Gå til innhold

Diarè hver morgen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drikker kaffe hver morgen, og får diarè/løs mage hver morgen. Fordi jeg drikker kaffe på tom mage.

Syntes det er helt i orden, jeg er alene hjemme og har mulighet til å sitte litt på do, og da slipper jeg å måtte bæsje resten av dagen (som er "umulig" å få til på jobben).

Men er det farlig, helsemessig, og ha diarè/løs mage hver morgen? Jeg fremprovoserer det jo, ved å drikke kaffen, men vil jo ikke risikere at jeg får dårlige helse pga det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er farlig. Og det heter ikke diare før du har hatt løs mage 5 ganger iløpet av en dag ellerno ;)

Vil tro det er bedre å ha et slikt regelessig system, enn å plages med forstoppelse og evnt måtte holde seg på jobb osv.

Skrevet

Drikk to kopper kaffe og en liten vann til frokost:) Det får fart på magen det:) Og kom kaffen skulle være farlig på tom mage, jevner vel alt vannet det litt ut?

Skrevet

Drikk to kopper kaffe og en liten vann til frokost:) Det får fart på magen det:) Og kom kaffen skulle være farlig på tom mage, jevner vel alt vannet det litt ut?

*en liter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...