stemning!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...