AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg drikker kaffe hver morgen, og får diarè/løs mage hver morgen. Fordi jeg drikker kaffe på tom mage. Syntes det er helt i orden, jeg er alene hjemme og har mulighet til å sitte litt på do, og da slipper jeg å måtte bæsje resten av dagen (som er "umulig" å få til på jobben). Men er det farlig, helsemessig, og ha diarè/løs mage hver morgen? Jeg fremprovoserer det jo, ved å drikke kaffen, men vil jo ikke risikere at jeg får dårlige helse pga det..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Tror ikke det er farlig. Og det heter ikke diare før du har hatt løs mage 5 ganger iløpet av en dag ellerno Vil tro det er bedre å ha et slikt regelessig system, enn å plages med forstoppelse og evnt måtte holde seg på jobb osv.
Gjest SB Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Drikk to kopper kaffe og en liten vann til frokost:) Det får fart på magen det:) Og kom kaffen skulle være farlig på tom mage, jevner vel alt vannet det litt ut?
Gjest SB Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Drikk to kopper kaffe og en liten vann til frokost:) Det får fart på magen det:) Og kom kaffen skulle være farlig på tom mage, jevner vel alt vannet det litt ut? *en liter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå